Heel erg veel sterkte, wat moet dit moeilijk voor jullie zijn! Mag ik vragen hoelang je al zwanger was?
Ach meid wat triest, krijg er gewoon tranen van in mijn ogen. Heel veel sterkte! En wat een mooie naam heb je je kindje gegeven! Liefs
Wat ontzettend erg meis. Heel veel sterkte met dit enorme verlies. En wat een mooie naam heeft jullie mannetje gekregen!
Dankjulliewel voor de lieve reacties weer. Waardeer dit enorm. Onze kleine vent was slechts 15 weken maar wat een liefde kan je hebben voor zo een inieminie mannetje. Hetgene wat me zo pijn doet is wetend dat ons kleine liefdevolle mannetje daar in een koelcelletje ligt. Ik voel me leeg. 22-01-15, onze kleine ster die vanaf nu elke avond brandend aan de hemel staat. Mijn nichtje wacht hem daar op, Milan is nu samen met Cira in de hemel.
Bij 15 weken is het ook al een compleet mensje, een klein mannetje die bij jullie geboren had moeten worden. Heel veel liefde, kracht en sterkte gewenst voor jullie de komende tijd!
Wat ontzettend verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte gewenst (al klink je al ontzettend sterk als ik je berichten lees! )
Wat een vreselijk verlies! Heel veel sterkte! Jammer genoeg herken ik je gevoel.. Mocht je hem niet mee nemen naar huis? Dat ze een koelmatrasje mee geven? Dikke knuffel!