@Karin, wat fijn dat het is gelukt. Echt super. Ook veel respect voor jou dat je het doet. Met Bo gaat het weer iets beter. Vanmorgen een flesje ORS en een flesje melk gedronken en beide zijn nog binnen in haar buik. Heeft vandaag alleen heel sterk een dagje ik wil dichtbij papa of mama zijn. Dus zit heerlijk met haar op de bank te troetelen. Gistereavond pakte ze ineens zelf haar flesje en hield hem vast. Zo lief om te zien.verder hebben we heerlijk geslapen. Ze heeft 1x gehuild maar dat kwam omdat ze erg veel last had van lucht en dat deed haar zeer. Maar sliep meteen weer verder
Ester wat fijn dat bo zich weer wat beter voelt Dit is wel tijdelijk het is de bedoeling dat moeder ergens komt te wonen waar de kinderen ook kunnen wonen maar ze weten niet hoe lang dat duurt
Sal, ik begrijp je wel hoor! Je hebt nu toch andere dingen die je bezig houd! Karin super zeg! Es', fijn dat bo het binnen houd!
Esther: Wat fijn dat Bo alles weer binnen houd. Karin: Knap van jullie dat jullie deze kindjes opvangen! Wij hebben vandaag het kamertje, wagen box, maxi cosi en de aerosleep besteld . Zijn we in ieder geval optijd.
hihi ja en nu sparen voor de maand dat het kindje geboren is toen vloog bij ons echt alles de deur uit! hadden jullie dat ook?
@monique, hier vloog het geld gedurende de zwangerschap al de deur uit haha, maar na de bevalling helemaal ja @labrador, leuk dat jullie al aan het kopen zijn! @karin, wat goed van jullie dat jullie dat willen doen. Ik ben benieuwd hoe het bevalt, lijkt me toch wel heftig! @esther, ik ben heel blij dat het weer wat beter gaat met bo. Sienna houdt haar flesje ook al zelf vast, heel schattig is dat. De workshop was leuk, geleerd hoe je de voetjes kan masseren en waar wat zit op de voetjes (handig voor de darmpjes bijvoorbeeld) babygebaren waren ook leuk, ik ga er gelijk mee beginnen, ben benieuwd of ze het op gaat pikken!
wat leuk catharina, in de ouders van nu zitten allemaal kaartjes met gebaren die je kan bewaren. Nou vooral die eerste maand, met smeerseltjes, potjes, cremetjes, extra dingetjes enz. Ik heb vandaag gewinkeld in Amstelveen, ochtendjasje gekocht, en schoenjes en leuk jurkje.
monique en catharina: We hebben nu in iedere geval de grote uitgaven gehad (wagen krijgen we van mijn ouders). Maar we moeten natuurlijk nog veel 'kleine' spullen hebben. Catharina: Wat leuk dat de workshop je goed bevallen is.
ja, het is duur zat allemaal, maar ik bedoelde ook meer dingen die echt niet in mijn hoofd voorkwamen moest ik kopen toen. Dat vond ik die eerste maand echt En we moesten veel kleertjes in maat 44 hebben, want die hadden we niet genoeg. Maar het blijft leuk om te kopen Hier gaat ze nu in maatje 80! 74 is te kort!
monique: ik had denk ik helemaal geen maat 44 gekocht. Dact dat ze dat niet aan hadden (of ze moeten natuurlijk zo klein zijn) Maat 80 alweer, ze wordt groot. Zit nu al you need is love te kijken, heerlijk. Die reactie van de mensen waarvoor er gezongen wordt.
Nou, hier heeft Yuna 8 weken in 44 gelopen Dus... dat had ik nml ook niet verwacht. Mijn man is op dinsdagavond nog (ik ben op donderdag bevallen) naar de prenatal gegaan om te shoppen op de mama mazzel dagen En ik wilde ook shoppen (maar ik kon niet eens zitten laat staan shoppen) All you need... mmm daar ga ik altijd van huilen, nu ff geen zin in.
Labrador lekker gevoel dat alle grote dingen besteld zijn. nu wachten tot het binnenkomt monique jeetje maat 44 hier begin ik bij 50 we zitten nu precies op de groeicurve dus denk dat we wel goed zitten. maar nu maat 80 alweer gaat echt wel hard. hier een super vermoeide dag achter de rug. vanmorgen met mijn zus haar trouwjurk uitzoeken. super mooie jurk geworden. maar geen comfortabele stoelen om 3 uur!!! op te zitten. toen nog een broodje gegeten. halve dag al last van harde buiken en steken in mijn kruis. dus was pittig. snachts 2 uur slaap gehad door harde buiken en zere rug. na het uitzoeken van de jurk gelukkig nog even kunnen slapen. was pas om 5 uur thuis. en om 8 uur op visite en nu pas thuis. nu nog even bijkomen op de bank en dan naar bed. morgen om 1 uur nog visite hier. dus slaap lekker dames. morgen klets ik weer verder met jullie
Heb even bijgelezen . Hielkje: gelukkig gaat het beter! Cath: klinkt leuk die cursus! Twijfel: wat gaat het snel bij jou meid, ben supeebenieuwd Karin: begrijp ik goed dat je kindjes oo gaat vangen? Wat knap van je! Labr: leuk dat alles binnen is! Joyce: klinkt of t erg goed gaat met Nienke! Monique: 80 alweer zeg! Hier net in 62 . Heb je nog een foto van mooie Yuna? Hoe is het met de andere meiden? Z
Hier prima mogen slapen, 20.30-2.00-7.00 alleen om vier uur uit de wieg (jaja daar sliep mevr. ) en met een speentje naast mij. Nu ligt ze weer heerlijk te tukken in het grote bed zo lief om te zien Allemaal een fijne zondag!
Leonie: Wat een lange dag had je gisteren, knap dat je het vol hebt gehouden. Catharina: Lekker veel uurtjes geslapen, heerlijk.
Twijfel: ja wij zaten ook gemiddeld hoor, qua haar groei, maar toch... joh je moet het aankijken, je weet het toch nooit. Zijn jullie al uit namen? Jeetje, idd een lange dag! Ben benieuwd welke jurk, trouwjurken zijn z gaaf! Ooh maar 62 gaat ook hard! Daar heeft onze dame het kortst ingezeten eigenlijk, nu ik erover nadenken, met 4 weken was ze eruit. Flora: ooh lekker Jullie ook een fijne zondag! Hier gaat het steeds minder. Ze is s nachts erg aan t spoken omdat ze nog steeds niet wil eten. Ik ben nu ziek, mijn man is nog ziek, pfff. Morgen ga ik neit werken, ik ga met haar naar de dokter, want dit gaat zo niet...