Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    En dat gaat goed? Gaat niet stikken ofzo?

2. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeeeej meid eindelijk :D Ben ook onwijs benieuwd wat babydump voor jullie in petto heeft ;)

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nou babydump heeft inmiddels ook gebeld, ze willen 50 euro terug storten / cadeaubon.. Heb gezegd dat ik dat te weinig vind.. Nu gaat ze weer in overleg 

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Monique: Ja dat gaat heel goed..eigenlijk beter dan een broodkorst. Soms doe ik het stukje brood niet in zijn wangzak en dan vind hij het wel moeilijker. Maar met kleine stukjes in de wangzak gaat dat prima!

Meid: Super :D

5. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha goed zo meid!! Alsof je het aanvoelde he met de 50 euro kadobon hahahaha :p ben benieuwd waar ze nu mee komen..

6. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Flora: wat heb je dat onzettend goed gedaan zeg! Ik heb ook met verwondering zitten lezen. En nu is Emma er:D:D jeeeeeej, daar heeft mama flora veel voor over gehad;)

Meid: ooh ik ben benieuwd wat hun 2e voorstel is;)

Dday: is er nog iets uit je vingers gekomen vandaag?;)

Esther: ben benieuwd naar je fotomodelletje:D

Joyce: is nienke vanmiddag weer rustiger geworden?

CTG: was weer in orde! de baby bewoog vandaag echt super veel en liet veel wisselingen in de hartslag zien (dat wilden ze ook) en mijn baarmoeder was redelijk rustig (nog niks op komst dus:(;))
    Ik moet wel mijn trappelkaart bij blijven houden en meteen weer bellen als het zo was als dinsdag.
    Ik heb dinsdag wel veel stress gehad door hypotheek enzo en ze denken dat dat heel veel impact op de baby en mij heeft gehad.
    Ik mag gewoon woensdag weer terug komen.
    Thanks meiden!!!

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha meid goed zo:D Niet je af laten schepen.

Misslisa: wij gaan dat vnvnd doen. Ben erg benieuwd.

8. Flora pff wat een verhaal maar ze is er haha

Monique en lisa hah heerlijk die verhalen, alleen nu mis ik het zelf ook wel pff mja

Dday december beeb dus haha

Meid mooi dat de meubels er zijn ! en indd geen genogen nemen met 50

Hier was nienke maanda gnog 1245 gram nou vanmorgen alweer 1355!!
    kortom groeit goed
    straks lekker naar haar toe ga me ff omkleden we eten in het ziekenhuis dus tot morgen

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    joyce, wat doet ze het goed zegt, die groeit als kool! En die verhalen, daar kom jij ook echt wel in! Echt waar, de tijd zal het leren.

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Monique: Spannend dat jullie het vanavond ook gaan proberen! Komt vast goed ;)

Joyce: Ik snap dat die verhalen soms lastig zijn..Omdat jou meisje niet bij je is..maar echt straks praat je gezellig mee! We zijn allemaal trots op hoe goed jou meisje het doet!

11. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeejjj mamootje wat fijn meis dat de ctg in orde was super!! :D

Jaja ik ben heel druk geweest vandaag ;) Enveloppen in orde gemaakt, Afwassen, stofzuigen, stoffen, wc schoongemaakt, bed verschoond, was opgevouwen en weer een was gedraaid.. en straks nog lasagne maken en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag... Ik voel ook nog verder niks hoor dan af en toe wat steekjes/krampjes, wel heb ik wat gevoelige borsten/tepels en tja die druk onderin pfff das soms niet echt fijn! Ook voel ik de baby echt goed bewegen nog steeds dus die zit gewoon nog heerlijk hahahaha:D Ach ik doe lekker mijn dingetjes en ik merk het vanzelf wel. Anders maak ik mezelf echt mega gek als ik er op zit te wachten.

Jaja Joyce een December baby ik ben blij :D :D :D heb altijd al een december kindje willen hebben ;) Als hij op 7 december word geboren ben ik helemaal blij want dan is ook mijn broertje jarig dat zal wel heel leuk zijn!!

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dday wat goed van je dat je nog zoveel gedaan hebt!:)

Misslisa: ja ben benieuwd, durf t niet als ik alleen ben nml. Beetje een eet fobie met stikken enzo.... Dus vandaar dat ze een beetje achterloopt. Hoe vaak slaapt luuk nog per dag en nacht?

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dday: Super dat je nog zoveel gedaan hebt!

Monique: Ik vind het ook altijd wel iets spannend hoor maar het gaat eigenlijk best goed! Luuk slaapt nog best veel. 's avonds gaat hij om half 7 naar bed en dan slaapt hij tot half 8 de volgende morgen. Dan gaat hij half 10 tot half 12 naar bed. En rond half 2 weer tot half 4. van half 4 tot half 7 is hij wakker maar is wel moeilijk om hem wakker te houden, soms laat ik hem even een dutje doen bij mij op de bank.

En hoe slaapt Yuna?

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh die luuk slaapt ook nog lekker veel! Heerlijk toch! Yun slaapt van 19.00 tot 7.30 dan gaat ze om 8.30 naar bed tot 10.30 dn weer om 13.00 tot 14.30 en dan weer om 17.00. Dat laatste slaapje verschilt nog wel eens hoe laat. De ene keer slaapt ze echt wel anderhalf uur en de andere keer is ze na een half uurtje wakker. Maar ze heeft t echt nodig. anders is ze chaggo. Het cb hd gezegd 2 slaapjes is genoeg met 6 maanden. Zij heeft gewoon meer nodig.

15. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, jammer dat je week ongi geworden bent. Weet je of je een eisprong hebt? (door temperaturen of ovulatietesten?)
    Hopelijk kan de gyn meer vertellen, wanneer hebben jullie een afspraak?

Flora, goed gedaan meid! Ben heel benieuwd naar een foto!

Verder niet veel blijven hangen... sorry

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja ik heb afgelopen cyclus aan temperaturen gedaan en ovutesten gebruik. Eisprong zou geweest zijn op dag 17.

Toevallig vandaag de afspraak binnengekregen: 7 december om 14 uur. Heeel snel dus al. Heb een infoboekje gekregen en vragenlijsten die we moeten invullen. Vind het heeeeeeel spannend!

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meid: fijn dat de meubels er zijn.

gfh: dat is snel dat je de afspraak hebt. Wel fijn!

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Zo lbrador, jij gaat ook ineens hard!:) 8 weken alweer. Al zenuwachtig voor maandag?

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

En foto van Bo zijn jullie mij vandaag nog verschuldigd dus die komt zeker.

@flora, wat en verhaal qua bevalling en want een mooi meisje heb je ik zag haar op fb.

@GFH, fijn dat je zo snel naar de gyn kan ik hoop dat je snel weet waar jullie aan toe zijn.

@meid fijn dat de meubels er zijn, en goed dat je je poot stijf hebt gehouden qua vergoeding.

@Monique en Lisa, ik ben benieuwd wat Bo weegt donderdag, zijn ligt nu op de onderste lijn qua groei, monique zit Yuna daar ook of niet. Bo is ook nu een bolletje ben benieuwd of dat blijft. Luuk is wel een heerlijk mannetje met zijn bolle wangen.

@joyce, wat doet Nienke het ontzettend goed. Wat geven ze haar pokon gemengd met slagroom want 100 gram in 3 dgn tijd dat is best veel. Met jou ook alles goed. Pas je wel op dat je niet mee wordt genomen op 5 dec anders staan we voor een dichte deur.

Vandaag is JJ heerlijk een dagje vrij, zo pasfoto's maken van de kleine, de etos box voor baby's ophalen, daarna even lunche in maarssenbroek dan naar het gemeentehuis haar ID aanvragen en dan Opa en Oma pesten, en dan hebben we alle verplichtingen weer gehad voor vandaag enan even heerlijk genieten van ons gezin.
    Hebben jullie nog plannen voor het weekend, hier zaterdag heerlijk niks doen op het huishouden na en dan zondag mag ik gezellig naar de babyshower waar ik echt geen zin in heb. 1 rookt iedereen daar nog als een ketter en ik rook nog steeds niet en wil dit ook niet gaan doen. Ben er klaar mee en 2 zijn het allemaal meiden die van paarden houden en sorry voor de meiden hier. Maar net die dieren heb ik nu echt niks, maar ze kunnen over niks anders praten, dus dat gaat gezellig worden. Het is gelukkig maar voor 2 uur.

Fijne dag iedereen en zodra ik de kans krijg om op de laptop te kunnen zal ik een foto plaatsen.

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hielkje, ben erg benieuwd naar de foto!:) Maar okay, hihi.

Ja, hier ligt ze ook op de onderste lijn qua gewicht, qua lengte erboven. Maar ik maak me geen zorgen hoor. Ze doet t erg goed.

Wat hebben jullie een drukke dag. Gaan jullie op vakantie (heb ik wt gemist misschien) waarom je pasfotos enzo van haar laat maken?
    Als je echt zo tegen dat roken ben zal ik niet gaan hoor die babyshower. Je moet doen wat jij denkt dat goed is voor haar. En als je ze vinden zeiken, jammer dan.

Wij gaan vandaag weer naar het ziekenhuis met Yuna, naja ik dan:) En morgenavond feest van een vriendin die 30 wordt en zondag sinterklaas bij mn ouders,.

Deel Deze Pagina