jullie moeten eens kijken op ebay of op marktplaats... misschien dat ze daar te vinden zijn... ik heb net even gekeken op ebay.com en daar staat er ook een aantal tussen moet je zoeken onder Evenflo Car Seat Chest Clip dan kan je wel het een en ander vinden... succes morgen gaan wij kijken of hij ze kunnen bestellen etc
Mijn dochtertje heeft dit nooit gedaan! als we lange afstanden gaan rijden dan zetten we altijd de dvd speler voor haar aan. en als die niet aanstaat zit ze te zingen haha
Het lijkt mij het ei van Columbus, maar tegelijk vind ik het een eng idee. Waarom? Stel dat er wat gebeurt en je kindje moet met spoed uit de autostoel, wordt je dan niet erg vertraagd door een extra clip voordat je de gordeltjes los hebt? En als die clip wel in een vloek en een zucht los kan, dan kunnen de Houdini's die voorheen de gordeltjes afschoven het ook zo losmaken. Maar goed, hier hadden we hetzelfde probleem. Gelukkig is het nu over, nadat we een keer een noodstop(je) gedaan hadden toen Leo voor de tigste keer de schouderriempjes had losgemaakt. Ik had al vaak genoeg gezegd dat het gevaarlijk was, of dat de politie dan een boete zal geven en het hielp niet. Na de noodstop zag ik 2 ogen als schoteltjes zo groot, en toen ik zei dat dat gebeurt als je niet vast zit, deed hij de riempjes weer aan. Nu zegt hij regelmatig: riempjes niet afguiven... Groet van Kiki
Wij hebben een Kiddy Infinity Pro. Met een 'buikvanger'. Als veilgste uit de test en je kind heeft geen eigen gordels dus kan er ook niet uitkruipen.
het verhaal van de politie werkt hier nog steeds, en het gaat tot nu toe heel erg goed, soms doet ze het nog een enkele keer, maar na een waarschuwing odet ze ze weer om. anita
Hier nog zo'n kleine Houdini die zich altijd weer loswurmt, hoe strak we hem ook insnoeren... Wat Kiki zegt over die clip, dat lijkt mij inderdaad ook wel een bezwaar... Wat nou als je een noodsituatie hebt? Dan wil je ook niet eindeloos staan klooien om die clip los te krijgen. Lastig!