Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    getsie nou heeeeel veel sterkte esther!!

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Jeetje ether. Hoop zo dat er niets aan de hand is. ga aan je denken. Maar dus eerst na de ha en dan hoor je verder denk ik?

3. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lisa beterschap met jou Luuk!!

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Denk lees ff snel bij. Ben druk o werk dus reageer alleen ff op esther en lisa

Wat sneu die zieke kindjes, voor allebei sterkte en beterschap en hou ze goed in de gaten

Tot vanavond ga snel verder

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    jeetje esther! succes!!

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

We zijn bij de huisarts geweest en in het uur daarvoor heeft ze 70cc ORS gekregen en dat is binnen gebleven. Dus nu proberen om er over de hele dag 500 cc in te krijgen en te houden. Ze begint ook weer praatjes te krijgen dus we gaan de goede kant op. Ga vannacht ook maar weer naast haar slapen. En dan kijken we morgen weer verder. Heeft ze morgen voor 10 uur nog niet geplast dan moeten we weer bellen. We moeten ook heel strak bijhouden wat ze drinkt en wat ze mogelijk overgeeft en of ze plast.

@Lisa, wat vervelend voor luuk, maar wel een goede verklaring van de hoge koorts,

@Monique, hoe is het met Yuna.

@Dday, mooie foto's van Wesley

Tot snel

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    wow hielkje! Nou, spannend! Ik hoop dat ze goed gaat plassen en dat het er een beetje inblijft! Ik snap helemaal dat je naast haar gaat slapen, zou ik ook doen!:)

Hier gaat het iets beter. Ze huilt niet meer de hele dag. Het eten is nog wel echt een drama. Ze wil gewoon niet, ze schud haar hoofd nee en dan houd ze haar kaken stijf op elkaar. Dus maandag zien we wel weer of ik de dokter ga bellen.

Ze kan nu in haar handjes klappen, als ik het liedje ga zingen klap eens in je handjes gaat ze dat doen!:D zo leuk!:D

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Monique, ik zou zeker bellen als het een probleem blijft. Wat eik dat zedat al doet. Kan me zo voorstellen dat je daar van kan genieten.

Ik ga ook hoofdzakelijk ernaast liggen om haar soms nog wat te kunnen geven. Ik heb vannacht ook naast haar geslapen. Ze zou bij ins in bed kunnen maar dat vonden we geen goed idee. Nu ligt ze gewoon lekker in haar eigen bedje en mama op de grond. Wel op een matras maar op de grond. Maar doe het met liefde.

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lieve meiden,

Ik leef nog hoor! Ik had berichtjes van Flora en Meid op FB. Ik verwaarloos jullie echt. Merk gewoon dat mijn interesses als ik op ZP zit liggen bij waar ik nu met Sam tegenaan loop. Hoop dat dat niet heel gemeen klinkt, maar dat miste ik hier soms een beetje. Lees nog wel af en toe mee hoor, dat zeker!

Maargoed heb me zelf geergerd aan meiden die na de bevalling nooit meer langskwamen en nu doe ik het zelf ook (A). Wie weet als alles gewoon echt in een ritme is (dat vind ik nog steeds best lastig) doe ik weer echt fanatiek mee!

x

10. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @dday, ik snap wel dat je het niet makkelijk bij kan houden hoor, komt vanzelf wel weer. Wel leuk zo'n shoot, ik ben benieuwd. Aah ze staan er al op, wat een mooie foto's!

@esther, lekker maatje 36, toch een leuk kadootje haha. Wat gek dat kleine bo opeens zo moest spugen, arm meisje.
    Pfff klinkt best wel erg toch, ik hoop echt dat het beter gaat morgen, ga maar lekker naast haar slapen, hoop dat je nog wel een beetje nachtrust krijgt

@monique, dat is wel veel afgevallen, arme yuna. Duurt ook wel lang nu.

@meid, jeetje 5 dagen in het ziekenhuis?! dat lijkt me echt strontvervelend (als je je gewoon goed voelt tenminste) niks lekkerder dan in je eigen bedje en douche. Mag je vriend dan ook blijven?

@joyce, abces in zijn vinger? hoe komt hij daar nou aan? arme martijn. Jammer van de baaldag! Ik snap helemaal dat je het ondertussen zat begint te worden hoor, maar je moet nog even volhouden meid!

@karin, wat een gedoe, en die arme kindertjes worden er de dupe van!

@gfh, och wat balen weer!

@lisa, ook al een zieke luuk, beterschap voor hem!

Vandaag high tea gehad met 2 vriendinnen, jeetje wat is dat lekker. Morgen met s.ienna naar voetreflexmassage en babygebaren, ik ben benieuwd. Verder gaat het met s.ienna harstikke goed!

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik snap je helemaal hoor!:D Doe rustig aan. Vooral als je ergens tegenaan loopt is het baby en dreumes topic en dergelijke wel handig. Ik kom je er nog wel eens tegen:)

Ik neem aan dat je je ook aan mij hebt geergerd dat ik er niet was na de bevalling:p Maar dat geeft niet:) Het is druk genoeg allemaal. Zorg eerst voor je gezinnetje en wanneer dat allemaal op rolletjes loopt kom je weer langs. Ik vergeet je niet hoor:) Succes!

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Catharina, fijn dat alles goed gaat met Siënna! Wat grappig, voetreflex en gebaren, ik ben benieuwd hoe dat gaat!:)

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Zo, dat snap ik, en weet je, ik heb 1 keer die fout gemaakt van bij mij in bed toen ze zo ziek was. Echt geen goed idee!!! Dat doe ik nooit meer. Het is goed dat ze in haar eigen bedje ligt, vind ik dan, en dat jij in de buurt bent, dat voelt ze echt!

(Zo nu 3 reacties onder elkaar van mij, lekker slim:p achja, het is al bedtijd voor mij tegenwoordig:p)

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Tnx Monique, lief van je!

Nee, ik ergerde me niet aan jou ;). Toen ik in dit topic kwam was jij al tijdje zwanger en kwam je ook al niet zo vaak, af en toe spieken of er nog een nieuwe zwangere was. Dus voor mij ben jij sinds ik hier ben alleen maar vaker gekomen ;). Ik vind het kletsen hier ook gewoon erg gezellig hoor, dus dat is het niet. Alleen het gezellige en het nuttige hier wordt soms een beetje veel :). I'll be back ;).

15. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi dames

Nou het heeft wat voeten in de aarde gehad maar maandag komen de kindjes bij mij er erg blij mee :D veder ben ik erg moe heb een hele drukke dag gehad om alles te regelen

Ester hoop dat het beter gaat met bo

Dday echt super mooie fotos

16. Karin Super meis! geniet ervan misschien voor de kinderen een mindere situatie aar denk na een tijdje bij jullie dat ze gelukkig zijn :)

Esther heftig zo hoor, hoop dat Bo snel opknapt!

Sallie lekker he die drukte ik hoop ook dat het hier rustiger word maar voorlopig nog niet

Monique Cool Yuna doet al klappen op liedjes haha

GFH zonde meis sterkte ik ben bijna weer van me 2e ongesteldheid af

Ehm jahaa de rest vergeten drukke dag gehad sorry..
    ga nu weer richting kleine meid even flesje geven

17. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Sallie welcom back. misde je al. maar denk inderdaad dat als je eenmaal een kleine hebt je intresses inderdaad soms ergens anders kunnen liggen.

karin super nieuws zeg. wat een geruststelling denk ik voor alle partijen. is dit voor onbepaalde tijd of anders?

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sallie: Leuk weer iets van je te lezen.

Esther: Hoe is het met Bo?

Karin: Fijn dat de kids maandag kunnen komen.

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Fijn Karin!!! Knap van jou hoor!

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Karin: wat fijn!! En wat goed van jullie!:)

Hielkje, hoe is t nu met Bo? Hebben jullie wel een beetje geslapen?

Deel Deze Pagina