wie heeft dit ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lilo77, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben 8 weken zwanger en sinds 2 weken donderbruin bloedverlies (soms met wat klontjes!!). Nu heb ik gister weer een goede echo gehad met een mooi kloppend hartje en volgens de verloskundige hoef ik me daarom ook weinig zorgen te maken en hoort het kennelijk bij mijn zwangerschap. Toch ben ik een klein beetje ongerust en ben ik benieuwd of er meer zwangeren zijn die dit al langere tijd hebben (gehad) en hoelang het bij jullie aanghouden heeft.

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik heb het hier wel vaker gelezen ikzelf had helder rood bloedverlies van een week .. maar ik heb nu een gezonde zoon van (19 juli) 4 jaar oud .. en als de echo goed weas zou ik me geen zorgen maken

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Heel herkenbaar: ik heb het vanaf week 10 tot nu.

Ik heb soms 1 veeg roze, voornamelijk na een grote boodschap. En daarna is het dan natuurlijk bruin. Ik heb het ook meestal na het opstaan 's ochtends, dan komt er een beetje bruin uit. Net als jij maakte ik me zorgen, maar na 2 goede echo's toch iets gerustgesteld. Mijn verloskundige zei: "Ik denk dat we moeten accepteren dat dit bij jouw lijf en deze zwangerschap hoort."
    Waarschijnlijk is het een gevoelige vagina/baarmoederhals, die bij inspanning en warm weer makkelijker een vaatje laat knappen.

Deel Deze Pagina