@Esther bedankt voor de tip. Het gaat voor de rest best goed vandaag. Hij heeft al zijn flessen netjes opgedronken. Krijg alleen die temp niet gemeten want dan moet hij iedere keer poepen Dus het kan ook zijn dat die thermometer daar van op loopt.
hey dames, nog niet bijgelezen, hier weer mis. Weer 40 graden koorts bij Yuna. Morgen naar de dokter.
@monique, wat is jou kleine meisje aan het kwakkelen. Hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt. Succes morgen
sterkte monique. karin, zal idd wel raar zijn voor de kinderen hoop dat ze snel weer een beetje ritme hebben. esther, gelukkig gaat het met bo beter
Esther fijn dat het met bo wat beter gaat. catharina gave foto zeg. echt super mooi. vanmiddag bij de vk geweest. toppertje is helemaal ingedaald. en ik ben een keer geen kilos aangekomen tis gelijk gebleven met de vorige keer.
Tnx meiden. ben er ook wel opgelucht over. en meid wat niet is komt nog wel. volgende keer gaat ze voelen hoever ik ben. ben echt benieuwd monique hoe gaat het nu met yuna al iets gezakt de koorts?
Meiden ik ga lekker slapen hoop ik. Bo heeft al haar flesjes verder binnengehouden. Dus ik ga morgen toch met een gerust hart aan mijn eerste werkdag beginnen. Welterusten iedereen. Dus kom morgen veel minder langs.
Esther super dat bo alles binnen heeft gehouden. fijn gevoel. slaap lekker en suc6 morgen. hoop dat je er soepel in komt. zonder een hele lading over je heen te krijgen van je collega. en hoop ook dat de dag lekker snel voor je gaat. slaap lekker allemaal
Goedemorgen meiden! Esther werkse vandaag!!! Fijn dat Bo gisteren alles binnen hield. JJ ook opgeknapt? Ik ga zo opstaan, even snel mijn paard rijden en dan twee dagen naar mijn ouders. Tot later!
Goede morgen Ester suc6 vandaag met je eerste werkdag fijn dat het met bo beter gaat Catharina mooie foto Twijfel wat goed dat je kindje is ingedaalt helemaal klaar voor de bevalling Sallie ik heb een tweeling van 5 jaar in huis die logeerde altijd al 1 weekend per maand bij mij maar ging thuis niet goed dus wonen ze tijdelijk bij ons in huis maar dit weekend gaan ze bij vader op bezoek dus dat is nog wel even lekker en vanaf morgen kunnen ze weer naar school
hey, vannacht een vreselijke nacht gehad. Yuna was heel ziek. 41 graden koorts. Alles uitgespuugd, alleen maar huilen. Van de huisartsenpost mochten we niet komen!!!! Was echt woest. Ze was zo ziek! Nog steeds drinkt ze niet, gene plasluiers. Niemand die ons helpt, iedereen zegt uitzieken en ze valt maar af! IK ben zoooo boos! Ik ga vanmiddag naar de dokter en laat me niet eerder wegsturen dan wanneer er een verwijzing is naar de KA. Dit kan echt niet! (sorry)
Jeetje monique, dit kan idd niet! Laat je niet afschepen meis!! Je moet gewoon naar de ha gaan! Sterkte en dikke knuf!
Monique: Arme Yuna. En idd laat je niet weg sturen voordat je een verwijzing hebt! Karin: Fijn dat de kids vandaag weer naar school kunnen. Leonie: Fijn dat humpie al ingedaald is. Jij bent er klaar voor. Flora: Veel plezier bij je ouders Esther: Werkse vandaag!
Goede morgen. monique jeetje wat slecht. arme yuna. zou ook inderdaad niet weg gaan voor je goed wordt door gestuurd. Ga aan jullie denken.
Jeetje Monique, anders bellen met het cb ipv met je huisarts?! Of gewoon naar de eerste hulp rijden als je het niet vertrouwd en ze sturen je niet door. 41 graden is wel heel hoog!
monique indd ff op je strepen gaan staan dit kunnen ze niet maken! flora veel plezier WEsther werk ze! Leonie goed dat beeb al is ingedaald Karin fijn dat de kids het goed maken! kom binnnekort wel weer een update geven maar word steeds zwaarder momenteel, en ziekenhuis had het over ander ziekenhuis en gaan ze het hebben over almere ja sorry schieten we niks mee op ! vanmiddag harderwkijk kijken en dan weer naar utrecht , ben nu 1 nachtje thuis geweest moet zo auto rijden, nienke krijgt de prikjes vandaag en 1e keer fysio (is normaal bij prematuren) ze weegt inmiddels 2820 gram