Karin: spannend vandaag zeg! Succes, ben erg benieuwd! Labrador: hoe is het met de misselijkheid!? Twijfel: ik ben wel erg benieuwd naar de namen hoor! Hielkje: Bo weer gespuugt... Gelukkig valt het mee. Maar het is zo vervelend je kindje zo te zien! Moet je morgen naar t ziekenhuis voor die behandeling? (of heb ik wat gemist?) Ik heb de geboorte enveloppen geschreven met kaligrafeerpen. Vond ik zelf persoonlijker. Ik ben ziek thuis, mijn man heeft bronchitis en heeft eindelijk medicijnen en Yuna is op kdv. Een hele dag in bed... Dat is sinds de kraamtijd niet meer voorgekomen... Heerlijk, pfff
Hoi meiden, Hele weekend rommelt t al in me buik.. Vannacht hele nacht wakker gelegen van de harde buiken.. Brr ben benieuwd of t door gaat zetten nu! Sorry ga even niet reageren, lig even op de bank te ontspannen, hump is ook ff rustig nu!
OOOh meid!! Wat spannend!! Wat zegt je gevoel? Of durf je er nog niet aan te denken omdat je bang bent dat het toch niet gaat beginnen?
Nou ik weet t eigenlijk niet, ik denk niet dat hump tot week 40 in me buik blijft.. Me gevoel zegt nog hooguit een week, maar dat zeg ik maar niet hard op.. Haha
@proefdruk ja ben ook best benieuwd. maar mijn gevoel zegt dat het toch niet is wat ik wil @ slapen tja is en blijft een drama. maar ga straks nog wel ff slapen. meid super spannend hoor. ben benieuwd. doe vandaag maar mooi kalm aan. is je mannetje in de buurt mocht het doorzetten? hier en kleine hoop dat ik de 40 weken niet ga halen ben te nieuwschierig. maar mocht het doorzetten. dan moet je toch naar het ziekenhuis heen toch?
goh spannend word wel tijd voor een nieuwe baby hier, en nieuwe zwangere (Dat gun ik die dames ook zo erg)
Meid: spannend hoor.Hopelijk heeft je gevoel wel gelijk. monique: Het zit jullie ook niet mee he. Heel veel beterschap en een lekker bed dagje. Mijn misselijkheid is nog steeds aanwezig. Gisteren weer een slechtere dag gehad, dat ik mezelf echt moet dwingen om te eten en te drinken. Gelukkig heb ik nu 1 a 2 dagen in de week dat het iets beter gaat.
Heey meiden!! Hielkje: Hoe gaat het nu met Bo? Wat vervelend dat ze steeds moet spugen, machteloos sta je dan he! Karin: Wat spannend voor jullie dat de kindjes straks komen! Ik vind het wel super knap van jullie!!! Respect! Meid: Spannend bij jou! Ik ben benieuwd wat je kleintje van plan is Monique: Wat een super lieve foto van Yuna! Haha leuk dat ze in de handjes klapt..Luuk doet nu bij het liedje "klap is in de handjes" zijn armpjes omhoog haha! Flora: Hoe gaat het met jou? Hier is Luuk weer beter gelukkig! Wat is dat naar als je kindje ziek is.. Ik gister een leuke foto van Luuk gemaakt na het eten...We geven Luuk altijd een snoetepoetser en dan maakt hij zelf zijn mondje schoon en zijn stoeltje..zo lief
aaah wat een leukerdje die luuk! Lachen he wat ze nu allemaal kunnen Echt het wordt zo veel leuker vind ik. Hij heeft echt van die knijp wangetjes, heerlijk Hier geeft ze me nu een kusje terug op mn wang, wanneer ik haar ook een kusje heb gegeven, met open mond, heel je wang onder het kwijl, heerlijk
deedee, Ik heb besloten om alle enveloppen te gaan schrijven. Ben best handig met de pc maar van excell heb ik geen kaas gegeten dus word een hele klus dan om het te doen met etiketten. Bedankt voor je aanbod Lisa, wat een lekker ventje. Meid, spannend hoor, ben benieuwd wanneer de kleine komt Monique, balen dat jullie allebei ziek zijn wel lekker dat Yuna naar het kdv is kunnen jullie lekker uitzieken. Wij hebben vanmiddag weer een echo ben benieuwd hoe de kleine ligt, denk(hoop) zelf dat het met het hoofd naar beneden ligt. Ben net ff te druk geweest, had vanochtend geen last van me banden dus dacht ga ff lekker de badkamer van onder tot boven uitsoppen en heb het bed afgehaald maar auw auw nu voel ik me liezen wel, dus nu maar verplicht rust op de bank
angela: dus toch teveel gedaan. Lisa: De misselijkheid duurt idd erg lang Leuke foto van Luuk, druk aan de poets haha
labrador, ja daar kwam ik ook achter, gelukkig geeft je lichaam het aan. Alleen is het dan toch wel iets te laat hmm toch maar beter luisteren dan
tweety: nu echt op de bank hoor! Denk aan jezelf! Wat leuk een echo vanmiddag! Voel je dat de baby ingedaald is?
Ik zou morgen de behandeling hebben maar net afgebeld. Bo blijft spugen. Dus we gaan zo weer naar de huisarts toen. Ben het nu echt zat, wil weten wat het is of wat we nog meer kunnen doen. Ze kreeg normaal 5 voeding van 180/6. Dus 1 ltr. Ik mag blij zijn als ik er nu net een halve liter aan vocht in krijg. Ze heeft ook bijna geen plas luiers meer. Dus ben benieuwd wat ze gaan doen. Moet om 15.15 naar de huisarts.