Me er maar gewoon overheen zetten en voor gaan? 1x pw klussen we nu, dat is te weinig, maar kan me er bijna niet toe zetten. ..
Ik zou als ik jou was sowieso je vruchtbare dagen allemaal klussen. Gewoon ovulatie testen halen en bijhouden wanneer je vruchtbaar bent.. Dan heb je de meeste kans. En idd jezelf erover heen zetten. Je moet er wel plezier in hebben, en niet doen omdat het MOET. Maar bij een kinderwens hoort nou eenmaal veel klussen.
tja als je graag een kindje wil zal je dat wel moeten doen.. heb normaal ook niet echt zin maar om zwanger te worden moest ik er toch aan geloven.. ;-P
Mijn libido is ook niet gigantisch groot, maar inderdaad, wanneer er een kinderwens is, hoort het er wel bij. Ik weet ongeveer wanneer ik mijn eisprong heb (erg regelmatige cyclus) dus rond die tijd klussen we een paar keer, soms maar één keer, en dan kijken we wel of het raak was. Ben ondertussen wel een keer zwanger geweest (in ronde vier met 1 keer klussen) maar dat werd helaas een miskraam. We zijn nu weer aan het proberen. Tip voor wanneer het wat pijnlijk is allemaal door het lage libido: ProSeed glijmiddel, kan geen kwaad voor de zaadjes, en het maakt het wat makkelijker allemaal.
Wij hadden hetzelfde 'probleem'. Ben dus vrij snel gaan tempen en ovulatiesticks gaan gebruiken. Kwam best voor dat we alleen rond de vruchtbare periode s.eks hadden, en dan weer weken niet, haha.
hier had ik na de eerste een enorm laag libido van eens in de maand gemeenschap of nog minder.. Maar ben bij de tweede en de MK toch zwanger geraakt van 1x in de maand. Tijdstip is belangrijker.
Tsja...je zal idd aan de klus moeten maar ik ken je gevoel wel. Kreeg zelf eerder het advies om een Maca suplement te gebruiken. Zou goed zijn voor meer energie, hoger libido en vebetering van vruchtbaarheid. Moet zeggen dat ik niet in het bijzonder geloof in wondermiddeltjes maar een zetje in de juiste richting op zou natuurlijk genoeg zijn. Dus ik heb het gehaald met de gedachte baat het niet dan schaadt het niet. Wie weet? (Begin morgen zelf pas dus geen ervaring...sorry!)
Ik zou als ik jou was dmv ovulatietesten of temperaturen de vruchtbare periode in kaart proberen te brengen en dan in die week kijken dat je het een paar keer gezellig maakt. Je kunt dan in de overige weken ff wat rustiger aandoen, wanneer je niet zoveel zin hebt.
Hier beetje zelfde als hierboven. Geen gigantisch libido meer maar ik wist wanneer mijn ei ongeveer was, waardoor de zin voor & tijdens ei automatisch hoger was. I was on a mission haha Daarna weer een dip tot de volgende ronde...
Het was een enorme afknapper om om de dag te moeten klussen tussen dag 12 en 22, ik had geen zin méér! Je doel voor ogen houden en je eroverheen proberen te zetten. Het wordt er minder leuk van vond ik, toen ik eenmaal zwanger was waren we allebei opgelucht dat er niets meer hoefde