Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Hahah flora lekker hoor alleen zonde van je lektiet. hier is slapen een drama ben echt op. als ik wakker ben is de pijn veel minder. maar wordt nog elk uur wakker van de pijn:( maar als ik zo maar aan slaap kom. zit te dubben om de tandarts te bellen. maar wil eigenlijk wachten tot na het weekend.

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen

Flora, helaas nog geen baby hier! Haha

Leonie, jeetje wat balen van je kies zeg!

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Leonie: gewoon de TA bellen als je echt pijn blijft houden, andersheb je vannacht weer zo'n nacht.

Flora: Lekker dat Emma zo lang sliep.

Hier ook een nacht waarbij ik elk uur heb gezien tot 5:45. Heb keelpijn, verkouden (alles zit dicht) hoofdpijn en misselijk. Heb net maar paracetamol genomen, hopelijk helpt het iets.

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    even een snelle zwaai. Zit met Sebas op de arm. Meneer is al dik een uur aan het huilen en wil niks. Zelfs bij mama is niet goed pffff...

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, dat is vervelend van die lektiet, maar ook wel lekker voor em dat ze langer doorslaapt nu.

@Leonie, ik zou ook de ta bellen als het echt niet ast of een dagje paracetamol je mag er 6 hebben op een dag ook als je zwanger ben.
    Succes.

@lab,vervelend die verkoudheid. Succes voor jou ook je mag 6 paracetamol maar verder niks, dus ook geen sterpsil.

@meid, de kleine is gewoon heel hard aan het oefenen. Succes maar de kleine komt van zelf.

@Deedee, sterkteik wou dat ik je een tip kon geven. Maar dat lukt niet. Ik heb hier een slapende gezin om me heen. Papa zwaar snurkend op de bank. En dochterlief op mijn arm en die begint nu ook te snurken. Ze is verkouden.
    Ik heb de Kaartjes voor de 9maandenbeurs al in huis en heb er ook zin in.

Ik spreek jullie later weer

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es, ik wacht (on)geduldig af! hahaa.. ik ga er maar van uit dat het nog 4 weken duurt, dan kan het alleen nog maar meevallen.. En 4 weekjes is opzich helemaal niet zo lang! haha..

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik kom nog even een foto van humpie showen !! (is de echo van afgelopen dinsdag) Erg jammer dat de navelstreng voor het t mondje lag..

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    En nog een nieuwe buikfoto :)

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
  10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Thnx Monique :)

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Zeker mooi meid.

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meid: mooie echo!
    En jeetje wat heb je een grote buik, mooi hoor.

deedee: hopelijk is sebas wel een tijdje stil geweest.

13. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, heel mooie echo en een mooie buik!

@labrador, hoop dat je je snel weer beter voelt

@leonie, ik zou gewoon de tandarts bellen hoor als het zo zeer doet.

@deedee, wat rot dat sebas zo overstuur is

Vandaag met s.ienna naar een babyshower geweest en ze heeft zich keurig gedragen. Daarna ook nog wezen lunchen met haar.

Ik las net het verhaal van de man van uniqua, wat vreselijk. Ongelooflijk dat het zo snel kan gaan.

Morgen m'n laatste dagje vrij, die 18 weken zijn toch wel heel snel gegaan.
    Zal wel raar aanvoelen, weer omschakelen van huismoeder naar carrierevrouw haha

Grappig om die buiken te zien, ik kan me al niet eens meer voorstellen dat ik ook zo'n buik had haha

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meid, wat een mooie buik en echo.

labrador, balen dat je uiteindelijk toch weer hebt overgegeven, hoe gaat het nou?

Esther, gelukkig gaat het met Bo beter.

Monique, hoe is het nu met Yuna, hoop al weer wat beter.

catharina, heb het ook net gelezen echt verschrikkelijk. Ook zo snel gegaan nog geen 3 weken pfff

Hier gaat alles rustig, gister de kinderwagen naar beneden gehaald en vandaag heeft ruben vast de familyfix in de auto gezet. Begint nu echt wat vorm te krijgen.
    Mijn oma is vandaag ook geweest om op te meten voor de gordijnen ( zij gaat ze waarschijnlijk maken voor ons)

Gister waren we bij mijn beste vriendin en haar man en zij vertelde dat ze van de week een pakje had gekregen en die was bij de overburen gebracht, ze had alleen niet goed gekeken bij welke precies en ze stond dus bij de verkeerde. Deze buurvrouw kende ze nog niet dus ze stelde zich voor (ze zijn pas verhuisd naar een nieuwbouw woning) deze buurvrouw heeft 2 kinderen en de jongste is afgelopen november geboren.
    De buurvrouw zegt ineens tegen me vriendin: "ik zal het maar gelijk zeggen, ik ben niet gescheiden, woon hier wel alleen met mijn 2 kinderen maar mijn man is toen ik 7 maanden zwanger was verongelukt, en we waren toen net 4 dagen verhuisd..."
    Jeetje wat schrok ik toen mijn vriendin het vertelde dit is toch je ergste nachtmerrie. Vriendin stond ook echt met mond vol tanden.

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    catharina, spannend om weer te gaan werken, is snel gegaan je verlof

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    jeetje! Tweety, dat is ook erg als dat gebeurd!!!:( Dan weet je idd ook ff niet wat je moet zeggen!

Catharina: succes!

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hier gaat t wel, de ab vlekken zijn weggetrokken. Gelukkig. Ze wordt wel weer iets vrolijker!!:) En eindelijk slaapt ze weer om 7 uur! Ze had haar hele ritme verschoven. Ze is wel echt veel afgevallen!:( Maar... ze heeft vandaag voor het eerst deze hele maand weer groente gegeten!

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Monique, dat klinkt stuk beter als van de week, hopelijk zet dit door.
    Fijn dat ze ook weer groente heeft gegeten

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja ik hoop t ook, morgen gaat ze gewoon naar t kdv, dan eet ze goed!:) En ik ga morgen regelen wanneer we haar verjaardag daar gaan vieren:) Komt steeds dichter bij:D

Voor jou komt t ook steeds dichter bij he?:)

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Laat ze haar daar maar lekker verwennen dan ;). Jeetje alweer bijna 1 jaar gaat echt snel.
    Ja hier begint het ook op te schieten ja. Kijk er ook echt naar uit, ben heel nieuwsgierig nu.
    vanmiddag op kraamvisite geweest heerlijk om dan zo'n kleintje vast te houden.

Deel Deze Pagina