Wie heeft dat ook? Geen 1 positiebroek zit lekker bij mij, ik heb er daarom ook maar 1 (nog van de vorige zwangerschap, toen zaten ze ook al niet lekker), en die trek ik zelden aan. Ik draag mijn buik echt mooi naar voor en niet aan de zijkanten. Maar waar de ronding ophoud van mijn buik, daar zitten de broeken altijd dramatisch (snappen jullie het nog), alsof het daar te strak zit of zo. Ik heb maatje 36/38, maar zelfs als ik 40 aanpas heb ik dat gevoel. Hoe kan het zo zijn dat ik geen positiebroeken pas, ik heb volgens mij alle merken, goedkoop en duur geprobeerd, maar het is hopeloos . Dus de broeken zitten opzich goed rond mijn benen en buik (maat 36/38 ), alleen rondom de onderkant van mijn buik zit het niet lekker.
Niks zit op een gegeven moment nog lekker Ik vond positiebroeken ook altijd een ellende. Of te strak bij de buik of ze zakken af.. En er komt altijd een soort ruimte tussen buik en bovenbenen, dat slobbert. Net als het bij de heupen ook nooit goed zit. Dus of we hebben beide een raar figuur of het ligt aan de broeken Ben blij dat ik deze keer in de zomer zwanger ben, ik hou het lekker bij jurkjes.
Ik ben ook blij dat we de zomertijd ingaan met onze bolle buikies, maar ik ben helaas geen jurkjesfan . Misschien dat ik er deze zomer toch maar aan moet geloven met de jurkjes. Ik trek het liefst een lekkere korte broek aan het een spaghetti-truitje
Ik heb dat ook en ook echt al vanaf heel vroeg, daarom kon ik met 10 weken mijn eigen broeken al niet meer aan. Ik heb 1 stoffen positiebroek waarbij het minder is, verder doe ik zo veel mogelijk rokjes en jurkjes aan. Vooral jurkjes zitten wel lekken. Ik heb een paar positieleggings gekocht in verschillende kleuren, kun je ook nog lekker afwisselen.
Ik heb wel een paar broeken die lekker zitten, maar de ene broek zit ook beter dan de andere hoor. Heb er een paar van Miss Etam en die vallen nog wel mee. Alleen de strakke band bij een enkele broek in de onderbuik zit inderdaad niet echt lekker. Eigenlijk zitten de leggings en maillots die je zo onelegant over je buik heen trekt het allerlekkerst . Ook de geheel stoffen zwarte legging/broek van miss Etam (en nog een paar merken) zit heel lekker. Voor de rest ook wel jurkjes fan hoor! Die van Noppies zitten heerlijk!
Ik ken het! Als je staat gaat het nog, maar o wee als je gaat zitten.... Ik had dan wel eens het gevoel dat ik de kleine 'klemde' Ik heb een legging van noppies en een zalige tricotbroek en legging van Esprit die wel heel comfortabel zijn. Daar draag ik dan inderdaad jurkjes of tuniekjes over. Maar ja...ik zie dat je 23 weken bent en je wilt dan natuurlijk nog wel iets te kiezen hebben als je voor de kast staat en niet alleen maar in jurkjes lopen (denk ik ) Ik heb inmiddels alle tijd van de wereld en kan dus snel snel even wasje draaien en mij interesseert het niet zo meer dat ik elke dag in een jurkje loop (zie de banner ) Maar met dit heerlijke lenteweer is het ook geen straf om wat leuke rokjes/jurkjes te scoren toch?? Succes!
Ik had ook hetzelfde en heb mijn moeder een extra stuk elastiek ertussen laten zetten (waar normaal een knoop zit ) Dit ging al wel beter! Bij de miss etam hebben ze hele fijne broeken. Van die simpele zwarte maar die zijn lekker wijd onder de buik!
gelukkig ben ik niet de enige! Wauw hihi Bij mij zakken ze af, hoe strak t ook zit. Die broeken met lage flap, die flap klapt om (draag en droeg naar voren) die lange flap zit nooit lekker! Ik heb ook 1 broek van vorige zwangerschap waar ik een stukje tussen heb gezet. Nog onder de flap, waar de knoop zit. Dat was al een enorme verlichting!
Hier hetzelfde probleem. Ik draag hoog en naar voren, dus alle broeken klemmen halverwege op mijn buik, heel vervelend. Ik heb nu 2 broeken gekocht die een maat te groot zijn. Ook niet echt comfortabel, maar het klemt in ieder geval niet als ik zit (heb een zittend beroep). Dan maar wat vaker mijn broek ophalen als ik loop. De broeken van Miss Etam vind ik niet fijn. Die hebben een elastieken rand helemaal bovenaan, precies op je buik. Mijn favoriete broek op dit moment is er eentje van Noppies, die hebben het elastiek veel lager zitten.
hier hetzelfde probleem. ik heb op dit moment 2broeken die lekker zitten en de rest is prut. bij de broeken van miss etam zit het elastiek (voor mij) te hoog en moet ik eigenlijk een riem om omdat ie anders van mn kont glijd. een maat kleiner zat nog beroerder dus die heb ik al niet eens meegenomen. ik denk dat het hier ook veel rokjes en jurkjes gaan worden met een legging. liefs doris
Ik trek dus eigenlijk geen positiebroeken aan. Ik heb van die sport/jogging broeken bij de kruitvat gekocht voor een paar euries. Deze broeken kan ik aan tot ongeveer 6 maanden, dan is mijn buik te bol en moet ik creatief gaan denken. Ik denk dat ik toch maar eens voor leggings en jurkjes ga kijken/shoppen, al weet ik niet of mij dat staat omdat ik zoiets nog nooit gedragen heb. Ik ben meer zo'n sportief typje dat altijd bezig is, en ik ben alles behalve girly girl achtig (snap je), dus iedereen zal raar opkijken als ik in een jurkje over straat loop .
Ik heb een aantal broeken van Mamalicious en deze zitten prima. Maar de zwangerschaps tregging van de H&M zit echt super! Hij stopt lekker vroeg en de buikband zit lekker soepel, maar niet zo dat hij van je kont afzakt. Deze broek zit ook leuk met strakke truitjes omdat hij bij mijn kont ook strak zit. Dat is bij de Mamalicious niet het geval.
ik had de vorige zwangerschap broeken van h&m ik vond ze wel goed zitten. Had ook maat 36/38 en droeg me buik naar voren. ik had een spijkerbroek en een zwarte broek van h&m
ik heb de broeken van mamalicious, gekocht bij babydump in eindhoven, ze zijn ook via internet te bestellen. 29,95, ik vind ze heerlijk, onder bij de buikband kun je ze verstellen met knopenelastiek......heb er ook eentje van noppies, dure broek, maar ik vindt hem helemaal niet fijn, uit de was is hij prima maar owee na een uurtje zakt dat hele ding af..