Daarom, het komt gewoon op hetzelfde neer, we denken er helemaal hetzelfde over. Maar zodra je zoiets zegt is het voor sommigen gelijk aanleiding om jou een type te vinden die ze om niks naar t asiel brengt. Niks ervan hier had meneer net ook weer een hyperactieve bui, tijd om buiten te spelen. Komt over n uurtje weer terug hem kennende en dan gaat hij lekker liggen snurken op de bank.
Tsja ik snap wel dat je af en toe gefrustreerd ervan raakt.. maarre.. denk je dat jouw kindje straks geen rotzooi maakt? hihi.. Maar snap het wel, ik heb ook van die dagen dat ik zoiets heb van pfff.. al die haren, wordt er gek van.. nog maar niet te spreken over het stof, we hebben zwarte meubels en het is gewoon feit dat met huisdieren stof 2x zo snel terug komt. kan vandaag stoffen en morgen ligt er weer stof, grr.. maar ik heb me erbij neergelegd en ik probeer alles gewoon goed bij te houden en als het een dag wat minder schoon is, dan is dat maar zo.. Straks als de kleine gaat kruipen, zien we dan wel weer haha.. Maar die dagen zul je ook wel straks hebben als je kindje er is denk ik, want die maken ook genoeg rotzooi, dat je overal maar ook overal speelgoed hebt liggen. Ik denk dat genoeg mama's zich daar ook aan ergeren, daar heb je nog geen huisdieren voor nodig hahaha..
Ik maak me niet druk om de troep die ze maken hoor. Het gaat puur om het gedrag wat ik gewoon echt niet trek sinds ik zwanger ben. Een kind maakt troep, klopt, moet zeggen dat ik nu al weet dat ik dat ook af en toe heel vervelend ga vinden. Maar t is zoals t is. Hoort erbij. Maar dan mag je t nog wel Heel Irritant vinden
Wel aardig herkenbaar dit... Ik heb 2 honden, 3 katten en een loslopend konijn. Count your blessings. Stofzuigen is dagelijkse kost, dweilen om de dag. Helemaal nu ALLES ineens zn wintervacht verliest. Dan heb ik ook zo mn momenten waarop ik dreigend roep: Jullie gaan op Marktplaats! Maar dat gaan ze natuurlijk niet. Het konijn verhuist als de lente er is, weer naar buiten (met een collega, waarschijnlijk) en dan is de verhaar-periode van honden en katten ook wel weer geweest. Wordt alleen nog wel leuk als baby er is en begint te kruipen... Ik denk dat ik dan maar een Swiffer-pakje ga naaien. 2 vliegen in 1 klap.
Hahaha een Swiffer pakje!!! Ik zie het helemaal voor me! Ik heb al een dochter van 3 en die maakt, heel verbazingwekkend, weinig rommel. Ze is echt heel netjes. Kan er zelf al niet tegen als haar handen vies zijn Ik ben nu strontverkouden. Dus het gevoel en alles zal ook met mijn state of mind te maken hebben. Weerstand minder = gedachten minder. Dan kun je nou eenmaal minder hebben. En het is niet zo dat ik een meewerkende man heb. Ik moet echt werkelijk alles alleen doen. En dan nog iets. Mocht onze hond toch weggaan, dan gaat hij zeker niet naar een asiel of op marktplaats.