hey sinjo gefeliciteerd. @twigger82> als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen, zou ik 20 januarie pas ongi worden dan zou ik er al heel vroeg last van hebben. en als ik wat gegeten heb ik erna een zwaar gevoel in mijn buik.
Hmzzzz Ja, ik weet het ook niet Denk dat we gewoon met zn allen gezellig en geduldig op het wachtbankje moeten blijven zitten tot er echt wat gaan gebereuren hihi De dagen schieten maar niet op grrrrr
ja dat denk ik ook en hier schieten de dagen ook echt niet op.. nog 10 dagen te gaan en bij jou nog 3 dagen zag ik , dus hou je wel in de gaten hihi
Ja nog 3 heeeeeeele lange dagen haha Maandag ga ik testen. Maar stond net onder de douche en ineens viel het me op dat de aders op mijn tepels dikker worden en talgbultjes komen De klachtenlijst wordt steeds meer hahahaha
haha dat heb ik ook. mijn tepels zijn wel iets gevoeliger maar het kan ook zijn dat ik me dat inbeeld. je kunt jezelf immers goed voor de gek houden
ja dat is waar maar het zijn de uitelijke dingen die nu zo op beginnen te vallen, plas me rot, steken in de buik, steken in de liezen, de aders op de tepel, de talgbultjes. kei moe overdag en savonds gewoon niet kunnen slapen en de opgezette buik Maar ik hou mezelf nog steeds voor: het zijn de ontpillingsverschijnselen
de steken in mijn buik heb ik nog maar af en toe, moet wel veel plassen. ik moet er zelfs s'nachts uit om te plassen. heb ook de hele dag door een drukkende hoofdpijn ook overdags heel moeen ook de opgezette buik. komt wel aardig overeen met dat van jou, dus blijf ik je op de voet volgen hihi
@twigger82 op mijn eerste ongesteldheid zat ik juist te wachten.. zo snel allemaal.. wij hadden echt gedacht.. joh nog een paar maandjes "klussen" eigenlijk een soort van tegenvaller maar goed.. ik duim voor jullie! Kunnen we straks ons eigen september 2008 topic openen!
Haha jaaaa dat zou super zijn Is het al maandag ? hahahahaah Dat rot weekend er ook tussen @Sinja: Oke op die manier, dus je was nog niet eens ongi geworden @butterfly22: Ja en ik jou ahahahaha
precies dezelfde symptomen maar ook heeeeel moe.... eergisteren zeer licht positief getest dus ik heb goede hoop
moesje ik duim voor je mee dat het een duidelijke streep word. ik heb trouwens ook de zelfde klachten nog maar even afwachten.
hier ook een plasser ben net 3 dagen gestopt met de prikpil en kmoet me toch veel plassen ( kmoet nu weer terwijl ik net 5 minuten geleden ben geweest ) en ik heb ma 1 glaasje sinas gedronken ( 1,5 uur geleden ) misschien wordt ik eindelijk ongesteld
ik wil dinsdag ochtend voor dat ik te werk ga. maar de twijffel begint aardig toe te nemen. ik heb nu sinds 19.15 een zeer pijnlijke tepel ik snap hier niks van zelf mijn bh doet pijn als ik hem aan heb (nu dus even niet)