Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik hoop dat je gelijk hebt leonie! Van mij mag hump komen! Maar ben er eigenlijk nog nie echt flauw van :)
    Fijn dat je kies eruit is! En dat je zo lekker hebt bij geslapen!
    Wel vervelend dat je moest overgeven, en dat je bijna was flauw gevallen!
    Hoop dat t allemaal goed gaat!

2. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    meid ach gaat nu wel weer. Doe gewoon kalm aan deze week. En dan komt het vast goed. En wat humpie betreft die komt echt wel mooi optijd. Mijn gevoel zegt dat jij de 40 weken niet gaat volbrengen;)

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    leonie: Das minder dat je bijna bent flauwgevallen en over heb moeten geven. Hopelijk ben je nu wel van de pijn af.
    En het is idd erg lekker om zo lang te slapen.
    Geeuw....ik kan nu alweer slapen, maar ik hou mezelf wakker anders slaap ik misschien vannacht niet :)

Lisa: Leuk idee om Luuk een rompertje aan te doen op je verjaardag en het zo te vertellen.

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dday: Jeetje wat heftig allemaal...Pff dat verhaal van je oma, ik ken het van mijn opa..Naar is dat om ze zo te zien he! Maar zelf zullen ze het allemaal wel niet zo door hebben, tenminste dat denk en hoop ik. Knuffel meid!!

Twijfel: Fijn dat je van je kies af bent! Vervelend dat je moest overgeven en bijna flauw gevallen bent..Maar je bent er iig van af ;)

Meid: heb je nog die steken naar benede? Ik had dat ook vlak voor de bevalling :p om het nog spannender te maken hahaha :p

Iemand vroeg of ik de VK al gebeld heb...uhh nee, eigenlijk ben ik een beetje lui :p Morgen even doen ;)

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dday wat vervelend zeg. Ik weet ook nog steeds niet of ik mag blijven op mijn werk.

Lisa gefeliciteerd!

Karin je bent super bezig met de kids.

Mamootje ik herken het helaas. Sebas laat zich ook moeilijk overdag in bed leggen. Het ging even beter, maar feest is weer opnieuw begonnen. Hij ligt nu in de kinderwagen (na een wandeling) Moet snel weer gaan want hij is weer wakker!

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lisa, ja heb die steken nog!

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Meid: spannend joh! Op de CTG hadden ze gezien dat je weeën had toch? Konden ze ook vertellen hoe vaak die weeën kwamen? Ik ben benieuwd wanneer de kleine komt!

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Misslisa super gefeliciteerd ik ben wel 1 die nog steeds bezig is voor de eerste maar ik ben echt wel ontzettend blij voor je

Dday wat een bult slecht nieuws sterkte

Twijfel wel balen dat het zo beroert ging maar gelukkig ben je van je kies af

Meid suc6!

9. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Karin: super lief van je! Dankjewel!! Hoe gaat het met jullie? weten jullie eigenlijk al tot hoelang de kindjes blijven?

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lisa, er zit geen regelmaat in de weeen.. Moet afwachten, en als mijn vliezen breken moet ik met een kussentje onder me kont gaan liggen.. Aangezien hump nog steeds niet is ingedaald!
    Dus ik hoop eigenlijk dat mijn vliezen nog niet breken, haha..

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oke..misschien een rare vraag..maar waarom moet je dat doen als de kleine nog niet is ingedaald? om het tegen te houden ofzo? Spannende dagen/weken voor jullie :D

12. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nog steeds spannend hier dus lees ik! Ik had aan de ctg op dinsdags wee activiteit en de zondag erop is Sam geboren :). Nog eeeeven. Wel goed aan je buik te zien dat je zoontje :)P) nog niet is ingedaald, mooie buik!

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hahaha ik zeg ook een zoontje :p:p

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dday, wat een verschrikkelijk verhaal van je oma en ook van je werk. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt qua werk. Heeft je oma Sebas al wel gezien of nog niet?

@Lisa, van harte gefeliciteerd. Spannend weer. Wel jammer van de misselijkheid.

@lab, heerlijk dat je zo lang hebt geslapen, maar die vermoeidheid hoort erbij. Wordt snel wel iets minder.

@Deedee, voor jij blijft het qua werk dus ook voorlopig spannend. Wel vervelend dat Sebas niet wil slapen. Misschien een sprongetje zoals flora over heeft.

@Monique, hoe gaat het met Yuna. Ik snap je wel heel goed dat jullie nog niet toe zijn aan nr 2. Zouden jullie het wel ooit willen of is at nog helemaal niet aan de orde. Eerst kijken hoe het met jou en Yuna blijft gaan. Ook in combi met je werk.

@flora, hoe is het met em.

@meid, spannend al wel weeën. Ik moest ook plat liggen toen Bo werd geboren omdat ze nog niet was ingedaald. Dit is omdat anders de navelstreng naar buiten zou kunnen komen. Alleen ik was het vergeten en sprong uit bed en ben nog naar het toilet geweest. Toen het eindelijk doordrong dat ik moest blijven liggen.

Vandaag de laatste keer gehad van de babymassage en ze heeft haar eerste diploma gehaald. Zit nu ook te overwegen om gebarentaal met haar te gaan doen, maar moet daar nog even over denken.

Ik ga Bo weer uit bed halen, ze lag heerlijk te slapen.

We krijgen vanavond nog kraamvisite, dus zal niet langskomen. Een goede vriend van JJ komt langs.

15. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, wat bizar dat je al gewoon weeen hebt!

@labrador, lekker toch dat je zo goed geslapen hebt, ik was tot 20 weken ook heel moe!

@lisa, wat super meid! Van harte gefeliciteerd. Het eerste broertje of zusje alweer op het forum hier, waar blijft de tijd! Super spannend weer.

@mamootje, ik had dat eerst ook totdat ik haar in de puckababy ben gaan doen. Misschien ook eens proberen bij fenne? Ik heb het toen uitgetest door haar gewoon in een hydrofiel te wikkelen.

@dday, wat rot dat je misschien overgeplaatst wordt. en wat zielig voor je omaatje!

@leonie, fijn dat je van de kies af bent, en lekker bijgeslapen!

Vandaag mn eerste werkdag gehad, het is me meegevallen. Wel even slikken toen ik vanmorgen wegging maar ik vond het werken heerlijk. Mn meisje had het ook super goed gedaan bij mn moeder!

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lisa, idd wat Es zegt! Omnte voorkomen dat niet Iers anders, dan de beeb, als eerste naar beneden zakt!

Lisa & sal, ik denk ook een jongetje, maar sinds de echo van vorige week twijfel ik wel weer! Haha..

Sal, ooohw ik hoop dat hump ook snel komt! :) me vader is er van overtuigd dat t komend weekend komt!
    Me buik zit idd nog erg hoog, wel mooi, maar wel vervelend met t maagzuur!

Es', wat goed dat bo haar eerste diploma heeft! :) over gebarentaal heb ik ook al iets gelezen idd! Ben wel benieuwd eigenlijk!
    Dus toen jou vliezen gebroken waren ben je nog uit bed geweest! Gelukkig is bo wel net normale bevalling gekomen!
    Ik hoop dat hump nog gaat indalen, je leest maar nare verhalen over bevallingen waar beebje nog niet was ingedaald! (ook hoop goeie verhalen trouwens)!

Ik ga even met t eten beginnen! :)

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, fijn dat je eerste dag is meegevallen!
    Ik vind t niet bizar :) van mij mag t doorzetten! Haha..

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Zo, die BO is er vroeg bij met haar diploma:) Super zeg! Deze dame heeft best wel driftbuien dus we hebben onze handen vol aan lieve Yuna:D Het is wel schattig om te zien dat ze zich zo druk kan maken om iets. Gister wilde ze haar jas niet aan op t kdv, heel de boel bij elkaar geschreeuwd:$ op de grond vallen, met armen zwaaien.... MMMMM hoe moet dat in de peuterpuberteit:p

Meid: ik denk ook een zoontje:D Wel spannend zeg!! Hopen dat t snel doorzet!

Catharina: fijn dat het is meegevallen! Op naar meer werkdagen:) En dat afscheid nemen blijft soms lastig, als ik moe ben en geen zin heb heb ik t nog steeds, wil ik lekker bij haar zijn!

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catharina, fijn dat je eerste werkdag wel goed is bevallen. En dat afscheid nemen blijft moeilijk. Vorige week was ze bij mijn schoonmoeder. Dus morgen haar eerste dag bij het kvd. Ben benieuwd hoe ik dat ga vinden. Maar ik kan altijd even binnenlopen.

@mamootje, wat vervelend dat Fenne niet wil slapen, maar alleen bj jou.

@Monique, volgens mij heeft Bo ook dat temprament, alleen heb ik dat ook dus het is herkenbaar. Maar ik hoor dat meer van meisjes. En dat jongens toch rustiger zijn. Dus we kunnen onze lol op. Maar wat moet jij je rot voelen als je hoort dat ze dat heeft gedaan. Of kan je er dan heel erg om lachen....

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hielkje: ja daarom denk ik dat Bo en Yuna erg op elkaar lijken:D:p
    Het gebeurde toen ik kwam en haar jas aan wilde doen. Ze had daar denk ik geen zin in. Ik vind het wel komisch dat ze zich daar zo druk om maakt. Ik heb haar laten liggen en genegeerd totdat ze normaal deed, geen aandacht gegeven, toen was t snel klaar:) We konden er wel om lachen. Heb volgende week gesprek op kdv, ben benieuwd, wat ze pittig is hebben we al over gehad:p

Spannend morgen dan zeg, hielkje. maar t zal echt wel goed komen hoor!

Deel Deze Pagina