Ik zou me er geen zorgen om maken en gewoon lekker gaan genieten van je buik en zwangerschap, ze moeten altijd wel iets te "klagen" hebben
Ik moet gewoon even reageren Als je dun bent dan zie je juist NIET snel een buikje Heel onlogisch maar waar Als je al een buikje hebt als je zwanger word dan zal je je buik sneller zien groeien
Ik denk dat we deze stelligheden maar moeten loslaten, Puzzcat... Ik heb namelijk een buikje van mezelf maar het groeit echt niet hard hoor! Volgens mij ligt het er meer aan of je diep draagt of niet en dat lijkt me erfelijk. Mijn moeder was dun (nog steeds trouwens) maar ze droeg diep en mensen zagen het dan ook bijna niet aan haar en als ik mijn best doe, denkt men gewoon dat ik een taart-buikje heb hoor! Ik draag dus ook diep, ook al heb ik een buikje van mezelf.
Och, mensen hebben altijd wat ze zanikken. Ik ben nog geen 20wkn en krijg ook al te horen dat het wel erg snel groeit hoor. `Moet misschien maar niet zoveel meer eten´. Terwijl ik just heel weinig eet omdat ik nergens zin in heb. En idd de bekende vraag `weet je zeker dat het er geen 2 zijn?!´ Reageer hier altijd wel op, dan doen ze het niet nog een keer
hihi Stoere poeskes he? En ik heb de stelling van dunne meiden geen buikje en buikje meiden sneller buikje van een seksualoog (of hoe je het ook maar schrijft) gehoort Hmm ach als je beeb maar gezond is