ideen dreumeskamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie25, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hoi meiden,

onze dreumes gaat vanwege de komst van ons 2e kindje verhuizen naar een andere kamer. Momenteel is dat onze logeerkamer en daar moet dus binnekort een leuke dreumeskamer van gemaakt worden.

Nu hebben we al een laminaat uitgezocht (datzelfde hebben we al op de hele zolderverdieping en de babykamer liggen) maar nu zoek ik nog leuke ideen om de kamer aan te kleden en ook nog iets: wat zet ik er allemaal in... Hij heeft nu op zijn kamertje, ledikantje, kast en commode. Meer heeft hij toch nog niet nodig? Hij speelt nog niet echt alleen op zijn kamer. Hij is eigenlijk alleen boven als ik ook boven ben en dan speelt hij het liefst met alles behalve zijn speelgoed ;)

Dus uit je creativiteit zou ik zeggen :)

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    niemand?

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    bedoel je kwa behang, tja dat ligt er een beetje aan wij hebben nu een winnie de pooh kamer en gaan er over een poosje een mickey ouse kamer van maken..

Maar je kan het ook neutraal houden..

en kwa meubels is wel genoeg denkik ;)

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Hier een paar maanden geleden ook verhuisd.
    Wij hebben een soort jungle dieren kamer.. Hij heeft een nieuwe inrichting gekregen zodat de babykamer eigenlijk bleef zoals hij was.
    Nieuw bed, nieuwe kast en commode hebben we weggedaan.
    Er staat een dieren tentje, we hebben blokken met daarin boekjes en speelgoed. En aan het plafond hangt een tak uit het bos met wat dieren eraan.
    We hebben nu een klein kastje met wat speelgoed wat beneden overtallig was ;)
    Hij speelde eerst ook niet in zijn kamer, maar nu wel meer als ik met de was bezig ben of hij nog niet moe genoeg is.
    Oja en er staat een loopauto, hadden we ook maar 3 van, dus hup 1 naar boven.. ;)

Maar verder hebben ze inderdaad niet veel nodig.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier zal ik binnenkort ook verder met dochter haar nieuwe kamer.
    Hier 3 muren wit en 1 muur wordt roze/wit geruit behang.
    Dochter krijgt een peuterbedje, er zit een inbouwkast en ik denk dat we en ladekastje en boekenkastje van de Ikea erbij doen.
    Dekbedovertrekje en accessoires van Lief! Misschien haar naam in mdf letters met behang aan de muur.

Deel Deze Pagina