fitness

Discussion in 'Zwangerschap' started by abbey, Mar 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    Hallo Daar mama's en mama 2 be's :)

ff een vraagje...Ik ben lid van de sportschool. bij mijn vorige zwangerschap ben ik gestopt vanwege de hartafwijking die bij de 20-weken echo was geconstateerd...Maar hoe gaat het met fitness en zwangerschap? Wat zou ik kunnendoen en wat is beter van niet??

En tot hoelang is het verantwoord op door te fitnessen?

2. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

Oct 1, 2008
    745
    0
    0
    Voor zover ik weet kan je daar gewoon mee door gaan, alleen even oppassen voor buikspieroefeningen. En je kunt het denk ik gewoon blijven doen zolang je, je er nog fit genoeg voor voelt. Maar goed, een VK of sportinstructeur zal dat nog beter weten dan ik ;)

3. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    haha jah buikspieren lijkt me nie zo goed idee..en je hebt van die zware armm dingen..waar je aan moet trekken en duwen..maar zal het wel es ff vragen :)

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je mag gewoon lekker blijven sporten, alleen vanaf ca. 16 weken geen buikspieroefeningen meer doen. Ik heb zelf tot ongeveer 28 weken gewoon meegedaan aan BodyBalance. Ik ben toen gestopt omdat ik het rustiger aan moest gaan doen ivm veel harde buiken.

5. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik doe nog steeds (zo af en toe, wekelijks lukt me gewoon niet meer) aan aquajoggen. Ik deed voorheen aquarobics, maar dit was niet zo'n succes. De baby werd steeds erg druk, dus ben ik gaan aquajoggen. Heerlijk!

Share This Page