even van me afschrijven..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miss84, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik moet even wat van me afschrijven.
    Ik merk dat ik de laatste dagen zo met allemaal emoties zit..
    Ik ben dolblij dat ik een baby krijg, een meisje ,... fantastisch!
    Maar ik ben niet iemand die dat de hele dag van de daken schreeuwt. Ook niet iemand die elke baby winkel in en uit gaat en zwijmelt bij elk baby ding...

Nou was ik even met mn zus in de prenetal en vroeg ze.. vind je het wel leuk dat je een kind krijgt? Nou ben ik gewoon heel nuchter van mezelf.. ik ben blij en kijk er naar uit maar ik ben niet hysterisch dat ik bij elk roze ding roep aaahhhh wat liiiiieeefff!!!!;)

En dan ga ik zo aan mezelf twijfelen. Ik vind het super. Maar merk dat ik me er ook nog niet echt een voorstelling van kan maken, dat ik denk kan ik net zo veel van dit kindje houden als van mn oudste?

Doe ik het allemaal wel goed enz...
    De papa van deze baby is weg gegaan hij wilde perse abortus.. ik niet en heb sinds dien niets meer gehoord van hem.
    Ze was dus niet echt gepland. Maar ik ben zo blij dat ik gekozen heb om haar te houden.
    Maar ik merk daardoor dat ik lang in twijfel en angst heb gezeten. En nu is het echt tijd om te genieten, maar dat lukt me niet zo...

Als ik haar voel schoppen ben ik zo blij... maar ik merk ook dat ik door alle drukte, verhuizing, dochter, alleen het huishouden, werken, zo druk ben met vanalles dat ik dan na een dag moe op de bank zit en denk OH JA ik ben zwanger..

Nou misschien een zeur verhaal maar moest het gewoon ff van me afschrijven... :)

2. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heftig verhaal. Zo te lezen heb je de laatste tijd veel meegemaakt. Ik vind altijd dat je moet genieten en je moet dit en moet dat.. Pffft. Ik vind dat iedereen dit op z'n eigen manier moet beleven! Het is heel menselijk dat je erover nadenkt maar je beleeft het op je eigen manier en dat is goed! Twijfel niet aan jezelf :)

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    meis doe het vooral op joúw manier! :) er is geen handleiding voor

las tijd voor jezelf in na zon tubulente molen! succes!

4. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik zelf herken dat nuchtere wel. Ik schreeuwde ook niet van de daken dat ik in verwachting was. En was er wel hééél erg blij mee.
    Gewoon lekker op je eigen manier doen en wat bij jou past.
    En genieten doet iedereen op zn eigen manier.

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    zwanger zijn hoeft niet op een bepaalde manier te voelen, dus hoe jij je voelt is prima, je mag t inderdaad helemaal op je eigen manier beleven.

6. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dat is ff fijn om te lezen!

Dank jullie wel!

7. Ik herken het ook... Mijn zusje heeft mij ook beschuldigd dat ik niet enthousiast genoeg was... Maar ik ben gewoon niet zo dol op kleertjes kopen ;)

Ieder mens is anders en geeft op een andere manier uiting aan zijn gevoelens en blijdschap, toch? :)

8. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Iedereen beleeft het anders en ik heb de indruk dat jij dat SUPER doet!

9. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja dat is zo!
    Ja dat kleertjes kopen enzo.. haha ik denk vooral gewoon praktisch!
    Dit heb ik nodig, dus dan haal ik dat.. en sta ik niet een uur te giebelen bij de baby spullen zoals mn zus haha.:D

Deel Deze Pagina