Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Knuffel Joyce!!
    Kan Ze dan niet naar Zwolle? Dat is voor jullie dichterbij dan Almere en ong netzo als hardewijk denk ik!

2. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Jeetje Monique, waarom mocht je in vredesnaam niet naar de HAP komen???? Niet normaal hoor!! 41 graden is echt heel hoog, en dan er bij kan ze snel uitdrogen zo... Zet hem op bij de HA!!! Sterkte meid, knuffel!

Esther: Werkse!!

Leonie: Fijn dat de kleine is ingedaald:)

Joyce: Kan me voorstellen dat het zwaarder wordt voor jullie, hopelijk mag ze in een ziekenhuis dichterbij jullie komen! Sterkte!

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    joyce: jeetje, ik snap dat het erg zwaar is. Ik kan het me natuurlijk niet voorstellen, maar jeetje, je bent al maanden in de weer! Sterkte!

Ze heeft vandaag niet gegeten en gedronken. Ze heeft geen plasluiers. Ik wacht nu totdat we naar de dokter gaan. Echt zo erg dat niemand iets kan doen! Ze had gisteren ook diarree, dus ik denk echt dat ze gaat uitdrogen. Pfff

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Monique, haal in ieder geval alvast ORS en geef dit met een theelepeltje. En hou je poot stijf bij de huisarts. En eis dat hij ook meteen overlegd met de KA, niet een verwijsbrief anders gaat daar weer overheen voor je afspraak hebt. Zodat je meteen vandaag nog gezien kan worden. Ze zullen het ook op een buikgriep gaan houden omdat dat heerst op dit moment. Maar hou echt voet bij stuk. Bel me anders als je advies wil. PB mijn nummer wel even.

5. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Monique dit is echt niet normaal voet bij stuk houden en om te zien of ze aan het uitdrogen is moet je een stukje vel pakken veert dit niet meteen terug zou ik nu meteen naar de eerste hulp rijden

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Hopelijk vinde ze een zh dichter bij jullie in de buurt.

Monique: knuffel meid

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce ik hoop dat nienke snel dichterbij is! Begrijp dat t helemaal op breekt!! Knuf meis!

Monique, hoe is t afgelopen bij de ha?

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    net terug van ha. Ze heeft een dubbele oorontsteking. Ze heeft nu antobiotica voor een week. Als ze vnvnd om 6 uur nog geen natte luier heeft moet ze worden opgenomen wegens uitdroging. Ik denk zelf dat het wel goed komt zo, dat ze wel gaat plassen...

Ze is helemaal gesloopt en ligt op bed, ik ga weer lekker naast haar liggen. XXX

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Monique fijn dat er eindlijk duidelijkheid is wel zielig voor yuna ik hoop dat de ab aanslaat en zich snel beter voelt

Joyce voor jou hoop ik dat nienke snel dichterbij komt

Heb net gehoort dat de kindjes om 7.10 worden opgehaalt voor school betekend dus om 6 uur opstaan dat is wel erg vroeg maar niks aan te doen

10. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Monique jeetje een dubbele nog wel. hoop dat de ab goed aanslaat. en kruip maar lekker in bed ff bijkomen. dikme knuff voor jullie beide.

joyce jeetje das nog verder. hoop dat nienke dichterbij jullie gaat komen. maar haal uit jou tekst dat het dus een goede vooruitgang in zit. en een mooi gewicht al.

flora jij nog veel plezier bij je ouders... was je ff vergeten.

karin oef das vroeg. maar ritme houden is ook belangrijk. zit de school zeker ook niet dicht bij ofniet. maar wel lekker dat ze nog een weekend naar de vader gaan.

hier net nog ff urine weg gebracht blaasonsteking is wel. schimmel zit er nog en zit nu ook in mijn mond:( maar dat komt van de ab van de tandarts. dus ik mag hier nog ff verder smeren met de cremepjes,)

11. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Esther zir dat je aanwezig bent. hoe beviel je eerste werkdag? en hoe is het met bo nu?

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Monique, jeetje arm meissie! Ik hoop dat de kuur snel aanslaat! En ik duim voor een natte luier!! Knuf meis!

Karin, 6 uur is idd wel vroeg!

Leonie, wat balen van die infectie! Hoop dat je er snel vanaf bent!!

Pff ik word gek van de harde buiken! Ik wil dat t gaat doorzetten! Mja ik zal wel de pech hebben dat hump lekker tot wk 42 blijft zitten, whaha.. Nee mijn gevoel zegt nog steeds dat t rond de 38 wkn komt!

13. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Meid tja niets aan te doen. gaat vanzelf wel over. alleen als het na het weekend niet minder wordt moet ik na de gyn. maar zal wel niet zon vaart hebben.
    en denk dat jou humpie ook wel eerder komt hoor.

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @esther, hoe was je eerste werkdag?

@twijfel, goed dat de kleine al ingedaald is! Hoe kan je nou een schimmel in je mond krijgen van ab?

@monique, jeetje wat erg dat jullie niet mochten komen vannacht en dat yuna nog steeds zo ziek is. Een dubbele oorontsteking, arm meisje, ik hoop dat ze met de ab snel weer opknapt

@joyce, knuffel voor jou!

@karin, dat is zeker vroeg, kan je daarna dan nog even gaan liggen?

Hier gaat het goed alleen wordt s nog steeds rond 4/5 uur wakker. Heeft iemand nog tips hoe ik kan zorgen dat ze wat langer doorslaapt? Ze heeft nu haar laatste voeding tussen 22 en 23 uur

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Hahah catharina hoe kom je er weer vanaf;) nee schijnt gewoon een reactie erop te zijn.

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Moniqeu: Arme meid. Hopelijk heeft ze een plasluier gehad.

Leonie: Sterkte met de schimmels

17. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Jeetje Monique ik schrik echt van je verhaal en al helemaal van de reactie van je HAP. Heeft ze inmiddels geplast.

Catharina sorry geen tips. Sebas komt ook nog tussen 5 en 6. Gelukkig moet ik voor mijn werk ook altijd om 6 uur op, 4 uur zou dan idd nog beroerder zijn.

Hoe is het met de aanstaande moeders? Hebben jullie er zin in? :D

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    He Meiden

Ik heb weer eens de tijd om langs te wippen. Ik ben jullie echt niet vergeten hoor.
    Hoe gaat het met iedereen? Worden de mama's to be al een beetje ongeduldig?

Hoe ervaren de kersverse moeders het moederschap? Hier gaat alles goed hoor, kaatje doet het erg goed en slaapt al een aardige tijd heerlijk door. Vrijdag de eerste les baby massage, ik heb er zin in en ik hoop dat kaatje het leuk/lekker zal vinden.

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@joyce, hoe was het in Harderwijk.

Verder even kort.

Werken is goed bevallen. Collega overweegt serieus om weg te gaan, maar wacht haar functioneringsgesprek nog af en dan hakt ze de knoop door. Was vanmorgen wel de wachtwoorden kwijt en dat is een goed teken. Maar voor ik er ergen in had zat ik er weer in.
    Met Bo gaat het redelijk, die heeft vanmorgen en vanmiddag weer overgegeven. Dus het moet morgen verbeteren want anders moeten we weer terug naar het ziekenhuis en daar heb ik echt geen zin in. Maar ja wat moet dat moet. Maar heb liever dat ze beter wordt.

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Wat vervelend dat bo nog steeds zo spuugt, ik zal duimen dat jullie niet naar het ziekenhuis moeten.
    Werken is dus wel bevallen? Ben benieuwd hoe ik het ga ervaren, tot nu toe zie ik er nog een beetje tegen op

Deel Deze Pagina