Bumblies newborn

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kim11, 3 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Al een hele week neem ik me voor om de vraag hier te stellen en iedere keer blijf ik bij een ander topic hangen en vergeet ik het :D

Hier in de supermarkt kan ik kiezen uit twee luiermerken. Bumblies, en Pampers.

Nu weten we natuurlijk allemaal dat Pampers gewoon goed zijn. Hoe zit dat met Bumblies?

Het prijsverschil vond ik dusdanig groot dat ik het wel de moeite vind om het te overwegen.

Zijn er hier dames die bumblies newborn hebben gebruikt? Wat vond je ervan?

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik vond het ondingen. Te groot(geen mooie pasvom) en te stug. De plas liep er gewoon langs.
    Daarnaast heb ik die van c1000 en het kruidvat geprobeerd en bevielen die van het kruidvat me best goed. Maartoch kom ik iedere keer thuis met pampers... :)

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ze in een luier taart gekregen. Kleinste maat new Born was idd stuk groter dan pampers. Ach, ze zijn op gegaan, maar mijn voorkeur blijft pampers.

4. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    onze oudste was constant nat met bumblies.. wij gebruiken helemaal in het begin pampers, bij de oudste daarna bumblies maar dat was niks, bij de middelste gebruiken we nu de luiers van de Aldi en die zijn super, maar zijn er niet in de kleine maatjes. Voor de kleine meid heb ik in de aanbieding én met kortingsbonnen etos luiers ingeslagen voor 1 euro per pak;) dus die gaan we nu uitproberen als de pampers op zijn:)

5. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Vertel... Hoe krijg je dat voor elkaar voor die prijs? :p

6. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Kim haha die bonnen waren helaas maar geldig tot eind december, ik had ze via zp gevonden:) ze stonden voor 5 euro korting op een pak etos luiers maat 1 of 2 en er stond op: 1 pak per bon per klant. Dus heb er gewoon meerdere geprint en daarmee naar de winkel gegaan. toen bleken de luiers ook nog eens in de aanbieding te zijn, 2 pakken voor 12 euro. Dus.. 2 pakken luiers voor 2 euro! want er stond niet op de bonnen dat het niet gecombineerd mocht worden:p

Ohja, billendoekjes: kruidvat als ze in de aanbieding zijn, 1 euro per pakje in een voordeeldoos van 6 voor 6 of 12 voor 12:p
    Al heb ik met de heisa van de zwitsalaanbieding 2 dozen voor 14 euro wel 4 dozen gescoord;) normaal vind ik die gewoon veel te duur.

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik heb een pak gekregen bij mijn dochter. Vond het vreselijke ondingen. Ze zijn onwijs stug.

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Die etos pampers lekken hier ook enorm door, snachts tenminste.
    Ze zijn wel lekker zacht.

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk zacht, maar de rompers hebben na het dragen flink in de week moeten staan ;). Niet bestand tegen mijn meisjes dunne bvpoep, vroeg me af of dat meer mensen daar last van hadden (dacht dat het misschien aan de spuitluiers van onze klein lag).

Bumblies geen ervaring maar ik heb van maat 1 en 2 nu pampers, etos en kruidvat geprobeerd en alleen de pampers lekten echt niet door hier.

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Bij mijn zoon gebruikte ik AH en Etos.. Ik weet nog dag kruitvat erg groot was voor mn gevoel.

Huggies ook gebruikt na een aanbieding..

Papers waren in die tijd gewoon te duur. Had ze weleens.. Omdat t van AH bijvoorbeeld op was.. Maar vond AH en Etos prima. Ik gebruikte van de Etos de natural serie. Die was toen net uit.

Weet iemand of die natural serie ook ergens de newborn verkoopt?

11. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ben benieuwd hoe die van de etos zijn, ach en anders heb ik me voor die 9 euro voor 9 pakken geen grote buil gevallen:p

12. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Als ik dat geweten had, dan had ik die ook wel aangeschaft haha

Deel Deze Pagina