bruin

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ceciel, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ceciel

    ceciel Lid

    28 aug 2007
    16
    0
    0
    Kan iemand mij helpen, ik heb sinds gister bruin verlies slijm heb geen idee wat ik hiervan moet denken ik moet pas volgende week dinsdag ongesteld worden, zijn er mensen die dit ook hebben
     
  2. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    misschien wel een innesteling ceciel. Spannend hoor! Maar zelfs dan kan het nog fout gaan, dus hou je er niet teveel aan vast. Maar hop voor je dat het goed gaat!
     
  3. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    De laatste keer had ik ook 6 dagen voor mn ongi af en toe bruin slijm, totaal een inlegkruisje per dag ongeveer. Maar goed, dat is niet bij iedereen hetzelfde, dus nog even afwachten meid...

    Liefs Friendly
     
  4. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    IK heb van de week ook wat bruine afscheiding gehad. Had ik prcs op de dag dat de calculator zei dat het die dag innesteldag was. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Mijn ongie begint iedere keer weer anders. Laatste keer had ik helemaal geen last van bruin maar ik heb het wel vaak gehad een week van te voren. Nu heb ik nog helemaal niets. Het kan nog alle kanten uit.
     
  5. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ik had een paar dagen terug, bij het toilet bezoek was ik aan het afvegen en zat er een sliert bruine slijm op het toilet papier (sorry klinkt ranzig).

    en ik heb 2 keer een heel klein veegje rozig gezien? ik heb ook sinds een paar dagen kramp in onderbuik en ik heb last van mijn tepels wanneer ik onder de douche sta en de douchestraal komt op mijn tepels, kleine "beetjes" zo voelt het..

    en vandaag had ik ineens een schoonmaak bui, nou niet normaal, ging zelfs de ramen lappen waar ik de groooootste hekel aan heb?!

    lijken toch wel tekenen van een zwangerschap, maar ook dit heb ik eerder mee gemaakt en werd gewoon ongesteld...

    maar toen had ik niet de bovenstaande klachten..
    dusss wel zullen het weer zien...nog een weekje..
     

Deel Deze Pagina