Hai allemaal! Beetje maffe vraag, maar mijn dochter heeft zoveel 'poef'-krullen dat haar hele haar rechtovereind staat. Zelf heb ik dat ook, maar doordat ik dan leave-in conditioner gebruik, zit alles weer fatsoenlijk. Nu vroeg ik me af; bestaat dat ook voor kleine kindjes? Kan ik bijvoorbeeld mijn leave-in conditioner van l'Oréal (liss extreme) in haar haar smeren, of krijgt ze daar accuut berg van? Babyproducten die ik ken hiervoor zijn bijvoorbeeld zwitsal haarlotion (werkt niet) en zwitsal gel (maar gel maakt het haar hard en dat wil ik niet). Maar zijn er ook leave-in conditioners geschikt voor kinderen?
lees met je mee, mijn dochter heeft heel droog haar, en aan de onderkant poeft het dan ook alle kanten op. een beetje zoals einstein zeg maar was ook al op zoek naar conditioner, maar kon ook niks vinden.
Ik gebruik al een tijdje de krul control creme van andrelon. Hier worden de krullen van me dochter erg mooi van. Deze bedoel ik: Andrelon Creme Krul Control - De echte 24-uurs drogist Het haar wordt er niet hard van en het is makkelijk uit te wassen
Tja, ik zit dus ook gewoon te denken mijn liss extreme leave-in van l'oréal erin te smeren. Is een kappersproduct dus ik mag toch hopen dat ze niet spontaan allergie ervan krijgt ofzo... Gek eigenlijk dat er nog geen zwitsal variant van is. Of natusan of iets.... Iemand nog iets anders?
Je kunt je eigen spul van l'oreal best proberen hoor. Als ze er last van krijgt dan stop je er toch weer mee? Weet niet hoe oud je dochter is....maar denk dat het vanaf een jaar niet echt kwaad kan. Tenzij je dochter een gevoelige huid heeft. Als het spul hard wordt, zou ik het persoonlijk niet gebruiken. De krul control creme van Andrelon is eigenlijk ook voor volwassen, gebruik het nu al 3 maanden en mijn dochter heeft nergens last van. Er is wel een haargel van zwitsal, maar die werkt misschien een half uurtje bij mijn dochter en dan staat haar haar alweer in ontplof stand. Hetzelfde geld voor Goedemorgen lotion van Zwitsal.
Ik zou het proberen, bijvoorbeeld eerst 1 of 2 dagen en dan paar daagjes niet. dan kun je even kijken hoe ze erop reageert. En is er niet iets van de Hema dan, die hebben iig wel gel. Of iets van de bodyshop, heb het idee dat daar altijd wat minder troep in zit? Ben wel beetje jaloers hoor, mijn dochtertje is 1 en haar haar is bovenop net een halve centimeter! ; )
Ik gebruik de haarlotion van Zarqa. Op vochtig haar aanbrengen, dan borstel ik het plat en de volgende dag zit het mooi vol. Mijn dochter heeft alleen geen krullen maar fijn haar. Er zit wel volume in. Heb het gekocht bij de Tuinen.
Haha nee Jessmin ik bedoel het haar van mijn dochter. Als ik het met de lotion platborstel wordt het volume minder en zit haar haar platter.