Hallo allemaal , Ik heb even een vraag, 2 dagen heb ik een beetje rood helder bloed gehad. 1 x veel en de andere keer een beetje. Verder rozig en bruin bloed. (dit is de 4de dag)En vanmiddag had ik wat slijmerig bruin bloed wat zuur stonk .. kan ik zwanger zijn?
Ja dat kan, maar dat kunnen wij uit dit verhaal zeker niet opmaken!!! Dan moet je toch écht wat meer info geven.
Nog niet getest.. ga morgen een zwangerschapstest doen. Ik heb een beetje rekening gehouden met een cyclus van 28 dagen. (Want moet nog menstrueren na het slikken van de pil.) Dan zou 12 Feb mijn NOD moeten zijn. Ik heb bij de action zwangerschapstesten gehaald die kunnen 4 dagen voor NOD dus vandaar dat ik morgen pas ga testen.
Ik vermoed dat je net ongesteld (bloedverlies) bent geweest, Want het kan heel goed dat je cyclus de eerste maanden ontregeld is. Maar zou ook morgen een testje wagen hoor. je weet maar nooit.
Als 12feb je NOD is, wat je helemaal niet weet, dan zit je nog 5 dagen voor NOD. Te vroeg om te testen dus. Ik denk eerder dat je aan het ontpillen bent en dat je daarom tussentijds wat bloed verliest.