Daar ben ik weer, deze maand liep al anders als anders. Ik heb op dag 16 en 17 een klein beetje bruin verloren. Ik las heel veel over innesteling bloeding maar dacht dat zal wel niet want de maand ervoor werd ik het ook op dag 21 en dat begon ook met bruin op dag 20. Maar deze keer heeft het niet door gezet. En ik heb voor het eerst ook geen zere borsten. Wat ik normaal wel echt elke maand heb. Vanaf me ei tot me ongi. En nu nog steeds helemaal niks. Dus heb ergens wel hele erge hoop maar durf niet te hopen. Wie herkend dit en was wel zwanger.
Klinkt veel belovend! Het zou idd een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest!.. en sommige meiden krijgen bij een zwangerschap zere borsten en bij de ongi niet, en bij andere werkt het visa versa .. spannend! Kom ik weer met mn inmiddels beroemde vraag: wanneer ga/mag je testen ?
Ik heb het bij mijn zoontje ook gehad. 7 maanden lang echt zere borstenals ik ei had gehad. elke keer gedacht dat ik zwanger was en de 8ste maand geen zere borsten en dacht dat ik niet zwanger was maar juist toen wel zwanger. Maar ik durf niet te hopen na een jaar bezig geweest te zijn. En dat bruine heb ik nog nooit gehad alleen afgelopen maand maar toen zette het gelijk door op dag 21 al. Ik heb met mijn man afgesproken dat we zondag gaan testen maar hij wil dat ik nu al een test doe. Maar ben zoo bang voor weer een teleurstelling.
Manlief is nieuwsgierig maar kun je hem ook niet kwalijk nemen als dit bij jullie vorige zwangerschap ook zo was.. je zou een kv'tje kunnen wagen wij zijn er om je in alle omstandigeheden op te vangen!.. hoe ver ben je nu in je cyclus?
Hoi dolfijntje, vervelend he? die onzekerheid! Op hoeveel DPO zit je nu? Ik nu op 12 DPO en heb 10 DPO negatief getest. Ook ik heb geen pijnlijke borsten en normaal zo paar dagen voor ongi wel. En meer witte afscheiding. Alle andere kwaaltjes die ik heb kunnen net zo goed bij naderende ongi passen als bij een zwangerschap. Konden we de klok maar beetje vooruit zetten....
hier neemt de spanning ook toe zit op 13 DP0 heb vandaag last van steekjes in mijn lies en spierpijn aan mijn benen en heb al de hele week echt warm mijn vriend zei het gister ook nog dat ik abnormaal warm had dus hopelijk is dat een goed teken, ook heb ik al een 1,5 week last van veel wit slijmverlies. ik denk dat ik morgen ga testen als ik intussen niet ongesteld ben geworden...
Ja, ik herken het! De vorige ronde had ik voor het eerst geen pijnlijke tepels en bleek toen zwanger te zijn. Helaas een miskraam geworden.. Maar nu ook weer nergens last van, dus ik hou daardoor ook goede hoop! Ik wil wel een mooie duidelijke test van je zien hier, hoor!
@ytest dat is ook zo maar ben bang dat ik te vroeg test en dat hij dan negatief is en dan hebben we weer zo een grote teleurstelling. @anemoon Ook spannend voor jou ik weet niet hieveel dpo ik zit normaal voel ik heel duidelijk me eisprong en deze maand niet echt iets gevoeld. Dus hebben gewoon geklust wanneer we zin hadden. @smnee idd konden we tijd maar vooruit draaien. @jv23 spannend ben benieuwd. Laat je het wel weten hier. @aster14 dat geeft wel weer hoop. Ik hoop het echt zoo voor iedereen hier.
Me man wil dat ik morgen ook een test doe. Dus doe morgen ochtend een test en dan zondag nog een keer. Ik ben echt zooo benieuwd
Nou heb een test gedaan. En hij is negatief. Dus ik heb er eigelijk geen vertrouwen meer in dat hij nog positief gaat worden. Heb alweer spijt dat ik hem nu heb gedaan Zou hij zondag nog positief kunnen worden. Of is deze maand alweer verkeken
He balen, meis! Maar het kan nog! Ik had in de vorige ronde ook voor mijn nod een negatieve test en erna juist positief! Gewoon even afwachten of je ongesteld wordt dus..
wat balen van die negatieve test maar wie weet ben je nog iets tevroeg geweest met testen. Dus misschien nog een kleine kans dat die zondag wel positief is. Ik blijf in ieder geval nog even voor je duimen.
Dank jullie wel ik hoop het zoo na een jaar proberen. Bij mijn zoontje teste ik op mijn nod ook nog zo licht dat ik eerst niks zag totdat ik later nog een keer keek toen zag ik een schaduw lijntje en 2 dagen daarna pas echt een streepje. Maar had toch ergens gehoopt dat ik dit keer ook iets van een licht lijntje zou zijn.