Hoi allemaal, Ik ben 6 weken zwanger en heb gister met mijn man een wellnessdag gehad. Bij de eerste behandeling aangegeven dat ik zwanger was. Bij de tweede behandeling een massage gehad van 25 minuten met dus die kruidenstempels. Ze vroegen niet naar een evt zwangerschap en ik dacht dat het een gewone massage was, dus ik heb er ook niet aan gedacht om nog een keer te zeggen. Toen ging ik vanmorgen googlen omdat ik die massage zo fijn gevonden had en stond dus overal dat zwangere vrouwen deze massage niet mogen krijgen Ik baal van mijzelf dat ik het niet nog een keer heb gezegd, en ik baal dat zij er niet naar hebben gevraagd Hoe schadelijk zou dit zijn?
Je bent nog zo kort zwanger en zover ik heb begrepen kan nu nog geen kwaad! De is nog bloedsomloop en dus ik zou denken dat geen kwaad kan! Vroeger wisten mensen veeeeeeel minder en werden er ook gewoon kinderen geboren! tegenwoordig worden we helemaal gek gemaakt met wat wel en vooral wat niet mag! Meid maak je niet druk! geniet lekker na van je dagje wellness! (ontspannen mams is belangrijker! )
Fijn om te lezen! Mijn dochter is nu 14 maanden oud, maar ik was toch alweer vergeten hoe spannend die eerste zwangerschapsweken zijn!
Volgens mij kan het niet echt kwaad nu nog. Ik kwam er pas met zes weken achter dat ik zwanger was en had tot die tijd gewoon alles gegeten en gedronken (rauwe zalm, alcohol enz. enz.) Voelde me hier enorm gestresst om, maar de verloskundige zei dat het babytje op dit termijn nog van z'n eigen vruchtzakje leeft en dat stoffen uit ons bloed nog niet direct het beebje bereiken. En tot nu toe groeit beeb hier heel goed en lijkt het op alle echo's kerngezond. Dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken. Alleen over een paar weken zou ik het niet meer doen!