monique, ik heb geen idee heb wel gehoord dat als de baby gaat indalen het heel beweeglijk is om zich lekker te kunnen nestelen en dat je last kan hebben van bandenpijn dat heb ik ook al aantal dagen (ook als ik het rustig aan heb gedaan). Ben dus benieuwd vanmiddag of ze daar wat over zeggen (is groei echo maar dan moeten ze dit ook kunnen zien lijkt me. Esther, wat balen dat het met Bo nog niet wil lukken, benieuwd wat de dokter zegt Balen dat je je afspraak in het ziekenhuis hebt moeten afzeggen maar je meisje gaat voor alles toch? Knuffel voor jou meis
Dank jullie wel. Ik heb ergens heel raar een bepaald onderbuik gevoel. Ik hoop zo dat het niet klopt. Voor de mama's hebben jullie kindjes ook soms hele blauwe handjes. Dacht eerst dat het normaal was maar nu met dit zit het me niet lekker
hielkje: pff hoop niet dat je gevoel gelijk heeft! Hier geen blauwe handen, maar wel extreem koude handen en voeten. Ik mag weer een kruik gaan pakken van t cb en in haar bedje leggen. Maar ik zou dit ook wel ff goed aankaarten hoor! En laat je niet afschepen als overbezorgde moeder! Zet m op! Succes!
Esther, weet niet waar je bang voor bent (je weet natuurlijk ook te veel door je werk en dat helpt je op dit moment niet) Heel veel sterkte
Lisa wat is luk een lekker ding. staraalt veel ondeugd uit esther jakkes arme bo. hoop dat de ha iets kan betekenen. en zo niet laat je door verwijzen. ga aan jullie denken zo. angela spannend weer een echo. maar kalm aan doen hoor. rust is ook belangrijk. hoelaat heb je de afspraak? hier was een het kaartje een grote mislukking. kan nu als nog naar een andere drukkerij heen. als het daar ook niet lukt geef ik het op. dan wordt het of een standaard kaartje of een email. pfff ben er echt klaar mee.
aaah twijfel! Niet opgeven, kom op, daar krijg je later spijt van. Nog even doorbijten. Als baby later vraagt wat voor geboorte kaartje hij/zij had, en er staat niets in zijn boek zeg jij: "we hebben een mailtje gestuurd" En dan vraagt het kindje? Een mailtje? Komt dat uit de tijd van de floppy's???" Zet m nog ff op, jullie vinden het wel!
twijfel, ik moet om 15.40uur bij de vk zijn Balen dat je proefkaart een mislukking was. Hopelijk lukt het bij een andere drukkerij. Misschien een idee als je naar een andere drukker gaat en uitlegt wat je wil je hun de proefdruk laat zien dat dat dus niet is wat je wil
Esther hoop ook dat je onderbuik gevoel niet juist is. maar des te beter dat je na de ha gaat. en gewoon alles zeggen wat je denkt dat niet klopt. maar met jou werk ervaring weet je ook wel waar je op moet letten. maar inderdaad omdat je al in het vak zit. is het des te enger. dikke knuff
Het kaartje is echt een drama. neem de druk ook wel mee na de ander. maar wordt er moe van. net met kereltje mijn frustratie gedeeld zegt hij heel pissig moet dat nu je kunt toch wel zien dat ik ziek ben. dacht bij mezelf zak in de s... maar goed regel ik het wel alleen. en monique inderdaad een mailtje is ook zo zo. maar ben er zo lang mee bezig. en de drukkerij waar ik zo heen ga is mijn laatste hoop. kreeg net oo nog tel. van de kraamzorg. Bij mijn verzekering hebben ze de bevestiging niet naar hun toe gestuurd. kan ik daar ook nog een keer achteraan. grrrr lekker hoor zo soepele maandag. geld denk ik voor meerdere hier.
twijfel, dikke knuf voor jou. Kop op de drukker kan je vast helpen.en met de kraamzorg komt ook helemaal goed
Twijfel, zet m op. Ff erachteraan! Het zijn dingen die toch moeten. Als het straks geregeld is ben je dubbel zo blij. En ach mannen.... Jij bent de moeder van het kindje en jij gaat het geboortekaartje gewoon regelen! Succes!
Esther: Hier ook geen blauwe handjes..Wel had hij toevallig vorige week toen hij zo ziek was een blauw lipje..dat trok wel snel weer weg..Pff ik ken je bezorgdheid!! Succes bij de HA. Balen Twijfel!! En inderdaad je kan er nu nog achteraan, het komt vast goed meid! Misschien is het bij deze drukkerij beter.. En ja Luuk straalt niet alleen ondeugd uit, hij is ook super ondeugend en eigenwijs haha!
@leonie, hoe was de proefdruk? Oh niet zo best lees ik, wat jammer. Hoe kan dat dan? @angela, fijn dat ruben's ouders het ook mooi vinden! Veel plezier bij de echo @esther, wat zielig dat ze nog zo verkouden is en wat schattig dat JJ zich er ook zo bezorgd om maakt echt lief Jeetje weer naar de huisarts lees ik nu, ik snap dat je het nu wel zat bent, arme bo! Och meid, ik hoop dat er niks is en dat je gevoel niet klopt, hier nog nooit blauwe handjes gezien. @karin, zeker spannend, als het goed is zijn ze er rond deze tijd. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan. @monique, jeetje dat zal wel een werk geweest zijn met kaligrafie! Geniet van je bed dagje haha @meid, ik hoop ook voor je dat het doorzet, steeds die harde buiken is ook niks @lisa, handig zo'n ventje dat z'n eigen snoetje poetst haha, leuke foto S.ienna is weer veel aan het spugen sinds gisteren, bah, ik was net blij dat het weg was. Ze kijkt ook nog steeds af en toe een beetje scheel. Ik lees overal dat dat met 3 maanden over moet zijn dus begin me een beetje zorgen te maken. Vanavond laatste keertje na-gym van de pufclub en kan ik de foto's van de newborn shoot ophalen, ben benieuwd
esther: Hoe was het bij de HA? Lenonie: Kom op meid! Het wordt uiteindelijk een mooi kaartje. Caherina: Balen dan Sienna weer aan het spugen is. Angela: Hoe was het bij de VK?
Catharina: loensen mag tot 6 mnd Leonie: volhouden, jullie krijgen een prachtig kaartje!! Esther; jeetje meis....hopelijk heeft de ha jullie kunnen helpen. Em heeft wel vaak hele koude handen, ze zijn dan wel anders van kleur maar niet echt blauw...
Lisa: wat een leuke en schattige foto van Luuk!! Twijfel: wat balen van je proefdruk! kost zoveel energie en moeite en dan is het blijkbaar 3x niks. Hopelijk kan de andere drukker je beter helpen!! Catharina: wat vervelend en raar dat Sienna weer aan het spugen is! hopelijk was het van korte duur en stopt het snel! Esther: ik hoop dat je onderbuik gevoel totaal niet klopt!! en dat het snel beter gaat met Bo! Ik ben heel benieuwd hoe het was bij de HA... Flora: hoe gaat het nu met jou? Hoe verwerk je het allemaal? Meid: spannend wat je allemaal voelt...
Fenne heeft ook altijd hele koude handen, maar niet blauw. Vanmiddag naar het weeguurtje geweest. Ze is in ruim 2 weken, 420 gram gegroeid