Hallo, Misschien vind ik hier enkele leuke namen... Bij mn 1e zwangerschap hadden wij al redelijk snel een meisjesnaam gevonden die we allebei leuk vonden. Onze dochter heet nl. Florence. Nu is geweten dat we een zoontje krijgen, en vinden maar geen bijpassende naam... Ik hoor graag Achiel, maar een neefje van 2 noemt nu al zo, en wil dit ook niet meer dan... Verder laat ik weten wat ik graag hoor van meisjesnamen, want hiervan heb ik er wel een handvol zonder twijfels: nl: Juliette, Rosalie, Leonie, Aurélie, Michelle, Camille... Allemaal zowat romantische, klassieke namen vind ikzelf. Voor een jongensnaam heb ik echt geen idee, en zou nochtans echt moeten beginnen aan geboortekaartjes en doopsuiker. Laat jullie ideetjes maar komen! Alvast bedankt!! Grtjes
ik vindt kwa jongens makkelijker dan voor meiden Boys Jaylano silvanno diego marcello meiden weet ik niet heb er 1 maar die wil ik nog ff voor me zelf houden die is best wel zeldzaam namelijk...
Mensje, Zus of Bloem Nee hoor grapje, beetje zielig voor het kind. Boys, vind ik ook maar niks haha Misschien iets van Noah, Alano, Amar, Wilfred, Ik zou zeggen, kijk op van die sites waar er duizenden staan hihi
Zit met hetzelfde probleem. Ik had Jules bovenaan mijn lijstje staan maar die is inmiddels door vrienden ingenomen
Camil, julien, jules, alard, alain, julian, venerick, valentijn, florijn, marijn, michel, michael, florantijn, leon, lennard, leonard Je moet nog even de trema's en puntjes plaatsen, maar de franse uitspraken vind ik mooi voor bij jullie. Zoals julian uitspreken als sjulijan Bijvoorbeeld. Xxx joyce
Ik hoorde laatst zo'n mooie naam... Silas. Het jongetje die de naam draagt past ook echt bij zijn naam, blonde krullen, grote bruine ogen, geweldig!