Gek van rokende buurman, huis stinkt

Discussie in 'De lounge' gestart door Yupgup, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja maar nogmaals
    Wat kan die man er nou aan doen dat toevallig de wind richting haar huis staat. Hij kan slechts de wind eisen om even de andere kant op gaan staan.

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Er is buiten en buiten. Als 'buiten' pal onder iemands slaapkamerraam is, kan de buurman gerust 3 meter verder gaan staan of met de wind mee.
    Zoveel moeite is het toch niet even rekening met elkaar te houden?

Last hebben van andermans rook is niet alleen rot, het is dodelijk! Ik weet dat zo'n reactie als 'overdreven' of 'gezeur' wordt opgevat, maar dat is dan maar zo. Beter dat dan maar alles goedpraten. Roken is dodelijk en andere mensen ongevraagd opzadelen met jouw ongezonde gewoonte is gewoon asociaal.

3. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb de openingspost nog eens gelezen en wie heeft het over wind?? Er staat dat de deuren die hij openzet 1 a 2 meter van hun slaapkamerraam af zitten. Dan kan iedereen met zn volle verstand bedenken dat het zo daar naar binnen gaat, hoe de wind ook staat. Ik vind het aso dat je dat dan nog blijft doen, ondanks dat de mensen gevraagd hebben om daar rekening mee te houden.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    zoal ik al zei, die deur niet openzetten.. of in ieder geval niet s'nachts terwijl zei liggen te slapen. Hoeft trouwens niet perse aan de wind te liggen, vooral als ts een overdekt balkon heeft blijft het er simpelweg onder hangen.

5. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    En wat als die arme rokende buurman nergens anders kan roken?

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    deur dichthouden?

7. mamaSuusenTessa

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Moet wel zeggen dat ik blij ben dat wij erg sociale buren hebben.Wij hoeven ons niet druk te maken over gezeik zoals buiten roken.

8. tulip

tulip Niet meer actief

dan moet hij de deur dichthouden, en arm is hij niet, hij kiest er zelf voor. Hij kan toch overal in huis roken??

9. mamaSuusenTessa

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Wie zegt dat hij die open heeft?Misschien wil hij wel geen rook binnen hebben :p

10. mamaSuusenTessa

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Waarom zou IN huis roken,als hij de mogelijkheid heeft buiten te roken?Waarom zo moeilijk doen zeg.Buiten roken is veel lekkerder hoor.

11. tulip

tulip Niet meer actief

volgens mij lees jij niet hoor, ts heeft al uitgelegd dat hij binnen rookt en vervolgens de deuren openzet om te luchten, zo verdwijnt de rook in haar slaapkamer.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Hij wil juist niet buiten roken, hij rookt binnen en zet daarna de deur open om al die stank eruit te laten en dat vliegt dan bij ts naar binnen.. dat is toch het hele probleem?

13. tulip

tulip Niet meer actief

dat zeg ik!

14. mamaSuusenTessa

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    nee dat heb ik idd niet goed gelezen dan,maar heb ook niet die tijd om alles bij te houden.Sorry daarvoor.

Nogmaals snap ik het probleem niet.Denk dat de klagers eens niet zo de slachtoffer rol moeten aannemen.

15. tulip

tulip Niet meer actief

dus ze moeten lekker in de rook van de buurman zitten??

wat vind jij dan dat ze moeten doen?? Concreet??

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Ts als je nou eens vraagt of hij niet de hele dag zijn deur op een kier kan houden of een raam? hebben jullie er minder last van hij kan gewoon roken en gezeur is opgelost? is dat geen optie?

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ze hebben er toch last van? Dan zijn ze toch simpelweg het slachtoffer? haha

En waarom spreek jij steeds over 'de arme buurman'.. wat is er zielig aan die vent? Hij rookt lekker z'n peuken toch en is niet in voor een oplossing of ook maar enige medewerking, vind m totaal niet zielig.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ja wellicht is dat een betere oplossing.

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ja tis een oplossing, dan heb je ook het gezeur niet en er ook niet veel last van. en buurman kan gewoon zn sigaretje roken zonder dat daar over gezeurd word ;)

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

goed 12 pagina's verder en ts heeft nog geen idee wat ze misschien kan doen.

ik denk dat je aangezien hij niet mee wil werken (wat zijn recht is) er weinig anders opzit als een schot tussen zijn en jullie raam plaatsen evt een deur, dat zal al een heleboel tegen houden. en luchtfilter in jullie slaapkamer en je raam s nachts dicht.

veel andere dingen kan je niet.Succes

Deel Deze Pagina