Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catharina, ik moet heel erg eerlijk toegeven dat ik het lekker vond om weer aan het werk te zijn. Was ook ongerust maar vond het ook heerlijk om even geen moeder te zijn. En ik vind het echt heerlijk om met haar bezig te zijn, maar ook om weer andere dingen te doen. Dus eigenlijk heel erg dubbel, maar genoot van haar om d'r weer in mijn armen te hebben. Vandaag ook dan ben ik vrij en kan ik echt uren van haar genieten. Ben erg benieuwd hoe het jou allemaal gaat bevallen. Ja je moet een hoop meegeven naar je moeder. Ben best blij dat op het kvd alles is en ik alleen haar hoef te brengen en me nergens zorgen over hoef te maken. Ik merkte ook dat er een hoop mee moest naar mijn schoonoudes toe ging. Een auto vol.

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Even een leuk momentje delen. Zat net met Bo liedjes te zingen en dan probeert ze mee te zingen echt dan oeeee,ahhhhh,ehhhhh en net zolang tot het liedjes is afgelopen zo leuk. Het wordt zo wel steeds leuker.

3. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    De kinderen zijn al wel aardig gewend ze missen mama wel maar dat is logisch ik moest nog kleren open want ze hebben allemaal veel te grote kleren en dat vond ik niet wat en broodtrommels en bekers voor naar school beetje dat soort dingen je krijgt ook een vergoeding en ik vind dat dat ook zo veel mogelijk aan de kinderen uitgegeven moet worden ik ga nu weer gauw verder ze moeten in bad

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hielkje: Wat leuk van Bo :D Ze zingt gewoon gezellig met je mee, in haar taaltje! Geweldig :D

Karin: Jeetje ik heb echt respect voor jullie! Jullie doen het zo goed!

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    esther, wat een leuk en schattig moment. Is toch heerlijk dat je ook kan genieten van je werk, ff weer esther zijn ipv alleen maar mama.

karin, gelukkig krijgen jullie een beetje ritme met de kinderen, zal wel erg wennen zijn dat ze ineens bij jullie wonen.

Lisa, gelukkig dat Luuk ook weer is opgeknapt

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wat is het stil vanavond

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab, ik voelde hump met 16 weken! (vriendje toen trouwens ook al)

Flora, lijkt me zo fijn baby zwemmen!

Es', fijn dat t weer wat beter gaat! En hoe gezellig, saampjes liedjes zingen :)

Karin, heb ook ergveel respect voor jullie!!
    Echt super!

Ik heb weer onwijze steken van onder.. Ze zijn echt enorm pijnlijk! Ik ga een poging doen om te slapen, morgen vroeg weer naar de gyn!

Welterusten !

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Oh meid vervelend hoop dat je beetje kan slapen

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, wie weet zie je de gyn wel eerder

@lisa, fijn dat luuk al is opgeknapt.

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meiden,

Ik heb gelukkig heerlijk kunnen slapen! En hump zit nog steeds in me buik! Haha..
    Ik ga snel opschieten!! Ben benieuwd wat de gym zo zegt!

Vandaag zijn vriendje en ik 3 jaar samen :)

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Even laten weten dat ik jullie nog steeds volg :).

Meid: mooie dag voor uk om ter wereld te komen ;)

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Zo we zijn weer terug! Hump doet t goed!
    Maar nog nie ingedaald! Aan de ctg bleek ik toch al weeen te hebben, dus wie weet gaat t nu wel door zetten! I hope! :)

Sal, zal idd een leuke dag zijn als hump komt :)

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Indalen kan heel snel meid! Maar ja weeën kunnen ook lang duren haha spannend hoor!

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Whaha ik wacht maar gewoon af! En ik ga er van uit dat t nog 4 weken duurt!

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh meid, wat spannend!!!:)

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid, spannend hoor ben benieuwd.

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Meid: Gefeli met jullie 3 jaar samen! Ik ben benieuwd wanneer humpie zich gaat laten zien ;)

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Esther: Lekker dat je ook even niet alleen maar mama hoeft te zijn, maar ook kan genieten van je werk.

Meid: Ben benieuwd wanneer de kleine komt dan.

Catharina: Succes met je 1ste werkdag.

Ik heb vannacht de klok rond geslapen. Vraag me dan toch echt af hoe ik nu zo moe kan worden van niets doen :)

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Meiden, wij weten sinds het weekend dat Luuk er een broertje of zusje bij gaat krijgen. We zijn er enorm blij mee en jullie zijn de eerste die het weten haha! Ik zag er eigenlijk een beetje tegenop om het hier te zeggen omdat ik weet dat er meiden zijn die nog bezig zijn voor hun eerste wondertje..Maar ik wil het ook zo graag met jullie delen. Als alles goed mag blijven gaan verwachten wij de kleine in Oktober.

Voor de meiden die mij op facebook of hyves hebben, wij willen het graag stilhouden tot we meer zekerheid hebben.

Oeh me hart klopt in mijn keel, nu ik dit typ:) maar snel op versturen drukken haha:)

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh misslisa! Gefeliciteerd! Waarom, het is toch leuk om mee te delen!? Echt erg leuk!:D

Deel Deze Pagina