pfff effe van me af schrijven hoor

Discussie in 'De lounge' gestart door Spikkel19, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    sorry maar ik moet het echt ff kwijt..
    man man wat gaat het hier bagger af en toe met me zelf zeg.
    Mn partner heeft adhd, en daarnaast een flinke depressie waar hij medicatie voor heeft. Stukje bij beetje gaat het gelukkig beter, dus das alweer een zorg minder.
    financieel gaathet ook ff niet lekker gaat wel goed komen hoor maar hebben wat schulden die betaald moeten worden gaat prima alle schuldeisers zijn op de hoogte maar baal gewoon echt ff drvan..

Verder hebben we echt al 5 jaar lang gezeik met mn schoonouders.GATS wat word ik dat zat. Dit jaar hebben we de contacten gebroken maar nog spken die mensen door ons hoofd en blijven ze deels ons leven beheersen. We gaan 10 juli trouwen :D ( heb ik ongelooflijk veel zin in)maar het doet zo'n pijn dat hun er niet bij zullen zijn. ze hebben hun eigen kleindochter nog niet eens gezien. :(

dr is een hele hoop gebeurd, en hoevaak ik ook tegen mezelf gezegt heb laat het los, het lukt me niet. en dus heb ik net weer een mail verstuurd i de hoop dat ik ze ergens in hun hart raak en ze beseffen wat ze doen en wat ze missen.. Maar ja of dat gaat werken... :(

Nou ja moest het ff kwijt .

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Dikke knuffel meis!

3. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Allereerst wat super dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd!!:)
    Zoals je zelf ook al schrijft 'het komt wel goed'. Probeer zo positief mogelijk te blijven denken, dan komt het inderdaad wel weer goed:D Ook al is het soms moeilijk positief te blijven. Goed dat je het van je af hebt geschreven, dat lucht vaak op!

Dikke knuffel voor jullie!

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Tanx, pff k kan dr gewoon ff niet mee handelen.. jak

5. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och meis.. klote-situatie!

Maar blijf hoop houden..

Dikke knuffel!

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Meid wat herken ik jouw verhaal. Mijn man heeft ook ADHD (weten het sinds afgelopen zomer) en het loopt nog steeds niet zoals het lopen moet.
    Ook wij hebben geen contact meer met mijn schoonouders (keuze van mijn man). Hoewel er hiervook een hoop gebeurd is kan ik het nog steeds niet helemaal los laten, het is al 6,5 jaar geleden.

7. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    he meid balen dat het allemaal even niet mee zit, ik hoop dat je een reactie krijgt op je mail en anders je dochter oppakken en een keer langs gaan, wie kan zijn eigen kleinkind nou weerstaan toch?!

Leuk dat jullie gaan trouwen, in iedergeval een positief punt om je op te richten!

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hun kunnen helaas hun kleinkind weerstaan.. we hebben al zoveel pogingen gedaan dus dat word hem zowieso niet..

@Twinklestar lastig is het he.. vooral je draai ermee vinden pfff.

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik ben een beetje in shock geloof ik..
    ik heb een mail ontvangen vanmijn schoonouders dat ze willen praten.. En vandaag is de broer vanm anlief geweest om te praten en berust het dus grotendeels op miscommunicatie.. en heel veel blijven hangen in het verleden..

Pfoee moet het ff laten bezinken hoor..

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Snap dat het even moet bezinken en toch wat een goed begin, hoop dat er een goed gesprek komt en wt rust

Deel Deze Pagina