Oh wat vervelend zeg! Gelukkig kan je 's middags nog wat uurtjes slapen!! Miss kan je iets vroeger naar bed gaan? Dan pak je Miss ook nog wat uurtjes mee.
Heb alles al geprobeerd. maar ben niet echt moe ervan. dus hou dit wel een paar maanden vol,) denk dat ons toppertje ons ook niet door laat slapen
@Monique, wat heb jij een pech met Yuna op dit moment. Hoop dat deze ab wel aanslaat. En geen allergische reactie geeft. Meld het ook even bij de apotheek van de week. Dan is het bekend en krijgt ze het niet meer. @meid, ik ben ook heel erg benieuwd naar jou kindje, wat het is en hoe je de bevalling gaat ervaren. @flora, wel lekker dat er steeds meer tijd tussen komt te zitten kan jij ook iets meer slaap pakken. @Catharina, ik hoop dat je mannetje in gaat zien dat hij toch echt een beetje moet inspringen. Hier doet JJ bijna het hele huishouden en ik de zorg voor Bo, maar als hij thuis is doen we het samen, dus ik heb echt geen klagen. @twijfel, volgens mij was het echt te vroeg voor je vandaag datje Yuna en Bo door elkaar hebt gehaald. Wel balen dat je zo weinig slaapt. Maar probeer wel meer rust in te bouwen. Ben wel blij dat ik weekend heb. Heb ook voor het eerst sinds vorige week weer in mijn eigen bed geslapen en Bo ging heerlijk rustig slapen zonder een probleem. Straks met mijn schoonzusje naar de stad, die moet een cadeautje kopen voor haar neefje. En ze weet niks. En dan heerlijk eten en samen op de bank hangen. Mannen van ons zijn naar de kroeg die hebben een bokaal uitreiking. Vraag me echt niet wat het nut ervan is maar dat doen ze al jaren. Spreek je later
Haha dat weet je niet, misschien slaapt toppertje wel voorbeeldig straks! nja ben blij dat je niet moe bent! Probeer zoveel mogelijk tussendoor wat rust te pakken.. Nou ik moet me er weer toe zetten om vandaag wat boodschapjes te gaan doen! blegh, weet niet wat dat is.. Ben steeds zo lekker in huis aan het rommelen etc, heb echt geen puf om het huis uit te gaan.. Lijk wel een huismus! hahaa.. Ik twijfel enorm over het opmaken van het bedje.. Misschien kunnen jullie me helpen ! Ik heb nu: matrasje matrasbeschermertje hoeslaken aerosleep aerosleep hoeslaken Nu twijfel ik of ik het dekentje in een overtrekje doe, of toch maar met een lakentje.. En nu twijfel ik ook nog eens over de aerosleep! Moet ik deze wel gebruiken?! Pffff..... Help me !!! hahaa..
grrrr net op iedereen gereageerd val weer eens het internet uit. Ik heb geen zin om weer alles op te typen.
Meid waarom heb je een matrasbeschermer! dat doet de aerosleep toch ook? Ik heb matras, molton, aerosleep, aerosleep hoeslaken, laken, deken en daarover soms nog haar lodger....ze slaapt niet als ze het koud heeft haha Kraam wou geen aerosleep ivm de kruik toen hadden we Molton, aerosleep alleen dwars bij het hoofd, en de aerosleep hoeslaken. Flanellen laken met hydrofiel, kruik, lakentje en deken Hopelijk duidelijk!
Thnx flora, ja klopt, maar matrasbeschermer kregen we bij matrasje, dus ook jammer om niet te gebruiken, hahaa.. Wij hebben geen kruik, we hebben de bellywarmer, dus ik ga er van uit dat de aerosleep dan wel mag?! Mag een baby eigenlijk in een slaapzakje?
wij hebben matrasje, aerosleep, aerosleep hoeslakentje, dan gaat zij erop en dan een slaapzak waarin zij ligt. En tegenwoordig geen dekentje meer want ze gaat het hele bed door. Maar toen ze nog klein was een lakentje en dekentje.
Hier hetzelfde als monique matras, aerosleep, aerosleep hoeslaken, slaapzak aan (puckababy) lakentje, dekentje. En in het begin hydrofiel onder hoofdje ivm spugen Volgens mij mag baby gewoon in het slaapzak, zolang het hoofdsgat niet te groot is (het hoofdje mag er niet doorheen kunnen) Ik gebruik de puckababy al vanaf 3 weken.
Thnx meisjes, dan had ik t toch nie verkeerd! Matras + beschermer Hoeslaken Aerosleep Aerosleep hoeslaken Slaapzakje Deken in overtrekje Wat kan je dan opeens gaan twijfelen.. Wil t ook allemaal perfect hebben voor hump!! Haha..
Ben vandaag wezen winkelen en heb een luiertas gescoort geen orgineel maar wel 1 die ik super leuk vond. Converse Bowler Metallic Animal R5 hoop dat het linkje het doet.
Haha leuk hè, af en toe even rondje door t huis met de kinderwagen! Bij ons staat hij in de hal ik heb van de week de tas er ook aangehangen.. Wij hebben bijpassende quinny tas.. Ik ga lekker slapen nu, tenminste dat hoop ik! Heb weer enorm last van (pijnlijke) harde buiken!!
Meid hoop dat je lekker kunt slapen en je buiken minder worden zo. hier mannetje net thuis is na ub40 geweest. en heeft super genoten. nu ff rustig bank zitten en dan na bed.
Meid ik hoop dat je niet rustig kan slepen maar dat je aan het bevallen bent haha Hier lekker handig, ik lig al een uur wakker en kleine e.mma tukt naast mij nog steeds. Zal je zien als ik weer moe ben komt madame hihi
Flora hoop dat je zo nog even lekker kunt slapen tegelijk met emma. Hier een super beroerde nacht. lig beneden op de slaap bank. mannetje snurkt heel hard. en ik wordt steeds wakker van kiespijn. weet nu niet of dit de verstandkies is voelt wel zo. hoop dat ik zo nog in slaap kan vallen zonder wakker te worden van de pijn. ben moe.
Pff een klein dutje gedaan en weer wakker van pijn. had net al een tabletje genomen. maar kan me niet voorstellen dat die nu al uit gewerkt is. normaal werken ze toch na een uurtje ofzo? nou ja nog maar eens proberen te slapen.
Jeetje twijfel wat vervelend! Hopelijk is de pijn wat gezakt! em kwam pas om vijf uur! Dus ze liet er 6,5 uur tussen....lekker een natte plek in mijn bed van een lektiet. Ze hoefde niet te zuigen toen ze honger had haha alleen maar te slikken!