Labrador: wat leuk een afspraak voor de 20 weken echo alweer! Catharina: leuk hoor een papa dag, hier is dat zo goed als onmogelijk helaas...ze heeft wel lekker lang geslapen, goede start van de dag Esther: wat leuk dat Bo zo goed ontvangen werd vanmorgen! Lisa: 12 maart, dat duurt nog wel eventjes, wel leuk op je vriend zijn verjaardag! Flora: leuk hé, dat met die speeltjes. Hier doet Fenne dat sinds 1 á 1,5 week! Heb meteen wat nieuwe dingetjes voor haar aangeschaft. Ze is nu helemaal weg van haar babygym in de box Auto: wij hebben een opel astra hatchback gekocht Trouwjurk: wie wil hem zien? Dan krijg je een pb! Bekende zit hier op zp en niemand uit mijn omgeving mag het al weten natuurlijk...dus niet over het uiterlijk van de jurk praten hier, haha!
Jaaaa ikkeeee!!! 12 Maart is inderdaad nog een eindje weg, maar als mijn berekening klopt dan zou ik dan een week of 10 zijn. Dus dan kan je het wel meteen goed zien, mocht alles goed gaan en zijn Leuk he, die kleintjes die speelgoed gaan vastpakken en zo! Ik had er toen ook een handje van om van alles te kopen hahah! Luuk vond de babygym ook helemaal geweldig! @Datum: volgens mij kunnen de meeste op Zondag 22 april...tot nu toe dan. @auto: wij hadden een ford focus gekocht, erg handig en veel ruimte. Ik heb net een heerlijke knuffelsessie van luuk gehad...hij kan zo een uur met je op de bank zitten knuffelen en kletsen, heerlijk
ikke wil hem ook zien. Lisa: Heerlijk dat knuffelen auto: Wij hebben een Ford Mondeo, ook echt veel ruimte, ideaal!
@Mamootje ikke ook Klopt meeting data's zijn Zaterdag 21-4 62% Zondag 22-4 65% Zaterdag 28-4 62%. Dus wordt het waarschijnlijk bijna zeker zondag 22-4. Nu bedenken wat we gaan doen. @monique, bij jou thuis is goed. dan nog een tijd en de afspraak staat. Sms me je adres tegen die tijd dan vindt ik het zeker. Wij hebben een Smart en een Corsa, dus als we een weekend of langer weg willen met de kleine zullen we de auto van mijn schoonouders moeten lenen. Maar dat is geen probleem die hebben een Quasqai. @Lisa, 12-3 is het voor je er ergen in hebt en dan heb je iedereen op de verjaardag leuk nieuws te vertellen doormiddel van dat t-shirt.
ikke ook mamoo ben reuze benieuwd Wij hebben helaas ook een opel corsa en met pijn en moeite kon gelukkig wel de kinderwagen erin. Nu ben ik aan het rondkijken voor een fietskar maarja deze moet ook in de auto passen omdat mijn man de fietskar weer bij mijn moeder mee neemt omdat zij hem gaat gebruiken om wesley donderdag smiddags op te halen bij mij en dan moet hij savonds wel weer mee naar ons natuurlijk. Dus waarschijnlijk gaat het zowiezo geen 2 pers fietskar worden Vind ik aan de ene kant wel jammer want het is zo makkelijk straks op school als hij een vriendje mee wil nemen....
Mamootje, ikke wil m zien!!!!! ben zo benieuwd!! Auto, wij hebben een Opel insignia, en 2e autootje is een matiz.. Maar de insignia is ook lekker ruim! Ideaal
Meiden, Probeer een pb te versturen, maar kun je daar geen bijlage in toevoegen?? wil er een plaatje inzetten maar ik zit niks of gewoon simpel knippen en plakken misschien??
Zo ik ben bijgelezen. Bijna hele dag beroerd op bed gelegen. Mijn schoonmoeder heeft vandaag op Sebas gepast, want ik had echt niet de energie. Voelde me wel een klein beetje schuldig. Lig ik daar boven in bed en mijn schoonmoeder was beneden van alles aan het rommelen (oh nee juist rommel opruimen ) En ik merkte dus hetzelfde als jij Mamootje. Sebas is veel rustiger bij mijn schoonmoeder als bij mij. Mijn schoonmoeder had Sebas in de box gelegd en is onze woonkamer gaan poetsen (Ze kan niet zo goed stilzitten) en ik heb Sebas boven nauwelijks gehoord. Nou ik kan met een beetje geluk overdag net een keer de vaatwasser leeghalen als ik geluk heb. Doe toch iets fout... Nu slaapt hij eventjes bij oma, want mijn man zou hem ophalen om half zes, maar was te laat thuis dus dan zou Sebas weer wakker gemaakt moeten worden. Nu halen we hem om negen uur op als hij weer een fles moet. Kan hij daarna lekker weer zijn eigen bedje in. Ik las iets over de kou. Bij Sebas is het een graad of 16 op de kamer. Hij slaapt in zijn gewone kleren, dan een slaapzak met lange mouwen, een lakentje en een deken. Sebas lijkt het niet koud te hebben. Terwijl we de fles geven leggen we nog een kruikje in zijn slaapzak zodat deze lekker warm is als hij er weer in gaat. Overdag staat de verwarming wel aan op de kamer, maar deze slaat 's nachts af.
mamootje, ik wil ook graag kijken lisa, voor je het weet is het 12mrt. spannend hoor. ik ben de dag ervoor uitgerekend dus we kunnen samen aftellen flora, fijn dat je vader zo positief als kan is. en ik ben weer een dagje dichter bij mijn verlof
DDB: aaah arme meid. Vervelend is dat he, ziek zijn en een baby hebben. Erg vermoeiend. en voor die kleine ook helemaal niet leuk! (hebben wij toevallig niet dezelfde schoonmoeder Hielkje: doen we het zaterdag of zondag? Misslisa: 12 maart, aaah dat gaat heel snel! Mamootje: ooh ik weet niet of dat kan, anders moet je t even vragen aan de modjes? Ik heb een fiat punto en mijn man heeft een nieuwe skoda fabia. allebei prima!
@Monique, zaterdag of zondag maakt voor mij niet uit. @Deedee, vervelend ziek zijn. Bij mij was Bo ook rustiger als ze bij oma was. Nu is het een heel stuk minder en is ze bij mij ook rustiger. Dus wie weet.
zullen we anders zondag doen? vind ik er wel meer zo'n dag voor, zaterdag druk met alle boodschappen enzo... Wanneer is Bo wakker? Welke tijden?
Die is bijna de hele dag wakker, dus het maakt voor mij echt niet uit. Als ze een keer slaapt is dat echt een heel erg groot wonder en meestal nooit meer dan een uur. Dus zeg het maar. Zondag is goed.
Yuna is meestal half 3 wel weer wakker. Of vind je dat te laat? Ze slaapt haar tweede slaap meestal van half 1 tot half 3. (zal je net zien dan niet) maar zo iets... Meid: zit humpie er nog in?? Ben echt benieuwd! Tweety: hoeveel dagen moet je nog tot je verlof?
Goedemorgen dames, het is hier -10 Brrrr das best koud. Vanmorgen thuis poetsen en mijn paardje rijden en dan op naar de Kwpn hengstenkeuring in den Bosch.
ja! Hier ook zoiets flora, brrrr, ik blijf voorlopig nog even binnen! Ga je buiten paardrijden? Bikkel Hier ook huishouden doen en even naar t cb om haar te wegen om 1 uur. Hoop dat t dan niet meer zo koud is.