haha logisch toch, maar dat mag je hier best mededelen hoor Het is wel fijn dat Luuk ook zo makkelijk is, dat scheelt echt wel. Yuna is echt niet makkelijk. Vaak driftig, gisteren wilde ze niet in haar kinderstoel, ze heeft me toch een driftbui gehad Dus wat dat betreft zou ik er nu echt niet eentje bij kunnen hebben Heb mn handen vol aan haar
Haha misschien ook het verschil van jongen en meisje? Luuk is inderdaad erg makkelijk. We zijn al vaak gewaarschuwd dat de 2de echt niet zo makkelijk als Luuk hoeft te worden
nee, wat ik zo van jou hoor is het echt een heel verschil! En idd jongens zijn veel makkelijker! En we hebben natuurlijk best wat meegemaakt qua ziekte van mij en van haar Maar joh, echt weer spannend ik heb nog maar net t gevoel niet meer zwanger te zijn(ja ik weet t echt vreemd) vind je het niet een gek gevoel?
Dank jullie meiden Om eerlijk te zijn voel ik me nu al erg misselijk..Bij Luuk had ik dat helemaal niet zo snel..We hebben dit weekend pas posi getest dus het is allemaal nog heel pril en onzeker. Monique: dat is ook zo, jullie hebben eigenlijk al heel wat achter de rug. Ik voelde me na Luuk al meteen mezelf, ik vind het geen gek gevoel..vind het juist spannend allemaal weer. Maar eerst maar de eerste weken door komen
Lisa: van harte gefeliciteerd. Wat leuk!!!! In mijn post van gisteren wilde ik nog vragen hoe het met je cyclus enzo zat, maar toch maar niet gedaan want ik dacht, misschien vind je dat een rare vraag Super leuk hoor!
Pfff hier al sinds dagen dat Fenne alleen bij mij op de arm in slaap valt. Dan slaapt ze en leg ik haar weg en is het weer een drama! Verder is ze super zoet en lief, maar als de 'speeltijd' na de fles voorbij is en ze wordt moe, is er bijna geen land mee te bezeilen...
haha flora: jij altijd met je sprongetjes hihi (ik ben niet zo van de oei ik groei, vind het niet zo'n prettig boek hihi) Lisa: nou dat is toch fijn als het zo goed voelt (ondanks de misselijkheid) Echt super hoor, je omgeving weet t dus nog niet, jullie wachten op de eerste echo? Mamootje: ja echt vervelend! Het is ook zo lastig als ze zo klein zijn!
Tja Monique tot nu toe klopt het bij em exact dus het geeft mij op huil/hang dagen rust en vertrouwen dat het voorbij gaat!
Lisa gefeliciteerd meid!! Wat een leuk nieuws! Voel je je verder goed?? Oeh meid spannend ik ben benieuwd wanneer jullie kleine humpie zich wil laten zien Voor de rest heb ik even niet terug gelezen ik ben onwijs druk en heb ook het nieuws te horen gekregen dat het slecht gaat op me werk en dat er mensen uit moeten en ik word waarschijnlijk (als ik erbij zit) overgeplaatst naar een andere locatie in een andere stad waar ik dus absoluut niet op zit te wachten. Ook gaat het met mijn oma niet zo goed die is gevallen in de badkamer en heeft een aantal ruggewervels gebroken (de avond voor dat ze naar ons zouden komen om Wesley te kunnen bewonderen) Nu ligt ze alweer 2 weken in het ziekenhuis en moet ze plat liggen in een soort harnas, Vorige week ging het nog goed alleen deze week wat minder ze wil nu niks meer eten, laat haar plas lopen en ze weet veel dingen niet meer. 1 x herkend ze mijn opa wel en de andere keer niet. Ook denk ze dat ze nog in het huis woont waar ze al een aantal jaren weg zijn. Ze weet ook niet mee dat ze in het ziekenhuis ligt, dus ik maak me oprecht behoorlijke zorgen. Ik heb afgelopen zaterdag mijn moederfiets (gazelle bloom) ingeruild en ik krijg er weer een moederfiets voor in de plaats (Batavus Mambo) alleen fietst deze een stuk relaxter. Nu ben ik nog aan het kijken voor een fietskar. Zodat ik vanaf 3 maanden lekker met wes kan gaan fietsen. Met hem gaat alles trouwens heel goed. Nou ik blijf iig even meelezen knuffelssss
lisa, gelukkig voel je je op de misselijkheid na goed. Wel spannend hoor. Heb je de vk al gebeld voor een afspraak? dday, jeetje zit je niet echt mee op dit moment. Kan me voorstellen dat het moeilijk is je oma zo te zien, zeker als ze ook zo in de war is. En dan ook nog je werk erbij bah, welke plaats zou je dan evt heen moeten is dat wel te doen op je fiets?
Naar amsterdam nou no way dat ik daar heen ga! Ik moet dan met het ov dus als ik savonds tot 18.30 moet werken bijv kan je wel na gaan hoe laat ik dan pas thuis ben. en buiten dat om ik heb een baby die ook word opgehaald hier smiddags en die ik zelf weg moet brengen voor de opvang. Dus ik kan geen 2 uur eerder van huis weg. Dan heb ik eerder nog liever mijn ontslag en een uitkering en dan rustig kijken voor een andere baan dan dat ik naar een andere plaats ga. Als ik nou een rijbewijs had gehad had het me minder kunnen schelen, maarja dat is helaas niet het geval! Dus het zit me op dit moment allemaal niet zo mee...
jeetje dat is een beetje te ver om te fietsen . Openbaar vervoer is ook niks en zelfs met de auto had ik het niet gedaan ivm alle files (doe je bijna net zo lang over als met de trein als je pech hebt) Ben alleen bang dat ze je niet zo makkelijk ontslag geven omdat ze een andere oplossing voor je hebben, je zal dan zelf ontslag moeten nemen. Wel heb je dan ook recht op een uitkering. In jouw sector is het niet makkelijk snel iets anders te vinden denk ik, begreep van een vriendin in de zelfde sector dat het overal terug loopt. knuffel voor jou
Haha ja die sprongetjes kloppen wel! Luuk had dat dus ook..Hij wilde wel op je arm slapen maar zodra je hem in bed legde was het huilen..Was ook zo weer over. monique: We willen het inderdaad stil houden tot we meer zekerheid hebben, ik heb al 2 miskramen gehad eerder dus dan ben je toch wat voorzichtiger...Als alles goed blijft gaan willen we op mijn vriend zijn verjaardag Luuk een t-shirt aan doen waar het op staat dat hij grote broer wordt Hij is in Maart jarig..dus zolang is het ons geheim...en jullie weten het dan Maar dan kan ik iig mijn ei kwijt
Ooooh Lisa wat super!!!!! Gefeliciteerd meis! hoop dat t allemaal goed mag blijven gaan! Waah ben helemaal blij voor je!! Dday knuffel voor jou meis!
heey dames, Meid spannend komt nu echt heel dichtbij voor jullie die 4 weken ga je echt niet halen hoor En gefeliciteerd met jullie 3 jaar samen. Lisa wat een super nieuws gefeliciteerd hoor. Hoop dat de misselijkheid gewoon zenuwen zijn. Labrador meid heerlijk he zo lekker lang slapen. Hier na mijn melding van dat ik na de ta moest niet meer geweest. Ging niet goed bij de ta maar kies is er uit. ben bijna flauwgevallen en heb overgegeven door de verdoving en pijn. Maar heb daarna wel heerlijk de dag bijna rond geslapen alleen wakker voor zwcursus en eten. En vanmorgen om 10 uur wakker geworden. Heb mijn slaap dus ff ingehaald heerlijk.