Gek van de voorweeen!!!!!!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door liesje26, 27 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    jaja voorweeen zijn niet grappig! maar doen toch wel wat voorwerk! strippen gisyer heeft niet veel geholpen. het enige wat vandaag is gebeurd dat ik een grote prop slijm met bloed ben verloren! das wel weer een goed teken toch? vanmiddag weer naar de vk. mijn bloeddruk was gister ook te hoog dus ben benieuwd straks! 1 dingvweet ik wel; veel.last van voorweeen en daarna toch "overtojd" gaan is niet leuk!!! succes iedereen!

2. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    Ik wik jullie nog even laten weten dat mijn bloeddruk nog steeds veel te hoog was den dat ik morgenochtend wordt ingeleid. Dus ik kan nu ECHT aftellen!

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Voorweeen doen dus ook echt pijn :$
    Sorry voor de domme vraag.. Maar
    Vroeg me af wat voorween dus zijn , soort van harde buiken?

4. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    ja harde buiken die ook soms wel pijn kunnen doen!

5. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Idd..pijnlijke harde buiken...

Succes vandaag Liesje!

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Liesje, succes vandaag!!! Hoop op vlotte bevalling...

Behappy, een voorwee kan ik het beste omschrijven als een hele harde buik waarbij je het echt van boven naar beneden voelt trekken.
    Misschien stom om te zeggen ik voel dan een trekkerig gevoel in mijn kruis, en moet me dan echt even op concentreren.
    Deze komen om bepaalde tijden achter elkaar maar worden niet pijnlijker. Ze zijn niet prettig zodat je er niet van kan slapen maar ze worden niet heftiger.
    Echte weeën keer je op een gegeven moment echt in jezelf om je te focussen op de pijn en dan voel je een echt hoogte punt en dan zakt deze weer af om daarna weer terug te keren.

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

Oke thanks voor de antwoorden :)
    Hebben jullie het ook benauwd tijdens een harde buik ?
    Tenminste een soort benauwd gevoel ..

8. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa heel herkenbaar! Als die harde buik op z'n hardst is, heb ik het idee dat mijn longen gewoon ff aan de kant worden geduwd, echt niet fijn!

Ik heb nu ook al anderhalve week de hele dag door last van voorweeën, word er gek van! Ben nu 39+2. Vraag me af of ik straks het echte begin nog wel serieus kan nemen.

9. liesje26

liesje26 Lid

4 dec 2009
    35
    1
    0
    ik wou even laten weten dat ik vanmorgen een wolk van een dochter heb gekregen!! alles ging heel snel en ben binnen een uur toen de weeen opgang wqren bevallen!! ze heet Anna en alles gaat super goed met ons!!

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jaa heb harde buiken vanaf 25 weken ofzo en vanaf week 30 met dat benauwde gevoel .. Ben er al aan gewent zovaak als t komt

Maar ik denk wel dat als t echt begint we het wel herkennen.

11. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    @liesje26: Gefeliciteerd!!! Lekker genieten gaan nu!

12. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Gefeliciteerd! Lkkr genieten!

13. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had vorige zwangerschap al vanaf een week of 34 iedere keer harde buiken en later ook voorweeën. Toen de bevalling uiteindelijk echt begon had ik het zelfs niet eens in de gaten.
    Het beste blijft toch om er niet teveel op te letten en gewoon je gang te blijven gaan. Als je erop gaat lopen focussen heb je denk ik ook minder kans dat het doorzet.

14. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Liesje, gefeliciteerd!

15. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Wow liesje wat goed proficiat!!!!!!!!

16. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb sinds afgelopen donderdag voorweeën in mijn rug. Zeer onregelmatig, duren ongeveer 2 minuten. Iedereen zegt dat het nu snel gaat gebeuren maar voorlopig zijn ze onregelmatig. Nog iets meer dan een week.......... Ik heb nog niet zoveel harde buiken dus ik ben ook wel erg benieuwd hoe lang ik nog moet wachten.

17. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Liesje super! Leuke naam ook! ;) lekker genieten nu!

Deel Deze Pagina