pfff ik voel me zooo klote, ik ben moe, weet gewoon niet wat ik met me zelf aan moet. ik zit het liefst met de kachel hoog op de bank onder een deken. ik merk ook dat ik hel onzeeker ben, en dat ik vanaf oktober, november aardig wat kilo ben aangekomen omdat ik alleen maar lkkere dingen wil eten. ik kom ook haast niet buiten alleen als het echt moet. wie herkend dit? is dit echt een winterdipje? en vanaf wanneer is het over hahahahah GEEF MIJ MAAR WEER DE ZON
ja klinkt als hoog tijd voor vitamine Z (on) lekker zonnebankje pakken wil ook nog wel eens helpen, vitamine B ook
Heel herkenbaar. En om 7 uur 's avonds al moe zijn. Dat heb ik zomers nou nooit. En alles is zo saai en somber buiten. Doe mij ook maar de zomer!
ik ken het, heb er elk jaar last van en nu ook nog lekker hormonen erbij. pffff. Ik wil met mn kleine meid lekker wandelen, zonnetje erbij, heerlijk maar het giet hier, BAH!
Ja zeg,echt depri nu.Regen klettert tegen de ramen nu,tis koud.Ben blij dat dit mn laatste winter in NL is,ga het echt NIET missen!
Vitamine Z(on) Maar inderdaad, door de zon maak je vitamine D aan en daardoor neemt het deprigevoel af... Een remedie: als het zonnetje schijnt, kindje in de wandelwagen en een flinke wandeling maken. Het helpt echt wel! Toen de sneeuw lag, ben ik echt veel buiten geweest met de hond en lange wandelingen gemaakt en je voelt je echt stukken beter!
veeel mensen hebben er last van, ik ook.. als het zulk weer als nu is ook.. koude wind, regen, helemaal grauw buiten.. dan lig ik liefst ook in een donkere warme grot maar helaas.. komt wel weer goed.. als het wat warmer en zonniger word herinner je dit nog geeneens meer.. dat scheelt