ovutesten,kan iemand even oordelen?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by erlida, Nov 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    #1 erlida, Nov 16, 2009
    Last edited: Nov 16, 2009
    In mijn album staat een serie testen van babyboomshop ,de onderste 6 zijn van zaterdag zondag en de onderste van vanmorgen.Die van zaterdag 12,00 nmr 6 is gelijk kwa kleur aan controllestreep.Zo ook die van zondag nmr 3....de onderste is van vandaag nog niet opgedroogd maar wel iets lichter....heb ik nu mijn ei gehad of denken jullie dat het nog komt.?Donkerder worden de testen niet.Ik dacht disdag een posi test te hebben ,4e van boven ,maar alles daarna was veeel lichter dus heb me vergist.

Ik heb wel eiwit slijm;) sinds zaterdag,kan iemand opheldering geven?

2. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hey meis,

Ik heb je testen even bekeken en ik zou zeggen dat je zeker wel een sprong hebt gemaakt, maar helemaal overtuigend zijn ze niet ik heb ze net zo en het schijnt dat ze echt helemaal gelijke donker moeten zijn of donkerder.
    Maar mischien zit ik er naast en heb je harstikke je ei gehad. ik zie zeker wel verschil en ze zijn zeker donkerder geworden.

Groetjes Wilma26

3. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Bedankt voor het kijken.Wat een grrrr testen.Word er helemaal kriegel van....Moeten die testen trouwens vanaf je posi test,op elk moment van de dag posi zijn?Of kan het dat je om 12.00 een posi hebt en dan om 20.00 nega?en dat de volgende dag ook?

4. ProudMom28

Graag gedaan ik zal je mijn testen eens laten zien de een is van dinsdag de andere van woensdag

Je mag hem eingelijk niet voor 10 uur doen verder kan het de hele dag liefst wel vaste tijdstippen en het kan heel goed dat hij smiddags knald en savonds niet meer.

Hou je ook een templijst bij? ik wel hij is niet super om te verglijken denk ik want hij is aan de lage kant maar zoals het lijkt is woensdag mijn ei geweest.

de foto stuur ik zo even apart want hij loopt hier vast

5. ProudMom28

6. ProudMom28

7. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Nee ik temp niet, dat gaat niet met mijn werktijden en kids.Ik denk idd dat je woensdag je ei hebt gehad.Maar ook raar dat je test idd niet donkerder is....Mijn testen worden wel gelijk aan controlle streep maar niet donkerder.Het valt me wel op dat met de Babyboom testen de controlle streep ook nog wel eens van kleur verschilt,heel raar.Ga straks maar andere bestellen dan test ik deze maand voor de zekerheid nog even door.Misschien dat het wat duidelijker word dan....

8. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    zoals die van dinsdag zijn ze bij mij ook.....behalve natuurlijk degene waar ik over twijfel,die zijn als woensdag................ZUCHT>

9. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    he meiden, ik test met sensitest (nu twee mannden gedaan) en de 1e maand heb ik t echt gemist, en vorige week liep het mooi per dag op.Ik zou op zat mn eisprong hebben,maar de testen van zondagochtend en middag waren donkerder.het was niet helemaal net zo donker als de c streep,maar t scheelde niet veel. Ze waren wel wat donkerder dan die van jou Erlida. ik ben ook nog maar een beginneling,maar dacht laat je t toch even weten.Succes he! liefs Vita

10. ProudMom28

Heee maar als ze net zo donker zijn als de c streep dan is het zeker positief hoor. Niet te snel anderen kopen hoor. je maakt jezelf er alleen maar gek mee. ik denk dat het best positief was hoor en dat je je ei lekker gehad hebt.

11. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    @ wilma...nou dat denk ik niet...zie album test om 12.00....mijn ei komt erraan!!!ik moet geloof ik even uit gaan zoeken hoe ik mijn vent aan de klus krijg....moet namelijk werken van 18.00 tot 01.00 en morgen en overmorgen ook ,hij is donderdag en vrijdag weg......

12. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    Ik zie er helaas geen positieve ovulatietest in. De laatste (onderaan) komt er het dichtst bij, dus misschien komt het nog.

Je kunt idd, je positieve test missen hoor. Als je elke dag om 11.00. test bijvoorbeeld en je piek is later op de dag, dan mis je 'm. Ik heb ze meestal 2 dagen positief. Ik zal es kijken of ik nog een rijtje heb liggen van de keer dat ik zwanger ben geraakt (de laatste keer)

Moment

13. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    #13 erlida, Nov 16, 2009
    Last edited: Nov 16, 2009
    @ Marilene er staat een nieuw test bij van 12.00 1e foto onderaan het rijtje.....Bijna posi of zie ik het nu verkeerd?

14. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    Ik bedoel dan een foto van een rijtje!

Het zijn opeenlopende dagen, niet met een dag er tussen! Ik dacht toen dat ie niet positief genoeg zou zijn, maar tegendeel werd bewezen. Ik heb testen van sensitest.

15. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Bedankt....mijn laatste test van net om 12.00 ziet er net zo uit als jou onderste test...Ga er voor de zekerheid vanuit dat ik mijn ei 1 dezer dagen heb!Bedankt voor het meedenken!

16. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    Het lijkt me wel! Wat een verschil trouwens, jij hebt een heel hoog lh gehalte en ik had ineens heel snel omhoog. Als het allemaal zwangerschapstesten waren, gaf ik jou meer kans.

Ik test meestal rond 17.00 uit mijn werk. En klussen om de anderhalve dag (niet altijd praktisch, maar naar 4,5 jaar verplicht klussen wel de beste optie gebleken)

Ik zou zeggen, ga er voor! Heel veel succes.

17. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    Ik zie nu dat je een mk hebt gehad, vandaar dat je lh zo hoog scoort op de testen denk ik. Dat is pas 16 dagen geleden? Dan heb je nog wel hcg in je lichaam waardoor de test uit kan slaan.

18. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Nee geen hcg meer,is echt helemaal weg.....Gelukkig...Had week na de miskraam al een negatieve zw test,en mijn bloed was ook schoon...was een hele vroege,4 weken en 1 dag.....

19. ProudMom28

Wat leuk dat je dit even laat zien, deze zijn heel duidelijk hoor. Had je trouwens een positieve ovulatietest toen je zwanger was? sorry dat ik het vraag hoor maar ik was nieuwschierig ze zeggen dat je die ook kunt doen als ej zwanger bent. moeten ze dan gelijke donker zijn? of zouden ze ook iets lichter kunnen zijn?

Erlida denk dat je aan het klussen moet. ze zeggen dat het hcg er na 6 week helemaal uit is, maar ik weet het ook niet hoor. Als het bij jou weg is dan is het weg natuurlijk

20. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    JA haha ik ben ook een onzekere muts,maar daar issie dan 15.30.Wou het even controleren of de testen echt wel klopte:) maar de teststreep is nu donkerder dan de controlle streep!foto is een beetje vaag maar in mijn album:)

Share This Page