Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Catherina: Zeg hem maar eens de waarheid. Dat hebben de mannn soms echt nodig.

Vanmiddag bij de VK geweest en mijn ouders gingen mee (ze waren nieuwsgierig naar het geluid vh hartje). Maar tot mijn verbazing wilde ze wel een echo maken. Echt heel lief. Hier het resultaat:

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Super lab!! :) neem aan dat alles goed was?

Ruzie; hier ook lichtelijk ruzie met t vriendje, hij is ook zo lekker makkelijk, ik doe alles al voor hem, en nu vraag ik 1 ding aan hem (al een week) en dat is meneer teveel :s

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    meid, wat een mooie echo! Je ziet het echt heel duidelijk!:D echt gaaf! En altijd leuk natuurlijk een extra echo!

4. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dat is echt leuk lab!!!

Mannen, grrr aan het einde kon ik hem ook vaak schieten, hormonen!
    Catharina; vervelend meis, hopelijk snapt hij nu dat hij ook verantwoordelijkheden heeft!

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Vooral als je weer aan t werk moet, is het echt heftig! Goed voor jezelf opkomen hoor dames, anders zijn wij alles aan t doen en regelen! Die mannen kunnen ook wel wat doen!:)

6. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Labrador meid wat een mooie duidelijke echo.:):)

@mannen hier het tegenover gestelde(tot nu toe;)) manlief heeft het kdv op zijn route dus hij brengt en haalt de kleine topper. maar kan jullie frustratie heel goed voorstellen. heb ik in het begin goed last van gehad.

vandaag feliciteerde me zus me. ik zo waarvoor..... schaam me nu diep maar we zijn vandaag een jaar geregistreerd partner (schaam)

7. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Labrador: mooie echo meid!

Monique: wat fijn dat de AB eindelijk aan begint te slaan!

Esther: wat knap dat je bent gaan werken, lijkt me sowieso al moeilijk en al helemaal met de zorgen rondom je meisje. Respect meid! Hopelijk is het vandaag een beetje goed gegaan!

Joyce: oei, ben benieuwd naar welk ziekenhuis ze Nienke gaan overplaatsen dan! hopelijk dichterbij jullie!!!

Twijfel: nou van harte gefeliciteerd dan! :)

Catharina: ik snap je helemaal met je vriend! wij hebben ook een flinke botsing gehad! ik kan ook alles doen omdat ik 'toch maar vrij ben overdag' dikke neus!;)

Flora: wat fijn dat jullie zo'n dikke band hebben in de familie dat jullie dit proces samen kunnen dragen! dikke knufff

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, succes met de behandeling van je vader en mijn fb PB staat nog steeds.

@Catharina, knuffel. Ik heb er hier geen last van met JJ. Huishouden doet hij grotendeels en nu ik werk vind ik het echt heerlijk om verantwoordelijk te zijn voor de zorg van Bo.

@lab, mooie echo en leuke verrassing van de VK.

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hey meiden! Even zwaai zwaai! Hoe is het hier?
    Ik zit even niet zo lekker in mn vel. Maar ja, gaat wel weer over.

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Kan ik me voorstellen Wendy. Als je zwanger wil worden en het duurt zo lang is dat echt niet leuk. Maar ik heb nog steeds goede hoop voor je hoor.

@Flora het gaat steeds beter met Sebas. Normaal slaapt hij nu 's morgens tot een uurtje of negen. Nouja hij is wel wakker tussen half zeven en negen, maar is wel gezellig. Beetje brabbelen enzo. Nu moet ik zo naar de babymassage en net alsof hij het weet is hij nu hartstikke wakker. Heb de gordijntjes open gedaan. Kan hij naar buiten kijken en ga hem over een kwartiertje eruit halen. Hij doet nu ook meestal ergens tussen 12 en 2 een slaapje en that's it, dan wil hij echt niet meer slapen tot een uur of 5. Alleen wordt hij dan om half vier echt heel vervelend omdat hij wel moe is. Maar als ik hem dan in bed leg is het een uur lang krijsen. Iedere minuut voor 17 uur is niet goed. Leg ik hem na 17.00 u in bed dan gaat hij zonder te mopperen slapen totdat ik hem om 21.30 wakker maak voor de laatste fles. Dus die strijd om half vier ga ik niet meer met hem aan. Dat los ik nu maar op door te gaan wandelen of hem op de arm te nemen of in bad te stoppen.

Trouwens ik heb gelukkig niet zo'n man die alles aan mij overlaat. Hij geeft Sebas ieder weekend de fles om 5.00 's morgens wat dus inhoudt dat hij nooit meer uitslaapt. Door de week moet hij ook om die tijd op, maar dan meteen weg waardoor ik toch die fles moet geven. Nee die van mij heeft er alles voor over. Maar goed ook anders zwaaide er wat :D

Monique fijn dat het wat beter gaat met Yuna.

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen!

Wendy, dat is logisch meis! Je wilt iets zo graag, en als het dan niet lukt is dat heel frustrerend! :( knuf!

Ddb, wat lekker dat sebas t zo goed doet!! :)

Weet zeker dat als hump er is dat vriendje ook alles doet hoor!

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    goedemorgen dames!

Twijfel: gefeliciteerd!:D Hier doet man ook t kdv en ouders als ik werk:) Dat is ook super, maar ook in het huishouden moet soms wat gedaan worden:) En hoewel dat niet zulk leuk werk is zal het toch moeten!;)

DDB: ben je nu dan niet helemaal gebroken? Pfff, wat heftig zeg. Hij heeft iig een goede ingebouwde klok:p Hij voelt precies wanneer het tijd is voor de lange slaap.

GFH: wat vervelend! Ik hoop dat je je snel beter voelt! Sterkte.

Hier gaat het wel okay, ondanks dat ik nu helemaal gesloopt ben (omdat ik eindelijk een redelijke nacht heb gehad, hoefde er maar 2 keer uit) gaat het met Yuna beter. Ik hoop alleen dat ze meer eet vandaag dan 1 fles en een half broodje, goh wat is zij afgevallen zeg...

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Meid: Ja, alles was goed bij de echo ;)

GFH: Knuffel meid

Monique: Hopelijk eet Yuna vandaag iets mee.

Leonie: Gefeliciteerd nog

Het is vandaag de 3e dag dat ik niet over hoef te geven. Zo lekker!
    Helaas blijft de misselijkheid wel en met inspanning wordt het oo erger. Maar ik heb er vertrouwen in dat het over een paar weken weg is.

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Monique wat fijn dat t wat beter gaat met yuna!

Lab, super dat alles goed was! :) en heerlijk dat je al 3 dagen niet hoeft te spuugen! Ik hoop dat t weg blijft! En dat de misselijkheid ook weg gaat!

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Flora: Hopelijk gaat de behandeling aanslaan!! Fijn dat jullie zo'n sterke familie band hebben!! Sterkte voor jou en je familie meid!

Monique: Fijn dat het weer een beetje de goede kant opgaat met Yuna! Hopelijk komt ze snel weer wat aan.

Lab: Wat een mooie echo, het lijkt wel of hij/zij aan het koppeltje duikelen is hahah!!

Wendy: Ik kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit! Jullie worden ook wel erg op de proef gesteld..jullie wachten al zo lang!!

Wat mannen betreft, wij doen echt alles samen, ik kan wel zeggen dat mijn vriend echt heel veel doet met Luuk en eromheen..Ik mag absoluut niet klagen. Ik kan me wel voorstellen als je vriend of man alles op jou laat aankomen dat het je teveel wordt!

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    helaas heb ik te vroeg gejuicht, heb net toch overgegeven.

17. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @labrador, toch weer overgegeven, echt rot voor je! Ik hoop echt dat het minder gaat worden, je hebt er nu al echt lang last van. Wel super dat ze een extra echo wilden maken!

@deedee, fijn dat je wat meer ritme hebt met sebas, wel heel apart dat hij al kan klok kijken haha

@monique, ik hoop dat het wat beter gaat met yuna vandaag en dat ze weer wat kan aansterken.

@gfh, knuffel voor jou!

Thanx voor jullie steun. Ik snap aan de ene kant wel dat vriend moe is van het werk, maar ik sta bijna net zo vroeg op als hem en kom overdag niet aan bijslapen toe maar dat snapt hij niet. Hij hoeft niet eens iets in het huishouden te doen, maar nu ga ik er elke nacht uit en dat kan straks echt niet meer als ik om 7.00 moet beginnen met werken.

Ik heb nu volgens mij echt een chronisch slaapgebrek. Ik heb heel veel moeite met autorijden bijvoorbeeld (gewoon een soort van te traag reactievermogen) en ik loop af en toe echt met een waas in mn hoofd.

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    catharina; als ik jou was zou ik hem wel wat taken geven hoor, in het huishouden, dat ga je nooit redden als jij weer gaat werken! Dat gaat echt tegenvallen! (sorry ik hoop dat het niet zo is:))
    Hier hebben we nu een goed schema. En mijn moeder komt elke week 2 uurtjes hier wat schoonmaken (betaalt)

Labrador: jeetje meis, sterkte!

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Sorry hoor Catharina ik vind dat echt niet normaal. Ik denk dat het tijd wordt voor een goed gesprek. Dadelijk ga jij eronder door en dan kan hij alles doen, zeg hem dat maar. Nee gelukkig is mijn man niet zo. Sebas meldt zich nu meestal tussen 5 en 6 en ik moet straks ook om 6 uur op, dus ik doe het daar maar voor. Mijn man zit op de vrachtwagen dus ik ga niet verwachten dat hij ook nog eerder op moet staan (hij staat al om 5 uur op). Moet wel veilig blijven. Dus de eerste en laatste fles zijn voor mij.

Vandaag naar de babymassage geweest. Wat een voorbeeld kindjes allemaal daar zeg. Allemaal keurig slapen op de arm. Ook keurig in slaap vallen na de fles. Nou Sebas doet daar dus mooi niet aan mee. Hij had het veel te druk met zijn buurvrouw versieren 8)7 (we waren met zijn vieren, drie jongens 1 meid, hoezo haantjesgedrag?? O:) ) Op een gegeven moment zaten we op een rijtje, lekker de babietjes te masseren. het meisje begon te huilen, meteen daarna haar twee buurmannen ook. Sebas keek heel bedrukt van "moet ik nou ook meedoen??" Maar hij besloot dat dat niet stoer was en begon maar te lachen. Alleen liep het drie kwartier uit dus op het eind had Sebas het gehad. Toen waren de andere drie stil en begon hij (overigens drie keer zo hard als die andere drie bij elkaar. Jee ik besef nu pas wat een stel longen meneer heeft) Ik vond het wel heel leuk. Er zaten ook twee meiden bij van de zwangerschapscursus (die cursus vond ik dus geen bal aan, telde vanaf de 1e keer de dagen al af) Leuk om elkaar weer even te zien. Sebas heeft alleen zowat de hele dag niet geslapen (blokjes van 15 min in totaal misschien iets meer dan een uur) dus die was net wel een beetje over de rooie toen hij in bed moest, maar het was met vijf minuten gebeurd.

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hier kwam ik thuis van de boodschappen, heeft hij gestofzuigd, bedden opgemaakt, haar bedje nog 1 stand naar beneden gezet:) Het gesprek heeft geholpen!:D Ben ik echt blij om. Ik vind niet dat ik alles moet doen, ik werk 3 dagen, maar hij mag ook wel wat doen, en dat doet hij gelukkig ook!:D

Deel Deze Pagina