@Leonie, ik wacht liever zolang dan dat het het andere is, want dan zou ze misschien geopereerd moeten worden. Dus dan liever een buikgriep.
esther dat snap ik. Bedoelde het plassen. ik hoor soms dat de ene plasluier net schoon is dat het alweer tijd is voor de volgende. Maar inderdaad dan liever een buikgriep.
Hoi meiden, Kom even zeggen dat hump nog in me buik zit.. Vannacht echt heerlijk geslapen.. Dus denk vals alarm Nu snel klaar maken voor de gyn.. Ben benieuwd! Es', sterkte en dikke knuf! Angela, jeetje 8 pond..
Succes meid!! 8 pond is prima hoor, e.mma was ook 8 pond. Bevalling was pittiger doordat ze een sterrekijker was niet door het gewicht. Alleen niet teveel maat 50 kopen Esther hoe is het met Bo en met jou?!
Met Bo gaat het redelijk. Vanmorgen wel weer gespuugd maar minder dan anders en later na het eten. Normaal kwam het binnen 10 min en nu zat er zeker een 45 min tussen. Alleen zit JJ nu met diarree thuis. Denkt dat Bo hem heeft aangestoken. @meid, kan nog veel vaker loos alarm zijn. Maar wel fijn dat je Gied hebt geslapen. @angela, er zijn vaker baby's geboren van 8 pond. Komt goed schatje.
Goede morgen dames. meid jammer vals alarm maar super dat je lekker hebt geslapen. esther gaat lekker bij jullie. dikke knuff
Hoi dames Fijn dat het weer wat beter gaat met bo hopen dat het donderdag weer helemaal over is Het is hier wel gezellig druk met de kinderen ze vinden het wel raar dat ze niet naar school gaan vervoer is nog niet geregeld. Verder vinden ze het wel gezellig hier
Esther, goed te horen dat het iets beter gaat met bo. En jj ziek dat is balen, maar klinkt nu waarschijnlijker dat bo ook buikgriep heeft. Ik zie niet op tegen de 8 pond dat zal best goed komen. Ik hoop alleen heel erg dat het nog gaat draaien vanzelf, tegen het draaien van buitenaf of mogelijk als dat niet wil lukken een stuitbevalling daar zie ik wel tegenop. Maar alles komt goed hou ik mezelf maar voor
@mamootje, lekker gegroeid weer! @tweety, oef zware baby haha, ik hoop dat hij nog wil draaien! @twijfel, ik hoop dat het nu gaat lukken met het kaartje. Een een gratis kraampakket, ook niet verkeerd elk nadeel heeft zijn voordeel @esther, jeetje naar het ziekenhuis gegaan lees ik, wat rot! Maar nog steeds niet helemaal duidelijk dus, ik hoop ook dat het een buikgriepje is! @flora, em wordt groot! @monique, toevallig vertelde een kennis van de week dat haar kind eigenlijk alleen op het kdv goed eet. Misschien omdat ze dan andere kindjes ziet eten? @meid, jammer ik hoopte op baby nieuws succes bij de gyn @karin, gelukkig dat ze het leuk vinden Gisteren laatste gymles gehad, we hebben afgesproken dat we elkaar 1 keer in de maand blijven zien, want we hadden toch wel een gezellig clubje
Hoi meiden! Es: klinkt dan toch als buikgriep.. hoop het en ook dat het dan beter wordt snel! Tweety: spannend, hoop dat hij draait! Weet je al wat je anders wilt? Ks of gewoon bevallen. Flora: em gaat goed he als ik het zo lees?! Loopt de bv nog goed? Twijfel: eind komt in zicht he . Spannend hoor! Meid: ik had vannacht gedroomd dat je vannacht gaat bevallen, dus wie weet stilte voor de storm . Karin: heb het geprobeerd terug te zoeken maar kan het niet vinden. Heb je oppaskindjes in opvang of pleegzorg ofzo?! Labrador: hoe gaat het behalve misselijkheid? Cath: heb je nog een lief fotootje van S? Voor de mamas, waren jullie gelijk weer regelmatig ongi? Ik ben toen hij 7 weken was goed ongi geworden en zat rond 21 tot 23 dgn voor zwangerschap maar voel nog helemaal niks aankomen, vorige keer merkte ik het een week van tevoren. Begin dus btje zenuwachtig te worden... Maar voor hetzelfde geld is het superonregelmatig....
Ik ben net niet meer ongi sal, ondaks de bv (die nog goed loopt) was ik het met 6 weken zucht.... Maarrrrr je gaat ons toch niet verassen haha hoer las voorbehoedmiddel alleen een condoom. Ben er voor de rest nog niet uit Em ligt alweer boven in haar bed, al wel twee keer getroost maar het lijkt nu goed te gaan. Wel op dr zij maar dat vind ik prima!
Super mooi Catharina!!! Esther hopelijk blijft Bo zi h goed voelen! Karin; logisch dat ze moeten wennen. Hun wereld staat op zn Kop denk ik
@sallie, ik ben pas eergisteren voor het eerst ongi geworden sinds de bevalling, dus ik denk zeker dat het nog onregelmatig kan zijn hoor
Nou Twijfel ik hoop dat het nou goed komt met je kaartjes. Tweety een stuit, dat is balen, maar misschien draait je kindje nog de goede kant op. En Emma ook al zo'n groot ding. Ze gaat gelijk op met Sebas. Hij was vorige week ook 60 cm, alleen iets lichter (5050gr) Esther wat vervelend voor Bo. Ik denk dat Sebas ook buikgriepje heeft. Sinds gistermiddag hele tijd huilen tijdens de fles en niet willen eten, vervolgens huilen en een dikke scheet en dus alles eruit (en dan wel weer honger hebben ). Vanmorgen wilde ik hem temperaturen, maar ik heb het drie keer geprobeerd en drie keer zat de thermometer onder...ahum. Hij stond op 37,6 en ik kon hem dus niet lang genoeg inhouden dus even in de gaten houden en dadelijk weer een poging doen. Zijn vorige fles heeft hij wel goed opgedronken zonder te huilen en daarna heeft hij vrolijk gespeeld in de box, dus ik maak me nog niet meteen heel veel zorgen.
@Catharina, mooie foto. @Sallie het kan ik was wel meteen regelmatig en nu dan aan de pil. @Deedee, blijf hem wel vocht aanbieden, desnoods ORS halen bij drogist of apotheek. Hij moet ongeveer de helft aan vocht binnen krijgen van normaal. Met Bo gaat het goed. Ze heeft niet meer gespuugd sinds vanmorgen. Morgen komt mijn schoonmoeder hierheen om op Bo te passen aangezien ik morgen moet beginnen met werken. En donderdag en vrijdag gaat ze naar mijn schoonmoeder. Omdat schoonvader ook ziek is. Gisteren is Bo trouwens gewogen en ze was in 11 dgn maar 10 gram zwaarderdan bij het CB. Dus ze doet een aardig jasje uit.
Cath, mooie foto! Sal, ik ben benieuwd! Maar denk t nie hoor, vandaag echt niet zoveel harde buiken gehad.. Es', wat fijn dat t wat beter gaat! Gelukkig!! Nou vanmorgen naar de gyn geweest, daarna naar t ziekenhuis, intake gesprek voor bevalling gehad.. Kreeg nog een ctg in t ziekenuis, en een 4d echo Bloeddruk was weer goed gelukkig! Met hump ook alles goed! Volgens de gyn in t ziekenhuis is hump nu 2560 gram
Catherina: Mooie foto! Esther: Hopelijk was het dan toch buikgriep en knapt ze nu op. Deede: Jij ook beterschap met de kleine. Karin: Hopelijk kunnen de kids snel naar school en hun dagelijkse ritme weer oppakken. Hoe oud zijn ze? sallïe: Met mij gaat het verder wel goed, Kijk uit naar de 1ste keer dat ik hem ga voelen.