Goede morgen dames. esther de babyshower is toch niet verplicht. en roken ze niet buiten dan? En kletsen over paarden. ja daar kan ik ook niet over mee praten. hier ff weer een stress moment. we zijn hier nog steeds niet uit een naam. of een kdv. we komen er gewoon niet uit.
Jeetje, twijfel, hihi nog geen naam? Kijk je ook hier bij de namentopics enzo? Als je me een pbtje stuurt met wat je leuk vind wil ik nog wel ff nadenken, heb zoveel kinderen in mijn klassen gehad. KDV zou ik lekker in de buurt doen, dat is altijd heel handig, en verder, overal gaan kijken.
@Leonie, je hebt nog even om over de naam de strijden, maar kvd moet je helaas echt snel regelen, anders heb je mogelijk geen plek als de kleine er is en moet je andere oppas zoeken. @Monique, nee we gaan niet op vakantie, maar gaan wel regelmatig naar België en een id is voor 1-1-2012 nog 9,00 en daarna 30 en ik ben dan wel even een een krent dus vandaar. En naar de babyshower Bo blijft thuis die gaat niet mee, mag niet eens mee. Dus zij heeft er geen last van maar ik vind het vies tegenwoordig. Op JJ zijn werk word nog gerookt en ik vind hem gewoon stinken als hij thuis komt vandaar.
oooh nou het scheelt iig dat die kleine niet mee is. Zij heeft er geen lst van. Maar ik snap wat je bedoelt ik vind t ook echt heel vies. Ikheb zelf nooit gerookt, blegh. Maja het scheelt dat t maar 2 uurtjes is. Wel heel gek dat ze niet mee mag.
Monique. ik heb namen genoeg. maar kereltje vindt ze allemaal zo zo. maar zou je ff pben mischien weet jij nog wat esther we twijfelen tussen 2 kdv beide hebben ze zat plek voor de dagen dat we er gebruik van willen maken. maar kereltje wil graag een kdv die zich na mijn idee een beetje scoutingachtig over komt. veel buiten met eigen moestuin... en die wat mij wel wat leek is tot 7 uur open. en ook veel buiten actiefteiten eigen kinderboederij. en speeltuin. maar veel... hoe zeg ik dat netjes een ander slag mensen. veel scheldende ouders enzo... hoop dat ik me netjes uitdruk.
ja twijfel dan is t moeilijk kiezen. Hebben jullie al een lijstje met allebei de kdv met voors en tegens? Als jij pbt met wat je ongeveer, tenminste jullie, leuk vinden ga ik nog ff denken!
@Monique, ze mag niet mee, want anders wordt de aandacht van de zwangere vrouw weg getrokken, want ikzal toch meer met haar bezig zijn en het is zo een leuk meisje dat andere er ook mee bezig zullen zijn. Vandaar dat ik nadrukkelijk het verzoek heb gekregen haar thuis te laten. En zo kunnen ze binnen roken, want de zwangere rookt ook nog steeds. @Leonie, dat is lastig qua namen en qua kvd. Ik zou doen wat Monique zegt voorspelling en tegens tegenover elkaar zetten.
ja op zich snap ik de reden wel. Want de aandacht gaat natuurlijk uit naar dat lieve babytje. Maar wat erg dat de zwangere nog rookt! Maja ieder zijn ding natuurlijk.
Ik heb ook helaas gerookt maar max 3 sigaretten en zij rookt nog een pakje per dag. Maar ja zoals je zegt ieder zijn ding. Ik ben blij dat ik er vanaf ben en dat vindt iedereen knap. Zelfs mijn kras verzorgster die belde gisteren en dat was vraag 2 na dat ze had gevraagd hoe het met Bo ging.
nou prima dan toch! stoppen met roken is erg knap. En beter laat dan nooit. dus een goede prestatie. Als ik ergens ben of soms op mn werk en ik heb t ff zwaar dan denk ik aan mn moppie en dan gaat t wel weer... Klinkt heel idioot maar dn denk ik aan har lachende gezichtje en dan besef ik dt dat t belangrijkste is.
Leonie, nog geen namen? Jullie komen er vast wel uit! van wat voor namen houden jullie dan? Ben blij dat vriendje en ik t gelijk eens waren Rook je helemaal niet meer Es'? Goedzo!! Ik rookte eerder ook best veel, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben, ben ik gelijk gestopt.. En ik vond het niet eens moeilijk (terwijl ik daarvoor al 100 pogingen had gedaan) Flora, hoe gaat het met je? En met je mooie meisje? Ik zag de foto op fb! Lekker meissie!!! Alle meubels zijn al in elkaar gezet! ik zal vanaaf even foto's plaatsen! ben zoo trots
Meid: ik ben benieuwd naar de foto's!! En knap hoor dat je in 1 keer bent gestopt voor je zwangerschap! Wanneer verwacht je bericht van babydump? Esther: wel lastig als je zo weinig zin hebt en ook vervelend dat ze gewoon roken daar!! niet erg lekker, haat die geur ook altijd! Leonie: hmmm wij waren ook niet echt snel met namen en kdv, maar op een gegeven moment moet je er echt voor gaan zitten! en knopen doorhakken Hier rookt vriend zijn hele leven al af en aan. Vaak gestopt, maar na een paar maanden toch weer begonnen. Van de 3,5 jaar dat wij samenwonen heeft hij altijd buiten gerookt, dus dat is al fijn! Ik heb alleen hele grote hoop dat hij weer gaat stoppen als de kleine er is! duim duim duim
Haha vind t ook nog steeds knap van mezelf! al heb ik soms nog wel momenten dat ik zin in een sigaretje heb hoor.. Hoe denken jullie eigenlijk over cola drinken?? Ze belden gister om half 5 nog van babydump dat ze nog geen oplossing hadden, maar dat ze er vandaag op terug komt! Ben benieuwd
Goedemiddag (ondertussen alweer) allemaal, Ik probeer weer eventjes terug te lezen en op iederen te reageren maar sorry voor de gene die ik vergeet doe ik niet met opzet @ Esther ohh meis volgens mij heb jij zo'n zin in die babyshower?? hahahaha maar belachelijk dat je Bo absoluut niet mag mee nemen, maarja haar tussen de rook hebben liggen is ook niet verstandig natuurlijk maar de reden waarom je haar niet mag mee nemen vind ik echt belachelijk maar goed.. En anders ga je toch niet?? Zeg je toch ook dat je ziek bent? Wel mega knap van je dat je niet meer rookt! Ik heb het ook gezien dat de prijs van zo'n id giga omhoog gaat per 1 jan het liefst vraag ik hem ook aan voor 31 december maarja ik denk dat dat net iets te vroeg is jammergenoeg. @ Twijfel ahhh nog steeds geen naam?? Foei Foei het komt vast goed meis! Ik dacht dat de naam bij ons ook heel moeilijk zou worden aangezien manlief hier echt van die super nederlandse namen houd en daar hou ik dus weer niet van. Dus nu heb ik al een beetje iets verklapt hahaha. Maar toen ik DE naam ergens zag smste ik die eigenlijks voor de grap naar mannetje en die zei toen opeens Ja dit is hem terwijl ik had verwacht dat hij die ook niet leuk zou vinden! Zo zie je maar je kan er zo ineens op komen. Maar kijk idd lekker rond op internet zijn genoeg leuke namen te vinden. Qua kdvs idd gewoon de voor en nadelen tegen elkaar opwegen en dan een beslissing maken. Succes! Het kdv die wij gekozen hebben nou ja die ik uiteindelijk gekozen heb daar had ik gewoon echt het beste gevoel bij. Ik was hier zeker wel 3 kwartier rondgeleid, leidsters kwamen netjes naar me toe en stelde zich netjes voor. Buitenruimte is ook heeeel groot met een eigen "tuintje" voor de baby's. Ook hebben ze een moestuin wat ik super leuk vind!! En ze hebben een aparte snoozle ruimte voor kindje die heel vatbaar zijn voor prikkels om hun heen en hierdoor niet goed willen/kunnen slapen en/of eten. Ook is er amper verloop qua personeel.. de meeste leidsters werken er al 10 jaar of langer! En het GGD rapport was ook nog eens super goed. Helaas heeft mijn mannetje dit kdv niet gezien (hij kon geen vrij regelen van zijn werk) maar hij vertrouwd volledig op mijn gevoel aangezien ik zelf ook in de kinderopvang werk wist ik van te voren al heel duidelijk wat mijn eisen waren en gelukkig zaten mijn mannetje en ik precies op 1 lijn hiermee. En het is ook ideaal dat het kdv bij ons aan de overkant zit! Samen hebben mijn man en ik ook nog 2 andere kdvs bekeken waarvan er 1 ook enorm in de smaak viel maarja we hebben uiteindelijk toch voor de gene aan de overkant gekozen omdat dat voor mijzelf praktischer is met brengen aangezien ik geen rijbewijs en auto heb. Dus wij hadden ook echt de voor en nadelen tegenover elkaar gezet en toen een beslissing gemaakt. @ Meid super joh dat je ook al gestopt ben met roken je weet waar je het voor doet he? Spannend ben benieuwd wat babydump voor oplossing heeft. Cola drink ik eigenlijk niet tot zeer weinig! Dronk het wel toen ik zo kotsmisselijk was in het begin maar dan wel caffeine vrij maar dat deed ik puur omdat het wat hielp tegen de misselijkheid. Ik drink zowiezo zo min mogelijk frisdrank. Maar ik ben ook benieuwd naar fotos van de meubels! @ Flora ben benieuwd naar een foto van Emma! Hopelijk gaat alles goed?? @ Sallie hoest met jou?? @ Mamoo ook nog geen baby hahahaha voel je hem wel weer goed nu?? Hier ook nog niks.. heb nu vooral last van me ribben en rug pff het begint nu toch echt wel super krap te worden in me buik. Vanavond mannetje even lief aankijken voor een massage heerlijk!! Ik doe vandaag echt even heel erg weinig tot niks. Kan ik eventjes bijkomen heb gisteren toch iets te veel gedaan.
Ah, lekker weekend! Ben er wel aan toe. Slaap al dagen slecht. Raak toch een beetje gestrest van het vooruitzicht van het ziekenhuis merk ik. Mn vriend is gelukkig heel relaxed.
Ohja Wendy sorry ik was jou vergeten Wat fijn dat je zo snel al een afspraak hebt in het ziekenhuis!! Gelukkig heb je zo'n relaxte vriend maar ik kan me voorstellen dat je wel een beetje in de stress zit zou ik ook zitten hoor!! Sterkte ermee en hopelijk kan je snel weer wat lekkerder slapen! Dikke Knuffel
@flora van harte met jullie dochter Emma, eindelijk is ze er! geniet van je meisje. ik reageer later weer verder, heb iemand in mn armen die echt niet wil slapen!
monique: Ja, ik ben alweer 8 weken. Ik zie niet echt op tegen de echo, heb er eigenlijk wel zin in. pfff verder weet ik het even niet meer. Mijn ogen vallen dicht, dus ik ga ff slapen.