Thnx meisjes, Lab, grote buik? Ik vind hem erg bescheiden!! Maar moet zeggen dat ie er bloot groter uitziet dan met kleren aan! Cath, verschrikkelijk hè dat verhaal! Bah, nie aan denken! Jeetje verlof gaat hard hè!! Monique gelukkig gaat t weer iets beter! Angela, jeetje dan weet je idd nie wat je moet zeggen! Wij zijn net lekker uiteten geweest!
ja joh! Die kindjes zijn dan zo klein op kraamvisite! En dan denk ik: zo klein is die van mij echt niet geweest kan je je al niet meer voorstellen! Vind het echt zo leuk dat ze bijna jarig is
Kan me voorstellen dat het moeilijk voor te stellen is dat Yuna zo klein is geweest. Vorig jaar zat je in het zelfde schuitje als sommige van ons nu zitten, vol spanning hoe de kleine er uit zal zien en nu is ze al bijna een jaar.
Meid super mooie buik hoor. en de echo ook nog mooi duidelijk. hier gister middag nog redelijk kunnen slapen. nu weer wakker van pijn. bel straks de tandarts even. ga dit niet volhouden tot de bv. monique gaat zeker snel de groei. maar dat is alleen maar mooi toch angela dan sta je inderdaad met de mond vol tanden. flora jij weer aan de voeding zo te zien? of ook wakker gewoon.
Goedemorgen allemaal Ik houd het lezen niet meer bij het is toch wel druk zo met 2 kinderen en omdat we om 6 uur al op moeten staan heb ik savonds ook niet meer zon puf om alles bij te lezen maar er komt nu wat meer regelmaat in en bijna alle dingen zijn nu gekocht dus ik hoop nu weer wat meer langs te kunnen komen nog geen nieuwe kindjes geboren zo. Te zien ik ben wel heel benieuwd
Em was afgelopen nacht best zielig, veel lichte kramp net genoeg om wakker te worden en honger te krijgen. Elke keer met mijn linkerborst gevoed om te voorkomen dat ze meer kramp kreeg, dus rechts maar even gekolfd. Nu is mevr. Weer super vrolijk, zo snel de kleren aan en op naar de eerste keer baby zwemmen! Meid; mooie buik hoor!!! Twijfel; hopelijk kunnen ze je helpen met je kies, lijkt me echt balen! Esther; Bo weer helemaal fit? Lab; balen dat je toch weer moest spugen. Maar gelukkig al minder frequent! Karin, lijkt me ook super druk! Gelukkig kont het nu in een ritme, kindjes wel "rustig" onder alle veranderingen? Monique; hopelijk zet de goede lijn met Yuna nu door! Knuf
Heey meiden, Meid: Wat een mooie echo, inderdaad een beetje jammer dat de navelstreng ervoor zit. En een mooi buikje heb je hoor! Jij weet niet wat het wordt he!? Als ik je buik zo zie, zeg ik een jongen Twijfel: Jakkes kiespijn is heel vervelend, hopelijk kan je snel geholpen worden! Monique: Fijn dat Yuna de goede kant op gaat, hopelijk blijft het de goede kant op gaan! Ohhhh ze wordt inderdaad alweer bijna 1 jaar! Wat gaat dat hard he, ik kan me ook niet meer voorstellen dat Luuk zo'n ukkie was! Karin: Het zal zeker nu druk zijn! Hoe zijn de kinderen eronder? Catherina: Wat een verschrikkelijk verhaal... Ik zat ook dat verhaal van dit forum te lezen, wat erg allemaal zeg, niet te bevatten. Flora: Leuk hoor zwemmen Heel veel plezier!
Nou hier tot half 7 nonstop wakker. en toen weg gedut. nu weer wakker. ta gebeld en mag om 1 uur komen. hoop echt dat de pijn weg gaat. kies gaat er uit. maar nu ook bijna gren stem meer
Leonie: Fijn dat je zo snel naar de TA kan. Hopelijk helpen ze je van de pijn af. Karin: Lekker dat je een ritme aanhet vinden bent. Catharina: Succes met je 1ste werkdag! Lisa: Fijn dat het met Yuna oo weer beter gaat. Het ziet er erg mooi uit de sneeuw, maar ik wil veel liever de LENTE! Gwoon lekker naar buiten zonder jas, deur open en lekker bbqen.
Dankje Labrador, ik ben ook heel blij dat het weer beter gaat met Yuna, alleen is het mijn kindje niet...hahahahah
fijn dat het met Luuk goed gaat. Ik ben erg verkouden geworden (alles zit dicht) en helaas blijft de misselijkheid. Maar ik ga wel steeds meer genieten van de zwangerschap. Ik voel af en toe een soort gekriebel in mijn buik. Heb gelezen dat dat de kleine zo kunnen zijn. Ben benieuwd wanneer ik het echt ga voelen.
Wat vervelend dat je nog steeds misselijk bent zeg! Gelukkig kan je er nu al wat meer van genieten Dat gekriebel zou heel goed kunnen, ik voelde Luuk met precies 16 weken!
tweety: leuk de kinderwagen naar beneden gehaald! En wat een zielig verhaal van je buurvrouw. Echt erg voor haar!! snap dat je dan met je mond vol tanden staat... meid: super foto's hoor! monique: wat fijn dat het weer steeds beter gaat met Yuna. Wel vervelend dat ze zo is afgevallen... Catharina: geniet van je laatste vrije dagje! gaat super snel zeg Lisa: fijn dat het met Luuk ook goed gaat Labrador: goed van je dat je toch lekker geniet van je zwangerschap, heel belangrijk! Esther: fijn dat Bo ook aan de betere hand is! hoe gaat het nu?
Flora: wat ontzetten leuk, babyzwemmen. Hoe was het?? Ik wil dat ook heel graag maar dacht dat dit nog niet mocht. Weet jij wanneer het officieel mag dan? En ga jij 'vrij'? of echt elke week met een vaste club daar?
Bij ons is het vanaf zes weken maar heb gewacht tot ze dr prikken had. Ik ga nu naar het uur op maandag dat is vrije inloop les en dan hoop ik dat als em het leuk blijft vinden er plek is in de vaste woensdag les. Dan ben ik namelijk vrij!
Hoi meiden, @Angela, het wordt zo wel steeds echter als er spullen naar beneden komen. @lab, het zou kunnen dat je de kleine voelt. Wel balen van je misselijkheid. @flora, leuk dat babyzwemmen, ik zou ook wel willen maar het is hier alleen op dagen dat ik moet werken, dus helaas. @mamootje hoe gaat het bij jullie? @Catharina, nog lekker aan het genieten met je meisje. Waar gaat ze heen als jij zo weer moet werken? @Karin, lijkt me ook heel erg wennen om 2 kinderen om je heen te hebben en dan ook nog eens zo vroeg opstaan. Wat hebben jullie dan nog extra moeten kopen voor de kids. Wel fijn sat je er een ritme in begint te vinden. Hier gaat het heel erg goed. Ze begint steeds meer praatjes te krijgen. Als ze lol heeft schaterlacht ze ook zo lief. Ze begint ook steeds meer weer te drinken. We zaten voor ze ziek werd op 5 x 180/6 en tijdens haar ziek zijn op 6 x 90/3 en langzaam naar 4 x 150/5 en nu op 5 x 150/5 en we gaan nu weer naar 5 x 180/6, want ik mag ook nu heel langzaam fruit gaan proberen maar wil haar dan wel op haar normale voeding hebben. Ze heeft ook weer goede plas luiers. Dat ze ziek is geweest heeft wel 1 heel groot voordeel gehad ze heeft sindsdien iedere dag een poepluier en dat had ze soms 1 à 2 dgn gewoon niet, dus dat is wel lekker. Sneeuwt het nij jullie ook nog steeds. Bij ons wel. Morgen hebben wij ons laatste dagje babymassage en dan krijgt ze haar diploma. Ben je bijna 4 maanden oud en heb je je eerste diploma al. Wel leuk en dan papa lief in kijken of die hem wil inlijsten. Ga ik ook met haar eerste kleertjes doen. Die ze aanhad toen ze uit het ziekenhuis kwam. Die doe je toch nooit weg dus vond het wel leuk om dit ermee te doen en JJ werkt bij een lijstenmakkerij dus nog eens makkelijk ook. Verder wens ik iedereen nog een hele fijne dag. Zal binnenkort ook weer eens een foto spam en van onze trots.
@esther, heel goed dat het weer beter gaat met bo. Hoe is je eerste werkweek je bevallen in totaal? meegevallen of tegengevallen? Ik ben erg benieuwd hoe het gaat bij mij deze week, vind het toch wel spannend. s.ienna gaat 2 daagjes naar m'n moeder, 1 dag naar m'n schoonmoeder en m'n man past ook een dag op. @meid, zeker een bescheiden buik heb je hoor! @labrador, dat zou vroeg zijn om de baby te voelen, maar kan wel. Ik voelde haar pas heel laat, maar dat kwam omdat de placenta aan de voorkant lag @karin, kan me voorstellen dat het even heel hectisch is hoor! @monique, ook gelukkig weer beter met yuna! @flora, vond emma het babyzwemmen leuk? @twijfel, is de kies er goed uitgekomen? Ik ben lekker aan het genieten van mn laatste vrije dagje en te bedenken wat er allemaal mee moet naar mn moeder morgen, is nog een hele waslijst haha