Gek van onzekerheid....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Winddanser, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad alweer een dag verder! Fijn dat jij er nu relaxter in staat, dan weet je ook wat voor jou normaal is.
    Het wachten op wel of niet meer bloed is slopend en wachten tot de echo en je kan zien of het goed is. Hoe lang ben jij nu zwanger?

Mn werkgever weet nog niks van mn zwangerschap, wilde de echo afwachten. Loop wat minder snel en veel en beperk het tillen zoveel mogelijk. Als dat niet beter gaat dan ga ik overleggen met mn werkgever.

Haha ja kwaaltjes zijn er wel! Super pijnlijke borsten, moe, snel emotioneel, snel vol zitten en moeilijk naar de wc kunnen en heeeeel vaak plassen!

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    En weer bloed.... Pfff nog 2 weken tot de echo! Aftellen en hopen dat ht bloeden stopt..

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoi!

Ik heb bij mijjn 1e zwangerschap 6 bloedingen gehad. Ook een paar heftige zelfs! Maar ons meisje gaat toch echt richting de 2 jaar nu :)
    Het hoeft dus niet altijd iets te betekenen. Deze zwangerschap geen last van, gelukkig. Het maakt je inderdaad onzeker, ik weet er alles van. De 1e x was met 7wk en de laatste me 22wk! Ik heb gewoon elke x om een echo gevraagd!

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen at het goed gekomen is! Het onzekere en het niet weten maakt het naar en omdat het nu zo pril is, is er ook nog niks te zien op een echo en dat maakt het ook lastig.

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas toch vandaag een miskraam gehad, morgen de echo, zie er een beetje tegenop..

6. Mava

Mava Actief lid

23 mei 2013
    114
    0
    16
    Ik heb even meegelezen. Wat super verdrietig dat je toch een miskraam hebt gehad :( Hoe is je echo gegaan?

7. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ohjeetje wat verdrietig.

Ik wilde net wat tikken en ik lees je laatste berichtje.

Heel veel sterkte :(

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Echo ging goed gelukkig, alles is weg en baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit..

9. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Veel sterkte winddanser

10. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel

11. O wat een rotnieuws!
    Ik moest ineens aan je denken en ik dacht: even kijken hoe het met je gaat. Ik weet helaas uit ervaring hoe naar het is, zo'n miskraam. Heel veel sterkte en wees heel lief voor jezelf!

12. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees nu pas je berichtje Dimpie, wat lief, dank je wel, doet me goed.

Deel Deze Pagina