Vandaag 1ste x starten met Clomid 50mg

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door meisje1987, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo dames,

Na veel gedoe mocht ik vandaag mijn recept ophalen bij de apotheek.
    Moet vandaag dus starten met Clomid 50mg.
    Ik was/ben hier blij mee,maar ze liggen me aan te staren op de tafel, durf ze niet in te nemen :).
    Als ik de bijsluiter lees wordt ik er bang van. Mijn gyn heeft me ook niet echt fatsoenlijk geinformeerd wat ik wel en niet kan verwachten.
    Kunnen jullie me wat wijzer maken?
    Hoelang heb je last van eventuele bijwerkingen, is dit alleen gedurende 5dagen of ook erna?
    Ik moet vanavond nog werken heb dan vrij tot maandag dus dat valt gelukkig wel mee.

Liefs van een onzeker meisje

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hey meis,

Dat verschilt echt per persoon. Veel mensen hebben last van stemmingswisselingen en dun baarmoederslijmvlies.

Ik had daar geen last van.

Je kan het altijd een ronde proberen en als je bijwerkingen hebt en het is te heftig, laat je het bij deze ronde en probeer je wat anders :).

Bijwerkingen van spuiten zijn soms (hangt van de persoon af) erger dus probeer het minst ingrijpende (clomid) eerst. Succes!

3. Akkie

Akkie Lid

12 okt 2013
    48
    0
    6
    Hoi!
    Ik heb t nu de eerste kuur gehad maar heb geen last van bijwerkingen gehad.
    Niet teveel de bijsluiter lezen daar heb ik mezelf ook gek mee gemaakt ;)
    Succes ermee !!

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik heb ook geen last van bijwerkingen gehad, kreeg ook 50 mg clomid.... heb dit hormoon maar 1x gehad en t resultaat ligt nu boven in bed ;)

5. lilmad

lilmad Actief lid

19 okt 2013
    141
    0
    16
    Ik heb net ook de eerste kuur gehad, en nergens echt last van!
    Bijsluiters klinken altijd erg heftig vind ik..

Hopelijk gaat het bij jou ook meevallen met bijwerkingen!
    Succes!

6. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Thx dames voor de bemoedigde woorden. Vl heeft hem me vanmiddag bijna na binnen geduwt voordat hij eerst 20x heeft moeten beloven dat mochten er bijwerkingen optreden hij me wel ondersteunt hahaha...

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat is mooi! Bedenk dat je de eerste stap hebt gezet en daar mag je trots op zijn. Bijsluiters zijn ook eng, maar ze moeten alles vermelden.

Succes!

Deel Deze Pagina