Technische vraag: Laptop gooit internet eruit

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik heb een probleem met de laptop. Het internet wordt er steeds uitgegooid. Bij de vorige laptop was dit niet, maar die is kapot en daaraan zie ik de instellingen dus niet meer. De laptop die ik nu heb is er een van het werk die al geinstalleerd is en alles. Maar zodra het internet erop gezet wordt, doet ie het even en dan kan hij geen verbinding meer maken. Het enige wat mij opvalt aan de laptop is dat er twee inbelverbindingen opgezet zijn met een tiscali adres en een o6-nummer. Denk voor het buitenlandse gebruik.

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Hij lijkt het ook voornamelijk te doen bij facebook en hotmail. Dan wordt de adresbalk ineens geel en zie je rechts een slotje en dan is het gebeurd. Jullie helpen mij enorm als het probleem opgelost kan worden. Zit nu op een beeldscherm uit 1863 te werken met een idem pc :)

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Misschien zijn sites als FB en hotmail geblokkeerd? Omdat je zegt dat het een laptop van het werk is. Dat zou een reden kunnen zijn waarom internet dan wordt afgesloten.

3. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Het klinkt mij ook alsof deze sites geblokkeerd zijn.
    Heb alleen geen idee hoe je dit op kan lossen.

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heb je al geprobeerd een nieuwe netwerkverbinding te maken maar dan via je kabel ? Misschien surf je nu op de inbelverbinding ?

Of bepaalde websites zijn geblokkeerd kan je zien bij extra, internet opties, tabblad inhoud, internetrestricties.

Deel Deze Pagina