Hallo Ik heb veel gelezen dat er meiden zijn die hun eisprong kunnen voelen!! IK ben onregelmatig ongesteld en weet echt nie wanneer mijn eisprong is en hoe ik dit uit kan rekenen (ik heb het geloof ik ook nog nooit gevoeld!!) alle tips en weetjes zijn welkom liefs
Hey, Ik heb dan altijd ferme buikpijn,bij mij houd het enkele uren aan,andere keren zelfs enkele dagen..
hey, jaa ik voel het normaal ook elke maand..heb pas het spiraaltje eruit laten halen dus is voor mij effe afwachten of het weer zoo gaat,voel dan ook een zeurend gevoel.. weet niet of je er wat aan hebt ma heb net bij mijn cyclus banner gekeken en daar word de eisprong berekent,bij mij dus regelmatig en dan zou de eisprong de 11 de dag na de eerste menstruatie dag zijn.. ben eens benieuwd ga er extra goed opletten haha zul je dan hebben dat ik niks voel haha groetjess en suc6
ik heb eigenlijk nooit opgelet maar wanneer komt je eisprong na of voor je ongesteldheid?? srry maar weet er niet zoveel over,, bij de 1ste was het e verrassing dat ik zwanger was wist het pas heel laat!! liefs
tweede poppie.. Je eisprong voelen wordt ook wel middenpijn genoemd... Als je daar even op googled krijg je heel veel informatie...
Ik heb altijd pijn links in me buik, een slijmsliert en 1 dag in de maand enorm veel zin in seks. haha
jullie zijn geweldig!!! gazo gelijk kijken ben toch nutteloos aan het surfen haha maar wanneeer heb je je eisprong?? of is dat moeilijk te zeggen met een onregelmatige ongeseldheid?? priscillaaaaaaa gefeliciteeeerdd hoe oud is je eeerste??? liefs
Meestal zo rond de 2e week na je laatste menstruatie voor zover ik weet. De eerste is bijna 7 maandjes
Mijn cycles was in 2008 ook erg onregelmatig van 28 naar 35 enzovoorts maar voelde toch echt twee weken na me menstruatie iedere keer me eisprong. Maar daarom zei ik al meestal hoeft niet bij iedereen zo te zijn natuurlijk is allemaal zo verschillend gewoon elke dag doen is mijn tip (deden wij toendertijd ook voor de zekerheid haha)
ik kan helaas niet elke dag vrijen want de kleine slaapt niet,,, ze is niet in haar eigen bed te krijgen!!! pfff nu saapt ze vaak bij mij!! maar na je ongesteldheid krijg je je ei dus?? hoe oud is de kleine prisilla???
ja daar hebben we hier ook last van ze wordt sinds kort ook snachts weer wakker. En ze sliep zo lekker door van half8 tot 7 uur maar ja helaas. Ze is bijna 7 maanden.
soorrrrrrryyyyy priscilla er is ies met mijn geheugen aan de hand haha 7 maanden!! lekker dicht bij elkaar kun je ze saks samen in de box zetten haha!! die van mij is nu 10 maanden ook een meid!!
ja de kleine sliep altijd lekker in haar eign bed enopeeens wou ze niet meer slapen,, en gillen je krreeeeg haar niet meer stil,,, mijn energe was op op op toen heb ik haaar naast me gelegd en nu slaapt ze wel!!! en het begon bij 7 1/2 maand liefs
Ja ken het dat gillen ik pak der dan op sust der in slaap maar ben soms wel is een uur bezig. Dan leg ik der weer terug en dan begint ze weer. Maar uiteindelijk geeft ze het toch op. En snap dat je het wel is zat ben hoor het is best zwaar elke nacht. Maar ja ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden.
hallo je ei komt meestal 12 tot 16 dagen voor je volgende menstruatie ( heb ik gelezen ) dus als het onregelmatig is is het moeilijk te schatten op welke dagen je uitkom succes groetjes priscilla
Je eisprong is gemiddels 14 dagen voor je volgende menstruatie (maar dat hoeft niet precies tussen 10-16 is vrij normaal) maar als je niet weet wanneer je weer ongesteld moet worden heb je daar dus niet zoveel aan. Wel als een een gemiddelde cyclus hebt van 28 dag is je eisprong vaak ongeveer op dag 14 als je cyclus langer is is je eisprong vaak ook later.
ik ben sinds de kleine geboren is behoorlik geduldig geworden,, maar wat jij nu doet redde ik nie meer op een gegeven moment lag ik bijna naast haar ledikantje te slapen en zij was noglang niemoe!!! ik ga deze wek vroeg naaar bed en ga het weeer proberen!! knap van je dat je het nog volhoud!! ben je niet helemaal kapot als ze eindelijk slaapt????