hoi dames. dit lijkt wel een beetje gek, maar zou graag willen weten wanneer j echt al voelt dat iets daar is, dan heb ik het over 'hard aanvoelen'.. nu ben ik ongveer 7 wekn zwanger en nog lekker plat, ik voel niet dat ik zwanger ben. (wel de zwang.symptomen)
Bij de eerste komt je baarmoeder met een week of 12 boven je schaambeen uit en die kun je als een soort harde bal voelen. Je kunt al wel eerder een buikje krijgen omdat je darmen ed al plek aan het maken zijn. Is dat wat je bedoelt?
ja hoor, ik heb alleen s'avonds een buikje, dan is ie s'morgens weer weg, inderdaad kunnen het m darmen zijn hor. hmm 12 weken, ok zal erop letten. bedankt voor u reaktie
Bij 12 weken voelde en zag je bij mij nog helemaal niets hoor.. Kwam pas bij 14, 15 weken dat je echt een opgeblazen buikje begon te voelen en je het een heeeeeel klein beetje ging zien..
Met 12 weken hoeft je geen buikje te hebben, maar dan kun je als je goed voelt, meestal wel je baarmoeder boven je schaambeen voelen. Wanneer je een echte bolle buik verschilt gigsntisch per persoon. Hangt af van je bouw, hoe de baarmoeder ligt ( naar vorrn, naar achteren), hoeveelste kind etc. sommige hebben met 16 weken al een flinke buik en andere zie je met 35 nog niets.