Flora: wat leuk dat ze dat gaat doen! Echt genieten denk ik. Wat lekker dat Bo goed ging vanochtend. Heb je haar met een goed gevoel achter kunnen laten...? Labrador: 20 weken echo spannend!! En heel leuk natuurlijk, kan je lekker naar uitkijken Misslisa: hoe voel je je?
Monique: Ik voel me wel goed, met vlagen misselijk..Ik had mezelf net een schop onder me kont gegeven en de VK gebeld, waren ze in gesprek kan ik 11:15 pas bellen..blehhh Heb je al zin in Yuna's 1ste verjaardag?? de tijd is echt gevlogen he?
Lisa; lief dat je het vraagt, met pap gaat het goed. Vrijdag naar het zh dan gaan ze de bestraling bespreken en aftekenen waar het moet gebeuren. Hij voelt zich lichamelijk prima en geestelijk doet hij stoer
@mamootje, wat leuk een auto en een trouwjurk! Ik wil ze allebei zien haha @labrador, die vond ik zo spannend de 20 weken echo! @karin, kan me helemaal voorstellen dat het ritme eruit is, maar komt vanzelf wel en strijkgoed loopt niet weg M'n man heeft wel zin in zijn papa middag! S.ienna heeft vanmorgen tot 7.15 uur geslapen vanaf 11 uur, een record! echt super.
Lab, wat leuk de 20 wkn echo!! Spannend! Jullie willen t geslacht ook nie weten toch? Lisa, ben benieuwd wanneer je langs mag komen! Flora, fijn dat je vader zich wel goed voelt! Volgens mij is hij een hele sterke man!! Cath wat heerlijk dat ze zo lang heeft geslapen!
Ja, labrador, ben ik ook benieuwd naar willen jullie het weten? Catharina: wat lekker! Flora: ja het zal ook wel moeilijk zijn, geestelijk, maar hij probeert zich sterk te houden! Ik ben nu bezig met haar verjaardag inderdaad. Wel heel erg leuk! Heb er zin in! We hebben ook een huis op t oog wat we graag zouden kopen. We moeten nu alleen even kijken of het allemaal lukt, want tegenwoordig... Pfgfff wat een ellende
Flora: Spannende dag dus vrijdag! Knap van hem dat hij zich zo stoer houdt..! Catharina: Leuk een papa dag! Mijn vriend vind het heerlijk om een papa dag te hebben haha..als ik dan thuis kom, hebben ze ook echt de hele dag zitten boeven met zn tweeën haha Ik heb net de VK gebeld en ik heb de afspraak gemaakt voor 12 maart..op mijn vriend zijn verjaardag
Monique: Leuk dat je al met haar verjaardag bezig bent...ik ben ook al ideeën aan het opdoen! En pffff het wereldje dat huizen verkopen en kopen heet, vreselijk op het moment!!! Maar wel leuk dat jullie een huisje op het oog hebben...!!
ja echt leuk he die 1e verjaardag, ik ga zelf taarten maken en muffins. Heb prenatal leeggekocht met 1e verjaardag spullen Wat ga jij Luuk geven? (jullie) Ja, daarom wachten we ook nog even met een tweede kindje, we hebben dit nu op t oog en hopen dat t lukt. Maar tegenwoordig is het zooo moeilijk! Kopen lijkt wel een beetje voor de elite te worden.
Leuk!! zelf taarten en muffin maken! Ik maak best vaak cupcakes en dat wil ik ook graag voor de visite maken, en dan zelf nog zo'n "mep"taart maken waar de kindjes met de handen in mogen graaien hahah! Ja wij hebben voor luuk's eerste verjaardag een fietsje met duw stang..En hebben jullie al een cadeautje voor Yuna?
@Lisa, weet je al wanneer je mag. @Lab, leuk hoor de 20 wkn echo. Is altijd spannend. @Monique, ik heb haar zeker met een goed gevoel achter gelaten. Het zijn erg lieve meiden en dat maakt het wel goed. Spannend om met haar eerste verjaardag bezig te zijn. En dan ook nog een ander huis. Het is zeker heel erg lastig om dat te regelen. Woon je nu in koop of huur? @Catharina, wat een heerlijkheid dat ze zo lang heeft geslapen. Is ook een cadeautje. Vraagje hoe doen jullie het nu met de kou 's nachts. Hebben jullie de verwarming aan op de kamertjes of kleden jullie ze warmer aan? Ik had bo een dikke trui aangedaan slaapzakje (zonder mouwen), mutsje en lakentje en deken 3 dubbel. Het was namelijk vanochtend maar 15 graden op haar kamertje.
Ik hoop ook voor jullie dat het lukt! Wij hadden ook dat dilemma hoor, wilde graag een groter huis. Alleen door deze markt moeten we ons huis met verlies verkopen, en hebben we besloten er nog mee te wachten. We hebben ook lang gepraat over een tweede kindje, maar we willen onze kinderwens niet daarvoor uitstellen. Dus hopelijk is het volgend jaar voor ons beter kwa verkopen, al denk ik dat dit nog wel een poos gaat duren!
hielkje, wij wonen nu in een huur huis, dus we hebben niet het probleem dat we wat achterlaten en dat is fijn! Maar het is hier zo duur, woon natuurlijk tussen adam en utrecht in Ik heb een romper aangedaan met lange mouwen, pyama en een winterslaapzak. Maar dat is omdat ze zonder dekentje slaapt, want ze gaat het hele bed door. Maar haar verwarming is wel aan, dus kouder dan 19 graden wordt t niet. Moeuilijk he? Misslisa: leuk die fiets! Stoer ding! Hier heeft ze al een prinsessen auto en een loopfiets, dus wij eveng een fiets. We gaan een zandbak kopen voor in de tuin. Een houten met van die bankjes.
Hielkje: Ik heb de afspraak gemaakt op 12 maart, op mijn vriend zijn verjaardag Ik heb vannacht weer een kruik bij luuk gelegd, ik vond het zo koud op zijn kamertje! De verwarming laat ik ook wel aan. Ik doe hem in een slaapzak zonder mauwtjes met een pyjama aan, alleen de pyjama broek doe ik wel uit.
Misslisa: ja jullie laten natuurlijkw at achter wat je moet verkopen... Dat is al heel lastig natuurlijk. Wij hebben een huis gezien wat eerst 275 was en nu staat voor 255 en volgens de makelaar kan er nog wel wat vanaf, voor ons gunstig, voor die mensen niet! Wij hebben nu een huis van 100m2 maar we willen toch een keer kopen. En ik heb het gevoel dat ik eerst meer van Yuna ga genieten dan nog een kindje, ieder zijn keus natuurlijk
De makelaar zei tegen ons ook dat het heel gunstig is als de verkopers de vraagprijs al laten zakken, vaak willen ze er dan vanaf dus kan je nog lager bieden. Spannend hoor!! Leuk een zandbak!! kan ze lekker in spelen in de zomer En natuurlijk iedereen heeft weer een andere wens, dat maakt het juist leuk!
@Monique, het is heel erg duur bij ons in de regio, dat is ook een van de reden waarom wij niet opzoek zijn naar een huis, wij huren ook. Had je al een idee waar je wou afspreken in het weekend van de 18e.
Monique en Lisa: Jullie kindjes alweer bijna een jaar. Leuk zeg al ie voorbereidingen voor hun 1ste verjaardag. En leuke kado's gaan jullie geven. Lisa: 12 maar, dat duurt nog even, maa voor je het weet ben je er ook weer.
Hielkej, ja het is echt heel erg duur! Maar nu de huizenprijzen zijn gedaald willen we het toch proberen, en nu zit je met de overdrachtsbelasting die je niet hoeft te betalen, dus we proberen het even Alle huizen die wij zien waar we iets op vooruit gaan zijn 280 En ik merk wel in mijn omgeving dat mensen neerkijken op t huren. Ik probeer me er niets van aan te trekken, maar ze doen soms zo raar. Wat mij betreft kunnen we ook gewoon thuis afspreken, bij mij in ieder geval, ik weet niet wat je in gedachten had?
Hebben we al een datum voor een meeting?! Ik wil wedstrijden ed gaan plannen en kom dan al in die periode!