Ikke, ik heb met Bo ook babymassage gedaan, volgende week laatste les en dan krijgt ze haar diploma. Ze vindt het heerlijk. Doe het regelmatig thuis nadat ik haar in bad heb gedaan. Ik zag ook heel erg tegen het werken op, maar vond het ook wel even lekker om weer eens met iets anders bezig te zijn.
Monique, hoe is het met Yuna? Esther, fijn dat het werken weer is bevallen, hoe gaat het nu met Bo? Hoop dat je gewoon bent gaan werken, dat betekend dat het beter gaat. Joyce, nienke gaat lekker, hoop dat ze naar harderwijk of zwolle kan. Almere is nog zo ver weg voor jullie. Knuffel voor jou Hier gaat alles goed, wel erg last van me banden maar ja dat hier erbij, gister wel tijdens werk een aspirine er voor genomen.gelukkig hoef ik nog maar 9 dagen te werken
@Angela, ik ben wel naar mijn werk gegaan, omdat ik alleen zit vandaag. Dus geen collega die me kan overnemen. Maar Bo geeft nog steeds over, dus als het vandaag nog zo is dan moeten we weer terug naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Ze is nu naar mijn schoonmoeder toe. Succes jij ook bandenpijn is echt niet fijn. Ik heb heel erg veel baat gehad bij z'n buikband van Amita die je kan halen bij de Prenatal, die ondersteund je buik en dan dragen je banden het gewicht niet meer. Nog 9 dgn werken dat gaat snel.
Oh dat is balen Esther dat je moet werken vandaag. Zo zielig dat Bo nog steeds zo moet overgeven, echt zo sneu. Ik ga idd me buikband er ff bijzoeken... ff niet meer aangedacht. Ben blij dat ik nog maar 9 dagen hoef te werken kan niet wachten tot me verlof begint, betekend ook dat ons kleintje ook bijna komt. Ben nu zo nieuwschierig hoe hij/zij eruit ziet
Goedemorgen!! Monique hoe gaat t nu met yuna? Es' wat vervelend dat bo nog ziek is, en dat je vandaag alleen zit knuffel meis! Angela, oh lekker nog maar 9 dagen werken!! wel vervelend van je bandenpijn!! Ben ook erg benieuwd wat jullie krijgen! Toch wel grappig, tot nu toe eist iedereen of ze een jongen of meisje zouden krijgen, en nu Angela, leonie en ik niet.. Lab, willen jullie t weten?
Goedemorgen meiden, Pap gaan ze bestralen; een operatie is momenteel overdreven volgens de artsen. Mocht het bestralen niet volledig helpen dan kan er altijd nog geopereerd worden. Ben nu bij mijn ouders, merk dat em steeds meer kan zien etc, door alle prikkels wil ze overdag slecht slapen. Bang om iets te missen! Vannacht prima geslapen en ze huilt niet echt, is gewoon wakker haha Esther hopelijk knapt Bo snel op! Monique gelukkig dat ze gevonden hebben waarom Yuna zich zo voelt.
flora: Wanneer gaan ze starten met de behandeling? Meid: wij willen ook niet weten wat he geslacht wordt. Mag vanmiddag weer naar de VK. Ik neem aan dat ze vandaag naar het hartje gaan luisteren. Ben heel nieuwsgierig. Ik heb ook voor 9 februari een afspraak voor een pretecho gemaakt. Dan gaan ook mijn ouders en broer mee.
Goede morgen dames. angela gaat snel nog 9 dagen werken. lekker hoor. merk je al dat je er echt aan toe bent? en bandenpijn.... niet fijn. hopelijk kun je een beetje steun krijgen van je buikband. ik had toen mijn verlof ook het idee van yes de beeb komt snel flora leuk dat jullie meid echt dingen begint waar te nemen. . spannend voor je vader. hoop dat de bestraling aanslaat. esther hoop dat het met bo vandaag wat beter gaat. en dat vanmorgen even een dipje was. monique hoe is het met yuna? merk je wat vooruitgang of nog niet?
Labrador spannend vandaag weer. en gaaf dat ook jullie het niet willen weten. Hadden jullie al een soort van thema in de gedachten of gewoon lekker neutraal? en een pret echo leuk zeg. hoop dat jullie kleine uk zich mooi laat zien dan
Labrador, spannend weer naar de vk. Leuk dat jullie ook niet willen weten wat het word. Twijfel, voor jou begint het ook op te schieten zeg. Buikband heb ik nu net om, voelt wel wat lichter aan nu ja.
Flora: hopelijk slaat de behandeling snel aan. Hoe is het met alle zieke kindjes? Angela: fijn dat de buikband verlichting geeft. Leonie: Wij willen graag een neutrale kamer, geen thema. Vanavond wilde ik gebakken aardappels eten. Die heb ik net gekookt. Zit ik in de huiskamer en rook toch wel een vreemd luchtje...ahum....aangebrand . Nu het raam een stukje open gezet, hopelijk ruiken de bouwvakkers die op straat bezig zijn niets.
Misschien wel een beetje te veel hihi. Ik ben ook zo geen kooktype dus zou mij kunnen gebeuren hahaha. Ikke leuk dat je je weer hier meldt. Ik heb ook vrijdag mijn eerste keer babymassage! Ben heel benieuwd. Alleen wel op een rottijd (9.15) dan komt Sebas tegenwoordig meestal net uit bed. Ik ben nog als de dood van mijn, nu inmiddels redelijk werkende, schema af te wijken.
Flora, ik hoop dat de behandeling snel aanslaat! Knuf! Lab, verassing bij de geboorte is toch ook wel leuk hè! Balen van je aangebrande aardappels! Ik ga zo lasange maken voor vanaaf! zin in!!!
Thanx voor de knuffels meiden! Gelukkig heb ik een hele hechte en sterke familie en komen we hierdoor nog meer bij elkaar!
jeetje flora, heftig hoor, als ik dat zo hoor. Wel fijn van een goede familieband! dat scheelt echt! Sterkte! Hey ikke, jij ook weer even buurten fijn dat het goed gaat! Verder heb ik niet zoveel gelezen en bijgehouden, sorry! Hier gaat het iets beter. Ze had gister gelukkig geplast, dus niet naar het ziekenhuis. Ab begint nu te werken want ze huilt niet meer alleen maar. Ze slaapt wel veel, vanochtend hald 11 wakker!! en daarna er weer in om om half 2 wakker te worden. Ze moet echt wat inhalen hoor! En ik ook! Ik slaap nog steeds naar haar ledikantje
@flora, veel sterkte in het proces, zal heftig worden, ik hoop dat het goed aanslaat @monique, fijn dat het beter gaat en slaap maar even lekker bij alletwee Ruzie met vriend hier, niet zo leuk, maar ik ben echt even klaar met hem, hij laat echt alles op mij neerkomen. En nu ik bijna aan het werk moet zorgt dat wel een beetje voor lichte paniek bij mij.
Catharina: hier heeft manlief ook een uitbrander gehad van mij laatst (en zijn ouders) hier was het ook zo. Wat dat betreft zijn mannen gewoon makkelijk, ze vinden t best als alles lekker gedaan wordt en ze zien niet hoeveel wij eigenlijk doen! Kom maar goed voor jezelf op hoor!