Sebas zit nu ook in 62. Nog wat ruim, maar 56 is soms net iets te kort. Hij is dan ook heel lang. Hij zit er een beetje tussen in dus. Omdat hij ook niet dik is is het wel lastig. Dan heb je in de lengte een grotere maat nodig dan in de breedte.
Balen Monique jeetje meis wat ontzettend vervelend! Hopelijk knappen jullie allemaal snel op! Esther; voelt Bo zich nog steeds wat beter na gisteravond? Deedee; hier ook 62, nog een paar 56 dingen maar die worden nu echt te klein. Morgen naar het cb ben benieuwd hoe zwaar ze nu is.
Oh en omdat ik woensdag jarig ben ben ik nu hieperdepiep...HOERA aan het leren aan Sebas. Niet dat hij er ook maar ene bal van snapt, maar grappig vindt hij het wel.
flora en DDB: jullie zitten echt snel in grotere maten Dat gaat snel. Benieuwd hoe zwaar en lang E.mma ook is. En sebas is een lange dunne Hier ook hoor, rokjes qua breedte maatje 68 nog wel, maar qua lengte niet En 74 heeft ze nu hoog water
Gewoon door blijven gaan, hier had ze hoera ook heel snel door! Echt leuk! Al een idee wat je krijgt voor je verjaardag?
Hier was ze weer in haar handjes aan t klappen Haar haar is nog steeds niet in bedwang te houden Had laatst wel een staartje gemaakt, zo lief Maar dat trekt ze uit Ze kijkt hier wel erg serieus vast erg geconcentreerd
@Monique, lief die foto. @Deedee, ben ook benieuwd hoe zwaar Sebas is. Hoe gaat het verder. Slaapt hij nu wel overdag of nog steeds erg wakker. @flora, wel lekker dat ze zolang heeft willen slapen. Met Bo gaat het redelijk. Gisteravond heeft ze weer 2x overgevend en had geen plas uiers na 19.30 meer gehad, dus weer even overleg gehad met de huisartsenpost en we moesten haar gewoon in bed leggen en kijken hoe ze morgen was. En had ze binnen 12 uur geen plasluier of bleef ze overgeven moesten we weer bellen. Maar dat was gelukkig niet nodig. Ze eet weer redelijk we voeren het geleidelijk op maar ook wel met ORS nog om te zorgen dat ze niet te veel vocht zou verliezen. En ze krijgt melk erbij voor extra voeding. Ze ligt heerlijk veel te slapen. We zouden even naar opa en oma gaan maar we blijven maar lekker thuis.
jeetje hielkje, wel spannend elke keer! Maar wel heel fijn dat ze veel slaapt! Dat doet haar goed, en jullie ook Kunnen jullie ook ff rusten! Hopen dat ze steeds meer binnen krijgt en houdt.
@Monique, ik hoop wel dat we het nu hebben gehad. Ik moet vanaf woensdag beginnen met werken en JJ moet ook weer gewoon naar zijn werk. Dus ben benieuwd tot nu toe gaat het goed.
Sallie, is toch te begrijpen dat je met andere dingen bezig bent, wel fijn weer wat van je te horen. Hier gaat alles goed. karin, wat fijn dat er duidelijkheid is wat betreft de kindjes. Esther, hopelijk zet de lijn die nu iets stijgende is door. Monique, balen dat jullie alle drie ziek zijn, knap maar snel weer op. meid, denk je wel aan je zelf is wel een erg lange dag zo hoor. Hier vandaag erg veel bandenpijn, de kleine is de laatste dagen ook erg druk geweest dus zal daar wel van zijn. Maar het voelt niet erg lekker. dus een lekker rustig dagje vandaag maar. Ben net bezig geweest met de adressen, staan nu allemaal in de computer, nu nog maar eens uitvogelen hoe je etiketten moet maken in word.Als iemand het weet hou ik me aanbevolen voor uitleg
Hey meiden, @monique, wat een knap meisje heb je toch. Wel rot dat ze nog steeds niet wil eten, succes bij de huisarts morgen @esther, gelukkig gaat het beter met bo! Ik hoop dat ze voor woensdag weer helemaal de oude is, anders ga je ook niet met een lekker gevoel werken @flora, hier slaapt ze ook vaak de laatste uurtjes naast mij in bed, vindt ze heerlijk, ze stopt dan haar voetjes/handjes en hoofdje zo dicht mogelijk tegen me aan haha. Vaak ga ik er dan om half 9 uit, en dan laat ik haar nog liggen, zo grappig dat kleine koppie in dat enorme bed! @twijfel, leuk trouwjurken shoppen, maar zeker een vermoeiende dag. @tweety, doe maar lekker rustig aan ja, bandenpijn is niet leuk. Hier lijkt ze echt met de dag te groeien, ze grijpt nu echt alles vast. Bij mn schoonmoeder pakte ze net de rammelaar aan en rammelde er driftig mee heen en weer (en toen tegen haar eigen hoofd haha). Ik ben ondertussen al een hoop haren kwijt haha
Lekker hè Catharina! Ik kan er echt van genieten dat kleine lijfje tegen me aan! Em ligt ook graag dicht tegen me aan, zo lief! Leuk dat S echt dingen vastpakt!! Haren ben ik hier ook al kwijt
Goede morgen dames. het gaat hier nog steeds niet zo lekker met de kindjes lees ik. Tis ook raar weer dan vriest het dan is het weer regen. lekker wisselvallig. hoop dat snel alles beter gaat. esther hoop dat bo voor je weer aan het werk gaat weer lekker de oude is. hoe gaat het op het werk bedoel met je collega. is daar al wat meer duidelijkheid over? flora en catharina leuk is dat he dat je al wat meer reactie krijgt van jullie kindjes. angela. hmm bandenpijn.... niet fijn. En de adressen. tja hier schrijf ik ze met de hand denk ik. zijn er niet zo veel. dus kan je er niet mee helpen sorry. ik mag vandaag de proefdruk bekijken. benieuwd denk niet dat het is geworden wat ik in gedachten heb. maar dat zullen we na 2 uur wel zien. Bij jou gaat het ook al lekker snel zeg. Namen al bekend bij jullie? Ja toch? vanacht weer bagger geslapen. hoop echt dat die blaffende hyena een keer beter wordt. grrr. met beeb gaat alles goed. namen zijn rond. nog een paar weken en we weten hoe wij ons toppertje mogen noemen.
Goede morgen, Twijfel, balen dat je weer zo beroerd hebt geslapen.gelukkig dat het met beeb wel goed gaat. Benieuwd hoe je proefdruk is geworden, heb je daar ook al de uitgekozen namen op staan? Vond ik wel erg apart staan ineens. Wij zijn gister bij ruben zijn ouders geweest om te vertellen dat als het een jongetje word we als tweede naam, graag de naam van rubens broer willen gebruiken (deze overleden voor ruben is geboren.het is daarom ook rubens tweede naam) We wilden ze toch vast voorbereiden, ze vinden het gelukkig heel mooi dat we dat willen doen mocht het een jongen zijn
Tweety ik heb de adressen gemaakt in Excel en toen samengevoegd met een stickerbestand in Word. Ik doe dit zowat dagelijks op mijn werk. Wil het wel voor je samenvoegen, maar dan moet ik wel weten welke etiketten je hebt (en dat formaat moet dan in Word staan). Oh en natuurlijk de adressen in excel (naam, adres, postcode en woonplaats in een aparte cel is het makkelijkste voor mij)
@Leonie, balen dat je zo slecht slaapt. Maar is wel een reden om vanmiddag even plat te gaan. Fijn dat de kleine het goed doet. Spannend om de proef druk te zien. @Angela, bijzonder dat jullie bij een jongetje de naam van zijn overleden broer willen gebruiken en wat goed dat je de oudefsalvast heb voorbereid. Ik heb dat bij mijn moeder ook gedaan om onverwacht verdriet e voorkomen. Was ze ook erg blij mee. Hoe is het met het kamertje schiet dat al op. @Monique, succes bij de ha, hoop dat hij iets voor je kan betekenen. @Karin, spannende dag vandaag. Hou ons op de hoogte hoe het gaat. @Catharina, wat leuk dat ze zo actief is met haar handjes. Hier heeft Bo ze al wel ontdekt alleen echt iets vast pakken doet ze nog niet echt, meer slaan naar dingen. Wel wil ze zelf haar fles vasthouden. @flora, ik ben daarom ook blij dat ik kort haar heb. Kan ze er niet aan trekken. Bo heeft gisterenavond weer overgegeven maar is wel rustig gaan slapen. Vanmorgen heeft ze weer de normale voeding als altijd gekregen en na 20 min recht op zitten wou ze slapen dus nu liggen we samen in bed. Zijn in haar eigen bedje en ik op de grond. Ze is alleen nu echt heel erg verkouden. Het snot zat gewoon in haar oogje, dus dat is waarschijnlijk waar ze last van heeft gehad. Als ze wakker wordt maar even lekker in bad doen. Heeft ze wel verdient. JJ wou eigenlijk niet gaan werken, maar morgen is hij ook al vrij omdat ik naar het ziekenhuis moet. Dus is hij toch maar gegaan. Tot later en fijne dag iedereen
Karin: spannend vanmiddag! Angela:Mooie gedachten dat jullie de 2e naam voor jullie kindje willen gebruiken als de naam van de overleden broer van je vriend. Leonie: Balen dat je zo slecht hebt geslapen. Spannend hoor de proefdrukken. verder weet ik het even niet meer .sorry dames.