Sorry Bosi, maar een zwangere mag absoluut geen aspirine gebruiken! Alleen maar paracetamol, want dat is geen aspirine. Wees aub voorzichtig als je dat soort dingen op het forum zet, het kan grote gevolgen hebben. Ik moest het als apothekersassistent even kwijt.
Omdat tegen te gaan gebruikte ik die koelellementen van die koelboxen en die heb ik standaard altijd in de vriezer liggen
Hi, Ik ben tandarts assistente dus ik heb er wel verstand van, hihi. Het komt vaker voor dat mensen na openen van een zenuwkanaalbehandeling lang last houden. Het enige remedie is om inderdaad langs je tandarts te gaan en het te laten schoonspoelen. Zolang je kies blijft zeuren betekent het dat de kies niet goed schoon is van binnen. Na het schoon spoelen kun je ook weer flink last krijgen omdat de tandarts in een kanaal zit te werken waar een ontsteking in zit. Vaak schrijven wij ook antibiotica voor ( maar jij bent zwanger! Dit moet je anders aan je tandarts navragen). Waterstofperioxide is alleen maar te gebruiken als je last hebt van je verstandskies. Het is inderdaad heel vervelend dat je zo last hebt, maar geloof mij het moet steeds beter gaan ( heb er namelijk dagelijks mee te maken met patienten). Succes leeuwinnetje
Hier even een update, heb donderdagnacht amper geslapen. Volgende dag gelijk om 8 uur de tandartsassistente opgebeld na wat overleg hebben ze besloten antibiotica voor te schrijven. Afgelopen nacht eindelijk geslapen ik werd vanmorgen wakker en dacht..pff gelukkig het is zowaar ochtend heb gewoon door kunnen slapen Maar helemaal weg is het niet bij mn kaak zit een buld en heb nog wel last alleen is het nu tenminste te doen... hoop dat het helpt en dat t allemaal snel achter de rug is..Grrr wist niet dat kiespijn zo erg kon zijn zeg..
een bult kan idd een abces zijn. Als dat het is is het wel duidelijk waar de pijn van komt. Een abces geeft nl erg veel druk. Daar moet je echt wel mee naar de tandarts. beterschap..
Ik heb standaard last van pijnlijke bulten als ik weer eens kiespijn of een zenuwontsteking heb. Maar das dan nooit een bult die doorgeprikt hoeft te worden hoor. Gaat vanzelf weer weg bij mij.