hier ook een kleine driftkop hoor. Als ze wakker wordt en haar flesje staat nog niet klaar, schreeuwt ze de hele boel bij elkaar haha. @hielkje, ik ben benieuwd hoe bo het vindt op het kdv @meid, hier zat mn buik ook heel hoog tot het einde hoor (kindje al wel ingedaald) iedereen zei steeds: "ze komt nog lang niet hoor, je buik zit nog zo hoog" maar ze kwam mooi 4 dagen te vroeg Morgen heeft man zijn eerste papadag met s.ienna, ik ben benieuwd hoe het zal gaan
catharina: spannend de eerste papadag, hoe ziet hij deze dag morgen? Spannend of leuk, of allebei? Herkenbaar hoor, van die fles Meid: je kan er ook geen peil op trekken, het is echt afwachten, moeilijk he!?
Ik kreeg een week voor de bevalling te horen, die blijft voorlopig zeker nog wel 3 wkn zitten, ze heeft het zo naar haar zin een week later was ze er. @Catharina, spannend. @Monique, dit zou ook echt iets voor Bo zijn. Ik ga dit weekend naar joyce dus het weekend erna kunnen we iets afspreken.
Meid: spannend dat je al weeen hebt. Je voelde toch ook al een paar dagen een zeurderig (en stekend?) gevoel? Ik denk ook nog steeds een jongetje! Catharina: wat fijn dat het vandaag zo goed is gegaan! We gebruiken al een puckababy. Al vanaf 2,5 week! Ze doet het daar 's nachts super in! Maar ik hoor allerlei verhalen dat je deze overdag eigenlijk niet moet gebruiken, voor de ontwikkeling. Dus ik doe dat niet, maar het is niet echt te doen zonder. Nou heb ik haar gistermiddag toch in de puckababy gelegd en ook dit hielp niet..... Esther: wat leuk dat Bo haar diploma heeft! Monique: wel grappig dat je er wel om kan lachen van Yuna Dday: het zit je niet mee...sterkte! Ik moet ook voor 95% overgeplaatst worden qua werk. Ik zie er als een berg tegenop! Er moet een groep af bij ons op school, en ik werk er het kortst dus ik moet doorschuiven. Waarheen is nog de vraag, daar moet ik binnen het bestuur voor gaan solliciteren! In mijn verlof, moet ik contact opnemen met scholen (die vacatures hebben) cv en solli brief sturen, een schoolbezoek doen en een definitieve sollicitatie. En waar denken ze dat ik Fenne al die tijd laat???? Nog wat nieuwtjes van mij van de laatste weken: - we hebben een prachtige nieuwe auto gekocht, 5 deurs. Hemels met een maxi cosi!!! - heb m'n trouwjurk gevonden en besteld!!! - Fenne gedraagt zich bij mijn moeder geweldig en bij mij is het een en al huilen overdag. Ik snap er geen snars van! Ben ik dan zo gespannen ofzo...
Flora: ik zat zelf ook te denken aan een sprongetje inderdaad. Ik heb ook oei, ik groei. Ik vind het fijn om te lezen dat het weer over gaat Maar er stond 8 weken en ze begon al met 7 weken met dit gedrag, dus ik twijfelde eraan... Maar kan het ook al iets eerder beginnen? En hoe vonden jullie het babyzwemmen? Thanks voor je toelichting, ik ga dan ook maar eens informeren! Ze krijgt dinsdag haar prikjes... Hoe doe jij dat qua luier?
In principe hoeven ze bij ons geen luiers om, alleen een strak broekje. Maar voor mijn eigen gevoel had ik een zwemluier van de kv (4 voor 2;99 en ijk gebruik ze vaker dan 1x) en haar aardbeien zwempakje, zoooooo schattig hihi
mamootje: wat een leuk nieuws allemaal!! Ben ook wel erg benieuwd naar de trouwjurk Niet aan jezelf gaan twijfelen nu he! Het is gewoon soms ff tobben met een baby. Dit gaat echt over en ligt niet aan jouw. Hielkje: jij bedoelt het weekend van 11 feb? Dan moet ik rapporten schrijven want die moeten die week mee Dat is altijd een stress weekend, kan het t weekend van de 18e? Zou echt leuk zijn Flora: wij gebruiken ook die van t kruitvat, echt ideaal zijn die! Karin: hoe is t met de kinderen? Stuk drukker denk ik?
Hoi Mamootje super dat je een trouwjurk hebt gevonden. Ik weet niet of je al zwemkleding hebt maar je hebt ook zwempakjes waar al een zwemluier vast in zit die je dan gewoon mee wast in de wasmachine Is zeker druk met de kindjes vraag me ookecht af wanneer ik het huishouden nu moet doen dat schiet er een beetje bij in heb nog een heleboel kleren die gestreken moeten worden
ja t huishouden... dat komt hier ook op de laatste plaats Wel tof dat je dit doet hoor karin! Sterkte!
Goedemorgen meisjes, Weer een nacht voorbij en nog geen humpie Cath, ik ben benieuwd hoe je man zijn eerste papadag beleefd! Monique, afwachten is idd moeilijk! Mamootje, ik heb idd scherpe pijnlijke steken!! Das vooral 's avonds.. Jij denkt ook een jochie?! Denkt iedereen een jongentje voor mij? Wat voor auto hebben jullie gekocht? en wat gaaf dat je een trouwjurk hebt gevonden!! mogen we een plaatje zien? Karin, ik denk dat t ritme straks wel komt! Ti's ook niet niks gelijk 2 kindjes in huis! Knuf!
ja het ritme komt vanzelf karin, dat is ook even wennen! Logisch Flora: we zullen zien! Is allebei leuk natuurlijk. Hoe is t met E.mma?
Met em gaat het goed, beete last van eczeemachtige uitslag op haar wangen maar ik heb nu de zalf die mijn moeder ook op mij smeerde dus volgens oma komt het nu goed haha Maar ze gaat steeds beter slapen in haar vd overdag, ik voed haar dan is ze een uur wakker en heeeeel druk en dan aar ze nog een anderhalf tot twee uur slapen. Huilt dan soms een keertje maar dat mag geen naam hebben, sinds gisteren slaat ze ook gericht naar haf speeltjes echt leuk! Yuna al beter aan het eten?
In mijn omgeving denken de meeste een meisje.. En vriendje zegt t al vanaf t begin.. Nog even geduld dan weten we t!
@Mamootje. Je kan iets meer gespannen zijn, maar je moet echt niet aan jezelf twijfelen. Bo was in het begin ook rustiger bij andere dan bij mij. En nu is dat allemaal bij gedraaid. Dus komt goed. En misschien een tip en ook erg leuk babymassage. Wordt je zelf rustig van en Fenne misschien ook. Lekker hoor een nieuwe auto en je trouwjurk. We zijn nieuwsgierig foto foto (plaatje) of je moet het niet willen delen kan natuurlijk ook. Wanneer is de grote dag? @Meid,ik denk ook een meisje en vraag me niet waarom. Wel blijft het spannend. Hoe gaat het met het plannen van jullie grote dag? @Karin, je ritme vind je vanzelf, heeft echt tijd nodig. Maar doe vooral rustig aan. @Monique, Het weekend van 18-2 is geen probleem. Lijkt me erg gezellig. @Flora, Bo begint dat ook steeds meer te doen. Die lach zich zelf gisteren met haar rammelaar voor haar hoofd te slaan. Ook zo lief. Bo weggebracht naar het KVD en omdat ze lag te slapen hebben we haar met maxi cosi en al in een bedje gezet. Omdat het zo zielig was om haar eruit te halen. Ben zo benieuwd hoe ze het doet vandaag. Ik kwam binnen en het was meteen, oh daar is mijn vriendinnetje weer. Heb er nu wel meer moeite mee merk ik, kan me iets minder makkelijk concentreren. Ben echt erg snel afgeleid. Maar dat zal vast snel minder worden. Wat zijn er trouwens een hoop meiden, waar hun baan onzeker is op dit moment. Dit zijn spannende tijden dan voor jullie. Dikke knuffel van Bo en mij. Ik ga weer even iets doen. Tot later
Meid: Ik denk ook een jongen. mamootje: Ben benieuwd naar de jurk Ik heb net een afspraak voor de 20 weken echo gemaakt. 29 februari.
Spannend labrador!! Na de 20 welen echo kon ik echt genieten, en het is behalve spannend natuurlijk ook hartstikke leuk om weer te gluren!!
Flora: Leuk dat Em gericht naar haar speeltjes slaat Hoe gaat het met je vader? Hielkje: Ik kan me voorstellen dat je je nu niet zo goed kan concentreren, maar dat zal inderdaad wel minder worden na een tijdje! Labrador: Spannend de 20 weken echo!!